راهنمای خرید گوشی گیمینگ ارزان؛ برترین مدل‌ها تا ۱۵ میلیون تومان

طیف بسیار گسترده‌ای از کاربران گوشی‌های هوشمند را برای بازی کردن انتخاب می‌کنند. طبیعتاً گوشی‌های هوشمندی که برای گیمینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید از مشخصات فنی نسبتاً خوبی برخوردار باشند تا کاربران بتوانند تجربه‌ی گیمینگ مناسبی از آن‌ها دریافت کنند. اگرچه گوشی‌های گیمینگ قیمتی بالایی در بازار دارند، اما یک سری گوشی‌های قیمت‌مناسب نیز در این زمینه وجود دارد. اگر شما هم علاقه مند به بازی با گوشی هستید و بودجه‌ی محدودی برای خرید یک گوشی گیمینگ دارید، در راهنمای خرید گوشی گیمینگ ارزان همراه ما باشید تا شما را با ارزان‌ترین گوشی‌های گیمینگ بازار تا ۱۵ میلیون تومان آشنا کنیم.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - نات اکتیو

۳۸,۳۰۰,۰۰۰

۳۶,۸۶۵,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

۱۵,۴۶۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G

Best Cheap Gaming Phone 1

گلکسی A54 سامسونگ به عنوان بهترین گوشی میان‌رده غول کره‌ای دنیای فناوری با ویژگی‌های جذاب و کارآمدی که ارائه می‌دهد، توانسته محبوبیت زیادی در بازار به دست بیاورد و حدود ۹۰ درصد از خریدارانش در دیجی کالا خرید این گوشی گیمینگ ارزان را به سایر کاربران نیز پیشنهاد داده‌اند. از لحاظ ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ چرا که سامسونگ از پردازنده‌ی ۵ نانومتری اگزینوس ۱۳۸۰ خود به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند جذاب استفاده کرده که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 MP5 به راحتی می‌تواند بازی‌ها و اپ‌های روز دنیا را با کیفیت بسیار مناسب برای کاربران به اجرا در بیاورد. همچنین ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، فضای ذخیره‌سازی مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا بازی‌ها و اپ‌های مورد علاقه‌ی خود را روی این گوشی نصب کنند.

علاوه‌بر این، کاربران امکان استفاده از کارت حافظه‌ی میکرو SD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی این گوشی را نیز خواهند داشت. بخش نمایشگر در گوشی‌های گیمینگ برای انتقال هر چه بهتر و جذاب‌تر هیجان به کاربر نقش پررنگی را ایفا می‌کند و گلکسی A54 در این زمینه نیز عملکرد بسیار درخشانی داشته است. سامسونگ از یک پنل ۶.۴ اینچی از جنس SUPER AMOLED برای این گوشی استفاده کرده که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و محتواهای تصویری را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ به کاربران ارائه می‌کند. همچنین به لطف حداکثر روشنایی تصویر ۱۰۰۰ نیت، کاربران برای استفاده از گوشی در زیر نور شدید آفتاب مشکل خاصی نخواهند داشت. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این گوشی گیمینگ سامسونگ در نظر گرفته شده که با شارژر ۲۵ واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌شود تا زمان بیشتری را برای بازی کردن خود اختصاص بدهید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 5G

Best Cheap Gaming Phone 2

کاربران برای انتخاب بهترین گوشی‌های گیمینگ ارزان، گزینه‌های زیادی از برندهای مختلف پیش رو دارند که هر کدام از آن‌ها عملکرد خوبی را برای اجرای اپ‌های سنگین به کاربران ارائه می‌دهند و گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو شیائومی نیز جزو همین دسته به شمار می‌رود. این گوشی هوشمند گیمینگ ارزان شیائومی ۱۸۷ گرم وزن دارد و بسیار خوش‌دست است، بنابراین در هنگام استفاده‌ی طولانی خستگی زیادی برای کاربران به همراه نخواهد داشت. شیائومی برای این گوشی هوشمند خود از پردازنده‌ی ۶ نانومتری Dimensity 1080 مدیاتک به عنوان مغز متفکر استفاده کرده که پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 MC4، آن را برای اجرای روان بازی‌ها البته با گرافیک متوسط همراهی می‌کند. همچنین باید به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی نیز اشاره کنیم که متاسفانه امکان افزایش آن با استفاده از کارت حافظه میکرو SD میسر نیست.

