ردمی نوت ۱۲ اولین گوشی اندرویدی امسال است که به فروش یک میلیونی دست یافت

Untitled 1 10

طبق اعلام شیائومی ردمی نوت ۱۲ توانست زودتر از دیگر گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار به فروش یک میلیونی برسد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی اوایل امسال از ردمی نوت ۱۲ رونمایی کرده بود و از زمان عرضه به بازار نیز توانست فروش خوبی را به دست آورد. طبق اعلام این شرکت ردمی نوت ۱۲ تا سپتامبر ۲۰۲۳ به فروش ۳۳۸ میلیونی رسید که در خانواده گوشی‌های شیائومی یک رقم قابل توجه محسوب می‌شود.

نمایندگی شیائومی در هند در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد آمار فروش این گوشی در ماه‌های اخیر افزایش داشته و اکنون فروش آن به یک میلیون نسخه رسیده است. طبق اعلام شیائومی نیز ردمی نوت ۱۲ نسبت به دیگر گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار سریعتر به فروش یک میلیون دستگاه رسیده است.

آمار مربوط به فروش این گوشی که توسط شیائومی منتشر شد از تاریخ ژانویه تا جولای سال ۲۰۲۳ را نشان می دهد. یکی از دلایل فروش میلیونی گوشی ردمی نوت ۱۲ قیمت تعیین شده برای این گوشی است. مدل پرو این خانواده به ۴ ، ۶ و یا ۸ گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی مجهز بوده و به همراه پردازنده اسنپدراگون ۴ نسل ۱ به بازار عرضه شد. با توجه به مشخصات ردمی نوت ۱۲ قیمت آن نسبت به مدل‌های دیگر گوشی‌های میان رده موجود در بازار بسیار مناسب‌تر است.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.