ربات جدید سامسونگ در کارهای مختلف به انسان کمک خواهد کرد

سامسونگ اعلام کرد در حال کار روی ربات جدید خود به نام EX1 است و احتمالا در سال جاری عرصه خواهد شد. ساخت این ربات با هدف کمک به انسان در کارهای مختلف انجام میشود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بخش رباتیک شرکت سامسونگ الکترونیکس به دنبال تصاحب بازار مصرف کننده است. این شرکت قصد دارد فعالیت های آینده خود را در زمینه ربات ها افزایش دهد و در آینده شاهد عرضه ربات ها فراتر از جاروبرقی هوشمند خواهیم بود.

طبق گزارش منتشر شده توسط سم موبایل،هان جونگ هی، مدیر عامل سامسونگ الکترونیکس طی یک کنفرانس مطبوعاتی در نمایشگاه امسال اعلام کرد این شرکت در سال جاری یک ربات جدید عرصه خواهد کرد که می تواند به انسان کمک کند.

در حال حاضر سامسونگ یک دوربین دیجیتال به نام EX1 دارد که در سال ۲۰۱۰ توسعه یافته بود. مسلما منظور این شرکت این دوربین نبوده و یک ربات جدید یعنی ربات کمک کننده انسان امسال رونمایی می‌شود. در حالی که قابلیت های آن هنوز مشخص نیست اما احتمالا محصولی کاملا متفاوت خواهد بود.

سامسونگ امسال رباتی برای عرضه در نمایشگاه نداشته است. در ویدئوی به نمایش گذاشته شده نیز ربات BotHandy دیده میشود که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد. اما هنوز به طور کامل به یک محصول واقعی تبدیل نشد و مردم نتوانسته اند آن را تهیه کنند. این ربات می تواند برخی لوازم خانه مانند لباس را برداردو یا پر کردن لباسشویی، ریختن نوشیدنی و … را انجام دهد. همچنین این ربات می تواند یک دید کلی از ربات آینده سامسونگ نیز ارائه کند.

بنظر می رسد سامسونگ مدت هاست ایده ساخت یک ربات را در سر دارد و برنامه ریزی هایی نیز برای ساخت و عرصه آن در سال جاری دارد. زیرا در سال گذشته نیروهای جدیدی را در بخش ربات خود استخدام کرده است. این شرکت در حال حاضر ساخت ربات ها را به عنوان منبع درآمد جدیدی برای خود می داند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.