ردمی نوت ۱۳R پرو با قیمت ۲۸۰ دلار معرفی شد

ساعاتی قبل شیائومی از گوشی ردمی نوت ۱۳R پرو رونمایی کرد که جدیدترین عضو خانواده سری ردمی نوت ۱۳ محسوب می‌شود. در ادامه به مشخصات و قیمت این گوشی می‌پردازیم.

ردمی نوت ۱۳R پرو از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED بهره می‌برد که درون آن یک حفره نمایشگر قرار دارد. رزولوشن این نمایشگر به ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ می‌رسد و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین نباید حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت را از قلم بیندازیم. قلب تپنده این گوشی دایمنسیتی ۶۰۸۰ است که به یکی از چیپست‌های پرطرفدار تبدیل شده است.

همچنین در کنار این چیپست، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. انرژی گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی با دو دوربین اصلی روبرو هستیم. دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و در کنار آن سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. برای ثبت عکس‌های سلفی هم می‌توانید از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کنید.

ردمی نوت ۱۳R پرو قرار است با قیمت ۲۸۰ دلار راهی بازار چین شود. طی روزهای گذشته، گزارش‌های منتشر شده که در آن‌ها آمده شیائومی این گوشی تحت عنوان پوکو X6 نئو راهی بازار جهانی خواهد شد که البته این مدل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ پرو و پرو پلاس هم قرار است با نام‌های پوکو X6 و X6 پرو به بازارهای جهانی راه پیدا کنند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۶,۵۰۸,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۱,۷۹۹,۰۰۰

۱۱,۴۴۹,۰۰۰

تومان

منبع: GizmoChina

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.