راهنمای خرید گن لاغری؛ انواع، نکات مهم خرید و پرفروش‌ها

خرید گن لاغری اصل و مناسبی که بعد از یک مدت سرنوشتش به کمد لباس‌های اضافی ختم نشود، گاهی اوقات می‌تواند یک فرآیند گیج‌کننده باشد. به همین دلیل اگر نمی‌دانید که دقیقا به دنبال چه هستید، ما در این راهنمای جامع از سری مقالات دیجی‌کالا مگ در چند مرحله‌ی ساده به شما کمک می‌کنیم تا تصمیم‌گیری در مورد خرید این کالا را آسان‌تر کنید. پس با این راهنمای خرید گن لاغری همراه باشید.

سوالاتی که قبل از خرید گن لاغری باید از خود بپرسید

قبل از خرید گن لاغری، مهم است که سه سوال مهم زیر را از خود بپرسید و به درستی و با آگاهی به آن‌ها پاسخ دهید:

  1. اندام شما به چه شکلی است؟
  2. چه مدل گنی مناسب اندام شماست؟
  3. علاقمندید که چه لباس‌هایی را روی گن خود بپوشید؟

شورت گنی زنانه مدل   M-FER_4760

۱۲۰,۰۰۰

تومان

گن زنانه اسمارا مدل 335583

۴۵۰,۰۰۰

۳۸۰,۰۰۰

تومان

اهمیت شکل اندام در راهنمای خرید گن لاغری

در زمان خرید گن لاغری یکی از مهم‌ترین فاکتورها توجه به شکل هندسی اندام است. به همین دلیل هم در این بخش علاوه بر ارائه توضیحاتی در مورد شکل اندام، گن لاغری مناسب برای هر نوع بدنی را هم معرفی می‌کنیم.

خرید گن لاغری زنانه اسلیم لیفت اصل

اهمیت شکل اندام در راهنمای خرید گن لاغری

اندام گلابی شکل

این دسته از افراد پایین‌تنه‌ای به نسبت بزرگتر در مقایسه با ناحیه‌ی بالا تنه دارند. به این معنی که باسن و ران‌ها در این افراد پرتر است. به همین دلیل هم از آنجایی که سینه و کمر کوچک‌تری دارند، گن انتخابی باید روی ران‌ها، باسن و پایین‌تان را بپوشاند.

  • بهترین گن لاغری برای اندام‌های گلابی شکل: همانطور که اشاره شد، در مورد افرادی با باسن و ران‌هایی بزرگتر نسبت به بالاتنه، انتخاب گن‌هایی که روی باسن و ران‌ها را بپوشاند کاملا مفید است. در این میان مدل‌های پاچه‌دار می‌تواند انتخاب ایدئالی باشد. این دسته از گن‌های لاغری می‌توانند ران‌ها را جمع‌وحورتر کنند. از طرفی این نوع از کالاها باسن را به خوبی می‌پوشاند و می‌تواند به آن فرم دهد. همچنین گن‌های لاغری پادار یا پاچه‌دار می‌تواند پهلوها را هم جمع کند و ظاهری زیبا به شما ببخشد.

اندام‌های الماسی شکل

افرادی با اندام‌های الماسی شکل در سرتاسر بدن خود به خوبی تناسب دارند. این دسته از افراد وزن خود را در ناحیه‌ی میانی خود حمل می‌کنند. بنابراین باید به دنبال محصولاتی باشند که بخش میانی بدن را کنترل و صاف می‌کند.

  • بهترین گن لاغری برای اندام‌های الماسی شکل: در حالت کلی برای اندام الماسی شکل، گن‌ها یکسره پادار یا گن‌های یکسره اسلیپ گزینه‌های مناسبی هستند. البته اگر به دنبال نمونه‌های شیک‌تری هستید، گزینه‌های دامن‌دار هم می‌تواند مناسب باشد.

