ردمی ۱۳C فایوجی در یک نسخه آبی رنگ به زودی وارد بازار خواهد شد

نسخه آبی رنگ ردمی ۱۳C فایوجی به زودی در بازار موجود خواهد شد. این گوشی از این به بعد در چهار رنگ متفاوت یعنی مشکی، سبز، نقره‌ای و آبی در دسترس خواهد بود.

ردمی ۱۳C 5G به زودی در یک نسخه جدید به رنگ آبی، در دسترس خواهد بود. این خبر توسط افشاگری به نام Sudhanshu Ambhore پخش شده که برای اثبات سخنان خود یک سری رندر هم از این نسخه جدید و زیبا با کاربران به اشتراک گذاشته است. به احتمال زیاد، شیائومی در طول چند روز آینده، وجود این ورژن از Redmi 13C 5G را تایید خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رنگ آبی ردمی ۱۳C فایوجی

اگر به یاد داشته باشید، ردمی ۱۳C 5G در دسامبر سال ۲۰۲۳ در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای در کشور هند معرفی شد. برخلاف انتظارها، رنگ‌بندی این گوشی محدود بود و رنگ‌های پر طرفداری مانند آبی را شامل نمی‌شد. خبر خوب این است که این گوشی به زودی در رنگ آبی هم موجود خواهد شد.

ردمی 13C فایوجی

ردمی 13C فایوجی

در حال حاضر این گوشی در سه پیکربندی متفاوت با ۴ گیگابایت رم/ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۶ گیگابایت رم/ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در بازارها موجود است. قیمت هر کدام از این مدل‌ها در هند، به ترتیب برابر ۱۰۴۹۹ روپیه (معادل ۱۲۵ دلار)، ۱۱۹۹۹ روپیه (معادل ۱۴۵ دلار) و ۱۳۹۹۹ روپیه (معادل ۱۶۸ دلار) است.

مشخصات ردمی ۱۳C فایوجی

ردمی ۱۳C 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با وضوح اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت است که با محافظ گوریلا گلس پوشانده شده و در بالای آن یک بریدگی قطره‌ای شکل جهت قرارگیری دوربین سلفی تعبیه شده است. این دستگاه با رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ کار می‌کند و از تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مدیاتک قدرت می‌گیرد.

همان‌طور که در بالا ذکر شد، این دستگاه از ۶ / ۸ گیگابایت رم از نوع LPDDR4x و ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 بهره می‌برد. یک اسلات اختصاصی نیز برای اضافه کردن کارت حافظه microSD جهت افزایش فضای ذخیره‌سازی در بدنه گوشی قرار گرفته است. منبع تغذیه یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات برجسته این گوشی می‌توان به اسکنر اثر انگشت جانبی برای حفظ امنیت کاربران، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه اتصالی ۵G، وای‌فای، بلوتوث ۵.۲، GPS، پورت USB تایپ C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ردمی ۱۳C فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.