رسمی: فیلم دوم سوپر ماریو در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد

رسمی: فیلم دوم سوپر ماریو در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد

کمپانی‌های نینتندو و ایلومینیشن به‌طور رسمی تایید کردند که فیلم سوپر ماریو ۲ اکنون در دست ساخت است و در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد.

<!–

–>

نینتندو به مناسبت روز ۱۰ مارچ (MAR10) رسما اعلام کرد که فیلم دوم Super Mario Bros در تاریخ ۳ آپریل ۲۰۲۶، معادل ۱۴ فروردین ۱۴۰۵ در سینماها اکران خواهد شد. شیگرو میاموتو، خالق ماریو، و کریس ملدنری،‌ مدیرعامل ایلومینیشن، تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. ارون هورواث و مایکل جلنیک دو کارگردان انیمیشن خواهند بود و نویسندگی آن هم بر عهده متیو فوگل قرار دارد. بودجه فیلم به‌طور مشترک توسط یونیورسال و نینتندو تامین شده و انتشار جهانی آن هم توسط یونیورسال انجام می‌شود.


مطلب پیشنهادی:ترسناک ترین عروسک های شیطانی سینمای هالیوودداستان اسباب‌بازی‌های شیطانی
ترسناک ترین عروسک های شیطانی سینمای هالیوودترسناک ترین عروسک های شیطانی سینمای هالیوود

در ویدیوی منتشر شده توسط نینتندو، میاموتو حرف‌های زیر را برای گفتن داشت:

در مورد جزئیات فیلم جدید، همانطور که معمولا می‌گویم، هر موقع به مرحله‌ای رسیدیم که آمادگی لازم را داشته باشیم، اطلاعات بیشتری به اشتراک خواهیم گذاشت.

این بار می‌خواهیم وسعت دنیای ماریو را بیش از پیش افزایش دهیم و فیلم یک داستان سرگرم‌کننده و روشن خواهد داشت. امیدواریم که مشتاق آن باشید.

فیلم سوپر ماریوفیلم سوپر ماریو

ملدنری هم اعلام کرد که کار روی انیمیشن فیلم سوپر ماریو جدید به‌زودی آغاز می‌شود:

هیجان‌زده‌ام که بازگشتمان به Super Mario Bros را اعلام کنم. ما کار روی انیمیشن را به‌زودی آغاز می‌کنیم. مطمئن باشید که روی تمام جزئیات دقت تمام را داریم تا آن را به شکلی درست انجام دهیم.

نینتندو به همین مناسبت از تاریخ انتشار بازی‌های ماریو بعدی خود رونمایی کرد. Paper Mario: The Thousand Year Door و Luigi’s Mansion 2HD به‌ترتیب در تاریخ‌های ۳ خرداد ۱۴۰۳ و ۷ تیر ۱۴۰۳ برای نینتندو سوییچ می‌شوند. همچنین سه بازی کلاسیک Dr. Mario و Mario Golf و Mario Tennis نیز دو روز دیگر در تاریخ ۲۲ اسفند راهی سرویس نینتندو سوییچ آنلاین می‌شوند.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های دایناسوری سینما – دیدارهای هیجان انگیز با این جانور منقرض شدهفرصتی عالی برای آشنایی با عناوین کلاسیک
بهترین فیلم های دایناسوری سینما – دیدارهای هیجان انگیز با این جانور منقرض شدهبهترین فیلم های دایناسوری سینما – دیدارهای هیجان انگیز با این جانور منقرض شده


قاتل جدید بازی های شوتر چیه و چرا؟

رسمی: فیلم دوم سوپر ماریو در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد - ویجیاتورسمی: فیلم دوم سوپر ماریو در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.