اندام سیبی شکل

افرادی با اندام سیبی دارای قسمت میانی پرتری هستند و مقداری از وزن خود را در قسمت بالایی پاهای خود حمل می‌کنند. همچنین این دسته از افراد شانه‌ها و باسن باریکی دارند. به همین دلیل هم باید به دنبال محصولاتی باشند که به آن‌ها امکان کنترل روی قسمت میانی و بالای ران را می‌دهد.

  • بهترین گن لاغری برای اندام‌های سیبی شکل: بهترین نوع گن برای اندام‌ سیبی شکل مدل‌های اسلیپ یا شکم‌بندهای لاغری است. چرا که شکم و پهلوها در اندام‌های سیبی پرتر از سایر بخش‌های بدن است و استفاده از این نوع گن‌ها لاغری می‌تواند این افراد را به شکم تخت‌تر با پلوهای جمع نزدیک کند.

گن مناسب برای اندام‌های مستطیلی شکل

به طور کلی سینه، کمر و باسن یکنواخت‌تر جزو اندام‌های مستطیلی شکل دسته‌بندی می‌شود. این دسته از افراد هیچ انحنای واضحی در اندام خود ندارند و علاقه‌مند به داشتن باسنی فرم‌دارتر با شکم و دور کمر باریک‌تر هستند.

  • بهترین گن لاغری برای اندام‌های مستطیلی: کمر باریک‌تر با باسن فرم‌دارتر همراه با کمی قوس و برجستگی همان چیزی است که افرادی با اندام مستطیلی به دنبال آن هستند. در این میان استفاده از گن‌های اسلیپ و پروتزهای باسن می‌تواند برای این نوع از اندام‌ها مفید باشد.

اندام‌هایی به شکل مثلث برعکس

شانه‌های پهن یا سینه‌های بزرگ همراه با پایین‌تنه‌ی کوچک از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های افرادی با اندام مثلث برعکس است. طبیعتا کسانی که در این دسته قرار می‌گیرند علاقه‌مند به داشتن پایین‌تنه‌ای برجسته‌تر و پهن‌تر هستند.

  • بهترین گن لاغری برای اندام‌های مثلث برعکس: به طور کلی بهتر است که افرادی با اندام مثلث برعکس به دنبال گن‌های لیفت‌دهنده‌ی باسن و پروتزدار باشند تا بتوانند به اندامی یکدست‌تر با توازنی بهتر دست پیدا کنند.

خرید گن لاغری ساعت شنی

این دسته از افراد در قسمت سینه، باسن و ران‌ها پرتر از دیگر افراد هستید با این حال کمر باریکی دارند. به همین دلیل هم به آن‌ها شکلی همچون ساعت شنی می‌دهد. افرادی با اندام ساعت شنی باید به دنبال گنی باشند که منحنی‌های بدن را در قسمت بالا یا پایین صاف و کمر باریک را کمی برجسته کند.

  • بهترین گن لاغری برای اندام‌های ساعت شنی: شکم تخت، ران‌های باریک‌تر و بدن یکدست‌تر جزو علاقه‌مندی‌های افرادی با اندام‌ ساعت شنی است. به همین دلیل پیشنهاد ما استفاده از گن‌های یکسره اسلیپ و یکسره پادار یا خرید گن لاغری ساعت شنی است. در این میان گن لاغری ژانکس یکی از مدل‌های محبوب در بازار است که شما می‌توانید در مورد قیمت و خرید گن لاغری ژانکس در سایت دیجی‌کالا تحقیق کنید و نظرات دیگران را هم جویا شوید. همچنین قیمت و خرید گن لاغری شکم و پهلو ساعت شنی هم موجود است.

