رایانه تان را با ویندوز ۱۱ پرو به روز کنید

اکنون زمان عالی برای به روز رسانی رایانه شخصی خود با Windows 11 Pro است چراکه تبدیل به نسخه پیشرفته ویندوز فقط با قیمت ۴۰ دلار ارائه می شود!

به گزارش سیناپرس، در دنیایی که تکنولوژی سریعتر از یک چشم بر هم زدن تغییر می کند، به روز نگه داشتن سیستم عامل کامپیوتر امری بسیار ارزشمند است. با استفاده از Windows 11 Pro ظاهر جدیدی را تجربه خواهید کرد و در عین حال از بهبود عملکرد، ویژگی‌ های بازی و سازگاری برنامه‌ ها بهره می ‌برید.

اگر همچنان با نسخه پیش از ویندوز ۱۰ کار می کنید، اکنون زمان مناسبی برای ارتقاء آن است. ویندوز ۱۱ پرو که با بهترین قیمت در وب در دسترس است، می تواند با کمتر از ۴۰ دلار متعلق به شما باشد.

ویندوز جدید با چندین پیشرفت قابل توجه نسبت به تکرارهای قبلی خود، این سیستم عامل باعث می شود رایانه شما سریعتر از همیشه کار کند. امنیت افزایش یافته زمان آنلاین شما را ایمن تر کرده و شما را در برابر ویروس ها و بدافزارها محافظت می کند.

با استفاده از Windows Hello می توانید با استفاده از تشخیص چهره یا اثر انگشت وارد سیستم شوید. نه تنها ظاهر تمیزتری دارد، بلکه به لطف Snap Layouts و Virtual Desktop انعطاف پذیری بیشتری در تنظیم نحوه تنظیم صفحه نمایش خود خواهید داشت. ویژگی های جدید مانند منوی استارت به روز شده، نوار وظیفه اصلاح شده و برخی ابزارک های جالب به جذابیت آن می افزایند.

شاید جالب ترین موارد اضافه شده، برنامه Live Captions باشد که زیرنویس زنده هر صدای پخش شده در ویندوز از جمله صدا از تماس های ویدیویی را ارائه می دهد و برنامه Voice Access که نسخه بهبود یافته ابزارهای تشخیص گفتار موجود ویندوز است که به شما امکان می دهد رایانه های خود را فقط با استفاده از صدای خود کنترل کنید.

این پیشرفت‌ها با هم برای افزایش بهره ‌وری، کاهش احتمال حملات سایبری و ایجاد تجربه آنلاین شما کاربرپسندتر و از نظر بصری جذاب‌تر طراحی شده ‌اند. همین امروز آن را بخرید و به محض بازخرید کد خود، آن را روی دسکتاپ یا لپ تاپ خود دانلود کنید.

به گزارش سیناپرس، ویندوز ۱۱ پرو که به طور معمول ۱۹۹ دلار ارزش دارد و اکنون تنها با قیمت ۴۰ دلار در دسترس است که با این خرید می توانید حداکثر ۳ دستگاه را فعال کنید.

مترجم: سامیه خسروی زاده

منبع: newatlas

نوشته رایانه تان را با ویندوز ۱۱ پرو به روز کنید اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.