مکمل بخش پردازنده در گوشی‌های گیمینگ، بخش نمایشگر است که شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو در این بخش نیز ویژگی‌های جذابی دارد. این گوشی گیمینگ ارزان شیائومی مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از جنس AMOLED است که رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برای نمایش روان‌تر محتواهای تصویری پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن نیز به ۹۰۰ نیت می‌رسد که معقولانه به نظر می‌رسد. علاوه بر این، این نمایشگر ویژگی‌های دیگری نظیر پشتیبانی از فناوری Dolby Vision و HDR10+ را نیز برای کاربران به همراه می‌آورد که برای یک گوشی در این رنج قیمتی بسیار مناسب است. رزولوشن نمایشگر این گوشی ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است و کیفیت مطلوبی نیز دارد. انرژی این گوشی هوشمند از جانب باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و به لطف پشتیبانی از سرعت شارژ ۶۷ واتی، کاربران برای شارژ مجدد این گوشی تنها به ۴۶ دقیقه زمان نیاز دارند که این فوق‌العاده است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

گوشی موبایل موتورولا مدل Edge 30

Best Cheap Gaming Phone 3

موتورولا Edge 30، یکی از گوشی‌های میان‌رده خوب موتورولا در بازار است که نسبت به هزینه‌ای که بابت خرید آن می‌پردازید عملکرد مناسبی را از خود به نمایش می‌گذارد و توانسته رضایت حدود ۸۰ درصد از خریدارانش در دیجی کالا را به دست بیاورد. این گوشی گیمینگ ارزان موتورولا وزن تنها ۱۵۵ گرمی دارد و خیلی راحت نیز درون دست کاربران قرار می‌گیرد. این مشخصه باعث می‌شود که دست کاربران در هنگام انجام بازی‌های طولانی خسته نشود. موتورولا در این گوشی هوشمند میان‌رده‌ی خود از پردازنده‌ی شش نانومتری اسنپدراگون ۷۷۸G پلاس به عنوان قلب تپنده استفاده کرده که به همراه پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 642L می‌تواند از پس اجرای انواع بازی‌های با گرافیک سطح متوسط به شکل مناسبی بربیاید. ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز برای کاربران در این گوشی در نظر گرفته شده که متاسفانه قابلیت افزایش ندارد.

یکی از بخش‌هایی که این گوشی هوشمند موتورولا را از سایر گوشی‌های گیمینگ با بودجه‌ی ۱۵ میلیون تومانی متمایز می‌کند، بخش نمایشگر آن است. موتورولا مدل Edge 30 از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از جنس AMOLED بهره می‌برد که از نرخ رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این مشخصه در کمتر گوشی با این بودجه دیده می‌شود و برای بازی کردن گزینه‌ی ایده‌آلی به شمار می‌رود. نمایشگر این گوشی هوشمند گیمینگ موتورولا از فناوری HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند و محتواهای تصویری را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. به نظر می‌رسد که موتورولا در این گوشی، بخش باتری را فدای بخش نمایشگر و ویژگی‌های جذابش کرده؛ چرا که یک باتری با ظرفیت ۴۰۹۰ میلی‌آمپر ساعتی که در بین گوشی‌های اندرویدی چندان پرظرفیت نیست، انرژی این گوشی را تأمین می‌کند و با پشتیبانی از سرعت شارژ ۳۳ واتی نیز در مدت زمان کوتاهی، گوشی را به طور کامل شارژ می‌کند.