تناسب نوع گن با لباسی که می‌پوشید

خرید گن لاغری مردانه در تهران

معمولا به دلیل وجود پلاستیک در مواد تشکیل‌دهنده‌ی گن‌ها، احتمال سر خوردن لباس‌هایی که بر روی آن می‌پوشید، همواره وجود دارد. بنابراین وجود مدل‌هایی با گیره‌هایی کوچک یا بند می‌تواند به عدم سر خوردن آن کمک کند. همچنین در صورتی که علاقه‌مند به استفاده از لباس‌های روزمره هستید توصیه می‌کنیم به دنبال گن‌های پا کوتاه یا کمر بلند، گزینه‌های فرم‌دهنده یا شلوارک شکل باشید. در کنار این مورد آپشن‌های دیگری هم وجود دارد که در ادامه‌ی این بخش به آن اشاره می‌کنیم.

  • انواع لباس‌های گشاد: استفاده از گن‌های کنترلی و متوسط یا مدل‌های شورتی از نوع لانگ می‌تواند برای استفاده زیر لباس‌های گشاد مناسب باشد.
  • انواع لباس‌های تنگ: برای زیر این نوع از البسه استفاده از گن‌های محکم، مدل‌های پا کوتاه یا شورت شکل با کمر بلند با کمربند توصیه می‌شود.
  • لباس‌های حریر یا توری: در این حالت یکی از مهم‌ترین فاکتورها در خرید این محصول رنگ گن می‌شود. زیرا رنگ پوست و حتی جنس گن، در زمانی که البسه‌ی حریر یا توری می‌پوشید، اهمیت دارد. پس اگر می‌خواهید گن را زیر لباس حریری بپوشید، بهتر است رنگ گن را هم نزدیک به رنگ پوست یا لباس خود انتخاب کنید.

کیفیت و تنفس‌پذیری گن

جای تاکید دارد که حتما گنی را خریداری کنید که از کیفیت آن مطمئن باشید. زیرا این نوع از البسه به دلیل چسب بودن باید جنسی مقاوم داشته و علاوه بر آن، به گونه‌ای طراحی شده باشند که امکان عبور جریان هوا را داشته باشند تا از تعریق در نواحی مختلف بدن، جلوگیری کند.

نکات مفید در راهنمای خرید گن لاغری

پس از آشنایی با شکل بدن خود و انتخاب گن لاغری مناسب، مهم است که نکات ضروری خرید را در زمان انتخاب چنین محصولی در نظر داشته باشید. در ادامه این نکات را به شکل لیستی به شما ارائه می‌کنیم تا راحت‌تر در ذهن شما بماند.

  1. اگر در مورد سایزبندی خود (به‌ویژه در زمان خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی) مطمئن نیستید، همیشه یک سایز بالاتر را خریداری کنید.
  2. هنگامی که در زمان خرید حضوری گن لاغری را پوشیدید، در آن حرکت کنید، بنشینید، بایستید، خم شوید و حرکات مختلفی انجام دهید، تا مطمئن شوید که استفاده دائم از آن زندگی شما را مختل نمی‌کتد. اگر حرکت کردن با وجود گن برای شما سخت است، ممکن است به سایز دیگری نیاز داشته باشید.
  3. در زمان خرید حضوری حتما محل قرارگیری فاق گن را بررسی کنید. به یاد داشته باشید که اگر فاق محصول خیلی کم باشد در راه رفتن دچار مشکل می‌شوید. همچنین در زمان پرو محصول حتما آن را از هر طرف بالا بکشید و مطمئن شوید که مانند یک شورت معمولی می‌توانید به درستی و راحتی بنشینید.
  4. اگر گنی که به تن دارید بالا یا پایین می‌رود، به این معنی است که زمان تعویض آن فرا رسیده است. البته در نظر داشته باید که خرید انواع گن با لبه‌های سیلیکونی روی آن ممکن است گزینه‌ی بهتری برای شما باشد چرا که به عدم جابه‌جایی گن روی تن کمک می‌کتد.
  5. اگر قصد استفاده از گن دارید اما با آن احساس گرما می‌کنید بهتر است سراغ محصولی از جنس پنبه بروید. چرا که این نوع از پارچه‌ها بسیار تنفس‌پذیرتر است.
  6. و در پایان در پاسخ به سوال گن لاغری را از کجا بخریم باید پیشنهاد دهیم که بهترین روش خرید چنین کالایی به شکل راحت‌تر خرید از فروشگاه‌های حضوری است. با این حال نمی‌توان تنوع بالای گن در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را نادیده گرفت.
گن زنانه آن چری مدل 9 فنره و 3 قزن رنگ کرم

