راک‌استیدی ادعا می‌کند Suicide Squad بزرگ‌ترین بازی آن‌ها از نظر داستانی است

راک‌استیدی ادعا می‌کند Suicide Squad بزرگ‌ترین بازی آن‌ها از نظر داستانی است

استودیو راک‌استیدی پس از ساخت سه‌گانه بی‌نظیر Batman: Arkham اکنون به دنبال عرضه Suicide Squad Kills the Justice League است که دارای برخی از عناصر لایو سرویس است.

<!–

–>

اما سازنده ادعا می‌کند این اثر بزرگ‌ترین ماجراجویی داستانی آن‌ها است که تاکنون انجام داده‌اند. داریوش صادقیان، کارگردان محصول، در مصاحبه جدید با Play Magazine، در پاسخ به واکنش شدید طرفداران به لایو سرویس، گفت:

این بازی هنوز پر از DNA‌هایی است که مجموعه Batman: Arkham را القا می‌کند، پایه‌های داستانی و شخصیتی کاملا در روند ساخت ما نقش اساسی دارند. از نظر داستانی، این به راحتی بزرگ‌ترین بازی ما است.


مطلب پیشنهادی:سریال هری پاتر با چه هدفی ساخته می‌شود؟اثری سفارشی برای جی کی رولینگ؟
سریال هری پاتر با چه هدفی ساخته می‌شود؟سریال هری پاتر با چه هدفی ساخته می‌شود؟

ما قبلا در چندین تریلر Suicide Squad دیده‌ایم که لیگ عدالت که شستشوی مغزی داده شده‌اند و هارلی کوئین، کاپیتان بومرنگ، ددشات و کینگ شارک موقتا به عنوان شخصیت‌های خوب با یکدیگر همکاری می‌کنند.

بازی مطمئنا دارای لحظات روایی با مشخصه‌های Rocksteady، فیلمبرداری خوب و ریمیکس‌های جالب کمیکی است.

Suicide SquadSuicide Squad

اما طرفداران همچنان نگران تاثیرات لایو سرویس هستند که به بازی چسبیده است، از آمار لوتر شوتر گرفته تا فروشگاه و چندین ارز درون بازی.

صادقیان توضیح می‌دهد که تیم سازنده واقعا مشتاق است بازیکنانی که می‌خواهند در کنارشان بمانند و به ماجراجویی ادامه دهند، حمایت کند. او ادامه داد:

برای ما بسیار مهم است که با افرادی که بازی را انجام می‌دهند سخاوتمند باشیم، بنابراین برای اولین سال پس از عرضه، انبوهی از محتوای جدید داریم که برای افرادی که بازی را دارند کاملا رایگان خواهد بود.

در میان محتوای برنامه‌ریزی شده پس از انتشار، ماموریت‌های داستانی جدید، مکان‌ها، وسایل، لباس‌ها، ریزه کاری‌های کلکسیونی و اعضای جدید جوخه انتحار وجود دارد. هر کدام مکانیک منحصر به فرد خود را دارند و برای همه بازیکنان به صورت رایگان قابل باز شدن هستند.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) برای پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه می‌شود.


مطلب پیشنهادی:چرا هالیوود اکثر سریال‌ها را قبل از پخش شدن کنسل می‌کند؟سریال‌هایی که قربانی سیاست‌های عجیب می‌شوند
چرا هالیوود اکثر سریال‌ها را قبل از پخش شدن کنسل می‌کند؟چرا هالیوود اکثر سریال‌ها را قبل از پخش شدن کنسل می‌کند؟


چجوری میشه با گیم پول در اورد؟ | ویجی کست با @NarimanCupid

استودیو راکستدی هیچ‌وقت روی بازی سوپرمن کار نمی‌کرد - ویجیاتواستودیو راکستدی هیچ‌وقت روی بازی سوپرمن کار نمی‌کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.