رد مجیک ۹ پرو، هیولای گیمینگ صنعت موبایل، در خارج از چین هم عرضه می‌شود

red magic 9 pro release 6560a316be328f312495196a

شرکت نوبیا رسماً از دو گوشی‌ رد مجیک ۹ پرو و رد مجیک ۹ پرو پلاس رونمایی کرد. هر دوی این دستگاه‌ها توسط پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام تغذیه می‌شوند. تا پیش از عرضه‌ی این محصولات گمان می‌شد که محدود به بازار چین باشند، اما نوبیا گفته است که پرچمدارهای گیمینگ خود را به‌زودی وارد بازار جهانی خواهد کرد.

طبق زمان اعلام شده در سایت رد مجیک، رونمایی جهانی از رد مجیک ۹ پرو، روز هجدهم دسامبر (۲۷ آذر) انجام خواهد شد. مدل بین‌المللی این گوشی تفاوتی با مدل چینی نخواهد داشت.

گوشی رد مجیک ۹ پرو دارای صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی OLED با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۹۶۰ هرتز، عمق رنگ ۱۰ بیتی و پوشش ۱۰۰ درصدی DCI-P3 است و می‌تواند به شدت روشنایی حداکثر ۱۶۰۰ نیت دست یابد.

گوشی گیمینگ نوبیا به تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با فناوری چهار نانومتر و گرافیک Adreno 750 مجهز شده است و در کانفیگ‌های رم ۸، ۱۲، ۱۶ و ۲۴ گیگابایتی از نوع LPDDR5X و با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت عرضه می‌شود.

یکی از نقاط قوت گوشی رد مجیک ۹ پرو، بهره‌گیری از باتری پرقدرت ۶٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۶۵ واتی است که در مدت ۱۶ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.

گوشی زد تی ای رد مجیک ۹ پرو با رابط کاربری Redmagic OS 9.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ اجرا می‌شود و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۵۷ اینچی سامسونگ GN5 و یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر سامسونگ JN1 و زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه است و در جلوی دستگاه، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در زیر نمایشگر وجود دارد.

امکانات دیگر گوشی شامل یک سنسور اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش، جک صوتی ۳٫۵ میلی‌متری، دو اسپیکر ۱۱۱۵K با DTS:X اولترا و سه میکروفون است. اتصال ۵G و Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵.۴ نیز از جمله ویژگی‌های دیگر گوشی هستند.

هر دو مدل رد مجیک ۹ پرو و رد مجیک ۹ پرو پلاس در رنگ‌های مشکی و سفید مات و براق عرضه خواهند شد. قیمت گوشی رد مجیک ۹ پرو از ۴٬۳۹۹ یوان (۶۲۰ دلار) برای کانفیگ پایه (رم ۸ و حافظه ۲۵۶ گیگابایت) آغاز می‌شود و به ۵٬۳۹۹ یوان (۷۶۱ دلار) در نسخه‌ی رم ۱۲ و حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی می‌رسد.

بازه‌ی قیمت گوشی رد مجیک ۹ پرو پلاس از ۵٬۴۹۹ یوان (۷۷۵ دلار) در کانفیگ رم ۱۶ و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی شروع می‌شود و به ۶٬۹۹۹ یوان (۹۸۷ دلار) برای رم ۲۴ و فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی می‌رسد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.