۱,۶۸۹,۰۰۰ تومان

سایز گن لاغری و فاکتورهای مهم در انتخاب آن

راهنمای خرید گن لاغری (نکات مهم و بهترین برندهای بازار)

اگر قرار است از گنی که انتخاب کردید به صورت روزانه استفاده کنید، باید از راحتی آن مطمئن شوید. همه گن‌ها برای پوشیدن روزانه مناسب نیستند بنابراین لازم است که قبل از خرید در مورد سایز گن‌ها اطلاعات کافی کسب کنید. با این حال در نظر داشته باشید که سایز گن در مارک‌های مختلف با یکدیگر یکسان نیست و شما حتما باید آن را پرو کنید، ولی در این مسیر مطمئنا راهنمایی‌ها زیر می‌تواند برای شما مفید باشد.

  • اندازه‌گیری دور سینه: متر را روی برجسته‌ترین قسمت سینه قرار دهید، سپس دور سینه را با متر اندازه بگیرید.
  • اندازه‌گیری دور کمر: برای اندازه‌گیری این بخش متر را در گودی کمر قرار دهید و سپس اندازه‌گیری کنید.
  • اندازه‌گیری دور باسن: برای انداز‌گیری این بخش از بدن متر را روی برجسته‌ترین قسمت آن قرار دهید.

حال با استفاده از این سه عدد می‌توانید سایز کلی گن مناسب خود را از جدول زیر تعیین کنید.

سایز گن ۳۸ ۴۰ ۴۲ ۴۴ ۴۶ ۴۸ ۵۰ ۵۲ ۵۴
اندازه دور سینه (سانتی‌متر) ۸۶-۸۹ ۹۰-۹۳ ۹۴-۹۷ ۹۸-۱۰۲ ۱۰۳-۱۰۶ ۱۰۷-۱۱۰ ۱۱۱-۱۱۴ ۱۱۵-۱۲۳ ۱۲۴-۱۲۸
دور کمر (سانتی‌متر) ۷۰-۷۳ ۷۴-۷۷ ۷۸-۸۱ ۸۲-۸۵ ۸۶-۸۹ ۹۰-۹۳ ۹۴-۹۶ ۹۷-۱۰۳ ۱۰۴-۱۱۰
اندازه دور باسن (سانتی‌متر) ۹۶-۹۸ ۹۹-۱۰۱ ۱۰۲-۱۰۴ ۱۰۵-۱۰۸ ۱۰۹-۱۱۲ ۱۱۳-۱۱۶ ۱۱۷-۱۲۱ ۱۲۲-۱۲۶ ۱۲۷-۱۳۲

حال اگر اندازه‌ی بالاتنه‌ی شما با یک سایز و پایین‌تنه‌ی شما با سایز گن دیگری متناسب باشد، تکلیف چیست؟

در این حالت باید بسته به مدل گن سایز خود را انتخاب و خریداری کنید. به این معنی که اگر قصد خرید شکم‌بند دارید باید اولویت سایز خود را بر اساس اندازه‌ی دور کمر قرار دهید. در صورتی که به دنبال محصولی یکسره هستید بهتر است سایز کوچکتر گن را خریداری کنید.