گوشی موبایل موتورولا مدل Edge 30 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 4G

گوشی گیمینگ ارزان

می‌رسیم به یک گوشی جدید از شیائومی یعنی ردمی نوت ۱۳ پرو نسخه‌ی ۴G؛ گوشی هوشمند میان‌رده‌ای که حدود یک ماه پیش روانه‌ی بازار شده و با ویژگی‌های جذابی که دارد می‌تواند انتخاب خوبی برای کاربران گیمر طرفدار شیائومی باشد. از لحاظ وزنی، این گوشی گیمینگ ارزان و جدید شیائومی ۱۸۸ گرم وزن دارد و با توجه به بهره‌گیری از طراحی با لبه‌های خمیده، گوشی خیلی راحت در دست کاربران قرار می‌گیرد و در استفاده‌های طولانی مدت برای آن‌ها آزاردهنده نخواهد بود. ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی از پردازنده‌ی هلیو G99 اولترا به عنوان منبع قدرت انرژی پردازشی می‌گیرد. این پردازنده دو هسته‌ی Cortex A76 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی Cortex A55 با فرکانس دو گیگاهرتزی دارد و به کمک پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 MC2 با کیفیت مناسبی بازی‌های سنگین و اپ‌های جدید را اجرا می‌کند.

علاوه بر این، باید به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز اشاره کنیم که در این گوشی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و اگر این فضا برایتان کم بود، شما امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو SD را نیز خواهید داشت تا بدین ترتیب دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید. ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از جنس AMOLED دارد که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن نیز به نرخ بسیار مناسب ۱۳۰۰ نیتی می‌رسد که در یک گوشی با این قیمت بسیار عالی است. با این حجم از روشنایی شما نگرانی برای استفاده از گوشی در زیر نور شدید آفتاب نخواهید داشت. رزولوشن تصویر نمایشگر این گوشی ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است و از یک میلیارد رنگ نیز پشتیبانی می‌کند. در انتها باید به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی جدید شیائومی اشاره کنیم که با شارژر ۶۷ واتی در عرض ۴۶ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 4G دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 5G

گوشی گیمینگ ارزان

گوشی‌های هوشمند پوکو، احتمالاً انتخاب اول آن دسته از گیمرهایی خواهد بود که با بودجه‌ای محدود به دنبال خرید یک گوشی ایده‌آل برای بازی کردن هستند؛ چرا که گوشی‌های این برند، علاوه بر داشتن ویژگی‌های سخت‌افزاری مناسب، با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای روانه‌ی بازار می‌شوند. پوکو X6، گوشی جدید شیائومی است که حدودا یک ماه پیش در اختیار کاربران قرار گرفته و نسبت به نسل قبلی خود با بهبود‌های قابل ملاحظه‌ای همراه شده است. این گوشی گیمینگ ارزان در مدت زمان کوتاهی که وارد بازار ایران شده توانسته رضایت حدود ۸۶ درصد از خریدارانش در دیجی کالا را به دست بیاورد. پوکو X6 شیائومی از پردازنده‌ی ۴ نانومتری اسنپدراگون ۷s نسل دو به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های سنگین با کیفیت مناسب دارد. پردازش گرافیکی نیز در این گوشی هوشمند تازه‌نفس شیائومی بر عهده‌ی Adreno 710 است.

در کنار این تراشه باید به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز اشاره کنیم که فضای ذخیره‌سازی مناسبی را برای استفاده کاربران فراهم آورده است. این گوشی متاسفانه از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی نمی‌کند. برای نمایشگر این گوشی هوشمند شیائومی، شاهد استفاده از یک پنل ۶.۶۷ اینچی از جنس AMOLED هستیم که رزولوشن تصویر آن به ۱۲۲۰ در ۲۷۲۰ پیکسل می‌رسد، از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن نیز به نرخ خیره‌کننده ۱۸۰۰ نیت می‌رسد که این عالی است. همچنین باید به پشتیبانی نمایشگر این گوشی از فناوری Dolby Vision و ۶۸ میلیارد رنگ زنده نیز اشاره کنیم که لذت بازی کردن را برای کاربران به همراه می‌آورند. باتری این محصول ظرفیتی ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و با پشتیبانی از سرعت شارژ ۶۷ واتی، کاربران برای شارژ کردن مجدد آن تنها ۴۴ دقیقه معطل خواهند شد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G

