ردیاب سامسونگ گلکسی اسمارت تگ ۲ می‌تواند به مدت ۷۰۰ روز شارژدهی داشته باشد

smarttag2 1

سامسونگ ضمن معرفی ردیاب جدید خود به نام SmartTag 2 اعلام کرد این ردیاب جدید علاوه بر مقاومت در برابر آب و گرد و غبار می‌تواند با یک بار شارژ به مدت ۷۰۰ روز کار کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ از ردیاب گلکسی اسمارت تگ ۲ رونمایی کرد. این دستگاه در برابر آب و گرد و غبار مقاومت داشته و دارای یک باتری با عمر ۷۰۰ روزه است.

تبلیغات

حدود دو سال پیش اولین سری ردیاب‌های سامسونگ با نام گلکسی اسمارت تگ معرفی شدند و پس از آن سامسونگ مدل پلاس آنها را نیز عرضه کرد. اکنون نسخه جدید این ردیاب به نام گلس گلکسی اسمارت تگ ۲ همراه با ویژگی‌های قابل توجه معرفی شده است.

طبق اعلام سامسونگ این ردیاب ۵۰ درصد عمر باتری بیشتری داشته و در صورتی که در حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی قرار بگیرد می‌تواند تا ۷۰۰ روز دوام بیاورد. در نسخه جدید این ردیاب از گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب استفاده شده است. سامسونگ برای نسخه جدید ردیاب خود ویژگی‌های جدیدی را از قبیل پیدا کردن اشیا و همچنین اضافه کردن اطلاعات تماس از طریق یک پیام به ردیاب در نظر گرفته است. همچنین ویژگی‌های ارائه شده روی ردیابی جدید می‌تواند از طریق NFC روی گوشی‌های غیر سامسونگ نیز کار کند.

از دیگر ویژگی‌های جدید و یا بهبود یافته ردیاب جدید سامسونگ می‌توان به برنامه‌های ارتقا یافته  SmartThings Find و برنامه بهبود یافته Compass View و همگام سازی خودکار آن با گوشی‌های جدید اشاره کرد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.