راهنمای خرید گن مردانه

راهنمای خرید گن لاغری (نکات مهم و بهترین برندهای بازار)

به طور کلی می‌توان مزیت استفاده از گن برای مردان را در تقویت عضلات و کاهش وزن خلاصه کرد. چرا که استفاده از گن‌های لاغری مردانه، می‌تواند به قسمت‌های مختلف بدن، به خصوص شکم فشار زیادی وارد کند که برخی ادعا می‌کنند، خود به چربی‌سوزی کمک می‌کند. از طرفی برخی از مدل‌های گن‌های لاغری، با توجه به این که قسمت‌های سینه، پهلو و پشت را می‌پوشاند، باعث صاف ایستادن فرد و به دنبال آن تقویت عضلات مختلف بدن می‌شود. در همین راستا لازم است بدانید که تمامی وارد مطرح شده برای خرید گن زنانه شامل مدل‌های مردانه هم می‌شود.

گن لاغری مردانه آرتان مدل 2070

۴۲۵,۰۰۰ تومان

آیا استفاده از گن واقعا باعث لاغری می‌شود؟

با ورود گن‌های لاغری به بازار مد و زیبایی، بحث‌های زیادی درباره تاثیر این وسیله در لاغری کمر و فرم بخشیدن به اندام به صورت دائمی پیش آمده است. عموما در شبکه‌های اجتماعی و مجله‌های مد افراد بسیاری ادعا می‌کنند که گن لاغری موجب تعرق بیشتر و سوزانده شدن چربی‌های دور شکم می‌شود، اما مطالعات مختلفی اثبات کرده‌اند که این محصول فقط موجب تعرق و کاهش آب بدن شده و هیچ تاثیری در چربی‌سوزی شکم ندارد. البته در مواردی ممکن است پوشیدن گن به کاهش اشتها کمک کند ولی دلیل آن فشرده شدن معده در هنگام پوشیدن آن است که می‌تواند برای سلامتی مضر باشد. متخصصین، پوشیدن این محصول را به‌صورت تمام وقت توصیه نمی‌کنند، چرا که فشاری که به اعضای داخلی بدن وارد می‌شود، ممکن است موجب آسیب دیدن آن‌ها و به خطر افتادن سلامت شما شود. حتی جالب است بدانید که پوشیدن گن لاغری، ممکن است عضلات شکم شما را ضعیف کند و موجب آسیب دیدن کمر شود.

دستورالعمل‌های مراقبت از گن

همچون هر وسیله‌ی دیگری مراقبت از لباسی مانند گن نیاز به توجه‌ی ویژه‌ی شما دارد. در واقع این نوع از البسه معمولا از پارچه‌های کشی مرغوب و الیاف آنتی‌باکتریال ساخته می‌شوند. در همین راستا توصیه می‌شود که:

  • گن خود را در خشک‌کن قرار ندهید، زیرا ممکن است لباس جمع شود!
  • هنگام شستن دستی گن‌هایی به شکل تنگ، تمام حلقه‌ها و آویزهای آن را جدا کنید. همچنین مراقب ناخن‌های تیز خود باشید تا به آن آسیبی وارد نکند.
  • در این راهنمای خرید گن لاغری زنانه توصیه می‌شود که به‌طور ایدئال گن خود را با دست بشویید. با این حال اگر اصرار به استفاده از ماشین لباسشویی دارد، محصول را در یک کیسه قرار دهید و آن را با آب سرد بشویید.
  • گن‌های لاغری را دور از حرارت مستقیم خشک کنید و هرگز از اتو برای آن‌ها استفاده نکنید.

سخن پایانی

قابل انکار نیست که استفاده از گن لاغری همچون گذشتگان موجب زیبایی بیشتر اندام می‌شود. به طوری که با ظریف نشان دادن بدن و انحنای آن، نه تنها انگیزه شما را برای رسیدن به اندامی زیبا با رژیم و ورزش بالا می‌برد و به طور موقت می‌تواند شما را به اندام ایدئال نزدیک‌تر کند. با این حال لازم به تاکید است که استفاده از گن لاغری برای طولانی مدت توصیه نمی‌شود. بنابراین در استفاده از آن افراط نکنید.

منبع: Zoode, amante

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.