گوشی گیمینگ ارزان

برای طرفداران گیمر اهل گوشی‌های سامسونگ، گلکسی A34 بعد از A54 انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. این گوشی به لطف ویژگی‌های کارآمد و قیمت مناسبش در بازار گوشی‌های میان‌رده با استقبال خوب کاربران مواجه شده و حدود ۸۸ درصد از خریدارانش در دیجی کالا، خرید این گوشی را به سایر کاربران پیشنهاد کرده‌اند. سامسونگ برای این گوشی هوشمند میان‌رده خود از پردازنده‌ی ۶ نانومتری Dimensity 1080 مدیاتک استفاده کرده که به همراه پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 MC4 به خوبی از پس اجرای بازی‌های سنگین با تنظیمات گرافیکی متوسط بر می‌آید و تجربه‌ی لذت‌بخشی را از گیمینگ به کاربران خود ارائه می‌دهد. همچنین حداکثر ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی گیمینگ ارزان سامسونگ در نظر گرفته شده است.

البته به لطف پشتیبانی این گوشی از درگاه کارت حافظه جانبی، شما می‌توانید در صورت نیاز فضای ذخیره‌سازی آن را نیز افزایش دهید. این گوشی هوشمند پرفروش سامسونگ یک نمایشگر ۶.۶ اینچی از جنس Super AMOLED دارد که کیفیت بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارد و رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. رنگ‌های در این نمایشگر بسیار نزدیک به واقعیت و زنده هستند و با پشتیبانی از نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، بازی‌ها به سریع‌ترین شکل ممکن اجرا خواهند شد. حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی نیز به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد و و از گوریلا گلس کورنینگ ۵ نیز به عنوان محافظ نمایشگر بهره می‌برد. باتری این گوشی هوشمند سامسونگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و کاربران باید با تهیه شارژر ۲۵ واتی که درون جعبه‌ی گوشی نیست، می‌توانند این گوشی را در مدت زمان حدود یک ساعت به طور کامل شارژ کنند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G 2201116PG

گوشی گیمینگ ارزان

اگرچه حدود دو سال از زمان عرضه‌ی گوشی پوکو X4 پرو به بازار می‌گذرد، اما این گوشی با ویژگی‌های بسیار خوبی که به کاربران گیمر ارائه می‌دهد، همچنان یکی از بهترین گزینه‌های در این زمینه به شمار می‌رود و رضایت حدود ۸۷ درصدی خریدارانش در دیجی کالا، این موضوع را به خوبی تأیید می‌کند. این گوشی هوشمند گیمینگ ارزان شیائومی پردازنده‌ی ۶ نانومتری اسپندراگون ۶۹۵ ۵G را به عنوان منبع قدرت خود مورد استفاده قرار می‌دهد که به راحتی قادر به اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها روز دنیا با کیفیت مناسب و بدون مشکل خاصی خواهد بود. این پردازنده را Adreno 619 به عنوان پردازشگر گرافیکی همراهی می‌کند که عملکرد خوب آن نیز در بازی‌ها مشهود است. ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی هوشمند گیمینگ در نظر گرفته شده که در اجرای سریع و بدون نقص این بازی‌ها به پردازنده کمک می‌کنند.

