راکستار در راز نگه‌داری حتی از مارول هم سخت‌گیرتر هست

راکستار در راز نگه‌داری حتی از مارول هم سخت‌گیرتر هست

راکستار یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای بازی‌سازی تاریخ محسوب می‌شود که به نظر می‌رسد در مخفی نگه داشتن برنامه‌های خود حتی از مارول نیز سخت‌گیرتر است. 

<!–

–>

راجر کلارک (Roger Clark)، صداپیشه آرتور در بازی Red Dead Redemption 2، به تازگی اعلام کرده که توافقنامه عدم افشاء (NDA) این استودیو حتی از مارول هم سخت‌گیرانه‌تر هستند. مارول در سال‌های گذشته نشان داده که خیلی برای مخفی نگه داشتن پلات فیلم‌های خود اهمیت قائل هست و حتی همه بازیگران از داستان کامل فیلم مطلع نمی‌شوند. 


مطلب پیشنهادی:داستان سازنده‌های پر حاشیه‌ جی تی ای!تماشا کنید
داستان سازنده‌های پر حاشیه‌ جی تی ای!داستان سازنده‌های پر حاشیه‌ جی تی ای!

راکستار هم برای رازداری زیاد شناخته شده است و تنها جزئیات انگشت شماری از بازی را قبل از عرضه به اشتراک قرار می‌دهد. گاهی اوقات طرفداران با نگاه کردن به چهره مدل کاراکتر یا گوش دادن به صدای آن‌ها می توانند بازیگران آن را شناسایی کنند. با این وجود اغلب اوقات تا زمانی که بازی منتشر نشود، بازیگران به طور رسمی برای عموم آشکار نمی‌شوند.

بازی راکستار بازی راکستار

راجر کلارک در پادکست GLHF اشاره کرد که توافقنامه عدم افشاء راکستار از مارول هم سخت‌گیرتر هست. راجر کلارک در فیلم‌های مارول حضور نداشته ولی یکی از دوستانش با کریس پرت ارتباط نزدیکی دارد. آن‌ها NDAهای دو شرکت را با هم مقایسه کرده و متوجه شده‌اند که Rockstar محدودیت‌های بیشتری برای بازیگران در نظر می‌گیرد. 

این سخت گیری باعث شده که بعضی از این بازیگران هنگام توسعه بازی‌های Rockstar به صورت کامل شبکه‌های مجازی را ترک کنند. این استودیو در حال حاضر روی بازی Grand Theft Auto VI کار می‌کند که شاید در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود. 


مطلب پیشنهادی:داستان بازی ممنوعه‌ای که همه‌جا سانسور شد! [تماشا کنید]وقتی راکستار جنجال به پا می‌کند
داستان بازی ممنوعه‌ای که همه‌جا سانسور شد! [تماشا کنید]داستان بازی ممنوعه‌ای که همه‌جا سانسور شد! [تماشا کنید]


این ده تا بازی جای جی‌ تی ای رو می‌گیرن؟

راکستار در راز نگه‌داری حتی از مارول هم سخت‌گیرتر هست - ویجیاتوراکستار در راز نگه‌داری حتی از مارول هم سخت‌گیرتر هست - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.