رسمی: بازگشت مراسم Summer Game Fest در سال ۲۰۲۴

با توجه به اینکه وضعیت نمایشگاه E3 مشخص نیست، برگزارکننده Summer Game Fest اعلام کرده است که این رویداد در سال آینده نیز برگزار خواهد شد. گفتنی است مراسم Summer Game Fest به مدت چهار سال در حال برگزاری بوده است و موفقیت‌های زیادی را تجربه کرده است؛ بنابراین این امکان وجود دارد رویداد مذکور برای سال ۲۰۲۵ هم تمدید شود.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، «جف کیلی» (Geoff Keighley)، موسس، تهیه‌کننده و مجری مراسم Summer Game Fest از طریق حساب رسمی توییتر خود خبر بازگشت این مراسم را در ژوئن سال ۲۰۲۴ تایید کرد. کیلی با انتشار توییتی اعلام کرد مراسم سامر گیم فست در ژوئن سال آینده در شهر لس‌آنجلس برگزار خواهد شد. هرچند فعلاً تاریخ دقیقی برای برگزاری آن مشخص نیست. متن توییتر جف کیلی پیرامون بازگشت مراسم Summer Game Fest در سال ۲۰۲۴ بدین گونه است:

در ژوئن بعدی، Summer Game Fest به لس آنجلس بازخواهد گشت تا آینده دنیای بازی‌ها را جذاب و هیجان‌انگیز، جشن بگیرد. برای دریافت جزئیات بیشتر، در ماه‌های آینده گوش به زنگ بمانید!

موفقیت مراسم Summer Game Fest در روزهای نه‌چندان خوب نمایشگاه E3

در چهار سال گذشته، بازی‌های بزرگی در جریان مراسم Summer Game Fest معرفی شدند یا نمایش داشته‌اند؛ به عنوان مثال می‌توان به بازی Crash Bandicoot 4: About the Time در سال ۲۰۲۰، عنوان نقش‌آفرینی Elden Ring در سال ۲۰۲۱، ریمیک بازی The Last of Us 1 و Final Fantasy 7: Rebirth در سال ۲۰۲۳ اشاره کرد. همان‌طور که اطلاع دارید، مراسم E3 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. پس از خروج شرکت «سونی» (Sony) از مراسم سال ۲۰۱۹ و سپس شیوع گسترده ویروس کرونا (Covid-19)، برجسته‌ترین رویداد بزرگ صنعت بازی‌های کامپیوتری در وضعیت فروپاشی قرار گرفت. بنا بود این مراسم پس از چهار سال دوباره به صورت فیزیکی در لس‌آنجلس برگزار شود اما در نهایت نمایشگاه E3 2023 کنسل شد.

Summer Game Fest در سال 2024

بنابراین، کارشناسان اعتقاد دارند مراسم Summer Game Fest در این مدت به‌خوبی جای خالی E3 را پُر کرده است. نظر شما چیست؟ به نظر شما بزرگ‌ترین سورپرایز مراسم Summer Game Fest در سال ۲۰۲۴ چه خواهد بود؟ آیا این مراسم تاکنون توانسته است به عنوان جایگزین مطلوب نمایشگاه E3 تلقی شود؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.