خوشبختانه این گوشی از درگاه کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران برای افزایش فضای ذخیره‌سازی این گوشی پوکو مشکلی نخواهند داشت. نمایشگر این گوشی هوشمند گیمینگ اندازه‌ای ۶.۶۷ اینچی از جنس SUPER AMOLED دارد و از حداکثر نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نیز به خوبی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر قادر است محتواهای تصویری را با رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل برای کاربران به نمایش بگذارد. پوکو X4 پرو از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی خود را دریافت می‌کند و به لطف شارژر ۶۷ واتی موجود در جعبه‌اش کاربران مدت زمان زیادی را منتظر فول شارژ شدن گوشی نخواهند بود. طبق ادعای شیائومی باتری این گوشی در عرض ۴۱ دقیقه به طور کامل از صفر به صد درصد شارژ می‌رسد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G 2201116PG دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M6 Pro

Gaming Phone

یکی دیگر از گزینه‌های گیمینگ جذاب پوکو، گوشی پوکو M6 پرو است که حدود یک ماه پیش روانه‌ی بازار شده و در همین مدت کوتاه توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. حدود ۷۵ درصد از خریداران این گوشی در دیجی کالا، خرید آن را به سایر کاربران نیز پیشنهاد کرده‌اند. این گوشی هوشمند ارزان گیمینگ پوکو از قلب تپنده‌ی استفاده شده در گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی استفاده می‌کند. این موضوع یعنی ما در این گوشی نیز شاهد استفاده از پردازنده‌ی هلیو G99 اولترا هستیم که قدرت پردازشی بسیار خوبی دارد و می‌تواند از پس اجرای جدیدترین بازی‌های روز دنیا با گرافیک متوسط به خوبی بربیاید. در کنار این تراشه، نباید پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 MC2 را از قلم بیندازیم. همچنین ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

کاربران نیز برای افزایش فضای ذخیره‌سازی این گوشی نیز هیچ مشکلی نخواهند داشت، چرا که این گوشی از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می‌کند. نمایشگر باکیفیت این گوش نیز ویژگی‌های جذابی برای ارائه به کاربران گیمر دارد. این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از جنس AMOLED است که از رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و حداکثر نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را نیز ارائه می‌دهد. نمایشگر این گوشی حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت را دارد و برای استفاده کاربران در زیر نور شدید آفتاب هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز با پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی در عرض مدت زمان ۴۴ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M6 Pro دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25

گوشی گیمینگ ارزان

از دیگر گوشی‌های میان‌رده و خوش‌قیمت سامسونگ برای استفاده گیمینگ می‌توان به گلکسی A25 اشاره کرد که محصول تازه‌نفس غول کره‌ای به شمار می‌رود. این گوشی گیمینگ ارزان سامسونگ مجهز به پردازنده‌ی ۵ نانومتری اگزینوس ۱۲۸۰ است  که پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 آن را همراهی می‌کند و بازی‌های سنگین را با گرافیک متوسط بدون مشکل خاصی اجرا می‌کند. در کنار این پردازنده باید به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی هوشمند اشاره کنیم که امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی را نیز به کمک کارت حافظه میکرو SD به کاربران ارائه می‌دهد.

نمایشگر گلکسی A25 سامسونگ ۶.۵ اینچی از جنس Super AMOLED است که از حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را نیز ارائه می‌دهد. این نمایشگر تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد و تجربه گیمینگ جذابی را در این رده قیمتی برای کاربران فراهم می‌آورد. همچنین باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز با پشتیبانی از سرعت شارژ ۲۵ واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

منبع: دیجی کالا مگ

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - نات اکتیو

۳۸,۳۰۰,۰۰۰

۳۶,۸۶۵,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

۱۵,۴۶۹,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ تا ۱۵ میلیون تومان کدام است؟

گلکسی A54

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان کدام است؟

Redmi Note 12 Pro 5G

بهترین گوشی گیمینگ موتورولا تا ۱۵ میلیون تومان کدام است؟

موتورولا مدل Edge 30

بهترین گوشی گیمینگ پوکو تا ۱۵ میلیون تومان کدام است؟

Poco X6 5G

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.