راهنمای خرید پاور بانک با بودجه‌های مختلف (بروزرسانی آذر ۱۴۰۰)

با وجود قطعی برق گسترده در سراسر کشور، تنها راه زنده نگه داشتن وسایل الکتریکی ما “پاور بانک‌ها” هستند. از طرف دیگر دوران گوشی‌های دکمه‌ای را که یادتان هست؟ هر گوشی با یک بار شارژ تا ۲ روز دوام می‌آورد اما امروزه داستان فرق می‌کند. با وجود بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش گوشی‌ها، شبکه‌های اجتماعی متنوع و کارکردهای فراوان گوشی‌های هوشمند، گاهی یک گوشی در طول روز ۲ الی ۳ بار شارژ می‌شود. بسیاری از اوقات هم دسترسی مستقیم به برق میسر نیست. بنابراین جای خالی یک محصول به نام پاور بانک حس می‌شود که محبوبیتش هم روز‌به‌روز در حال افزایش است. در این مقاله کوشیدیم تا با توجه به نیاز شما، پاور بانک‌های مختلف (بر اساس ظرفیت و هزینه) را معرفی کنیم. با راهنمای خرید پاور بانک سخت افزار مگ همراه باشید.

راهنمای خرید پاور بانک – نکات مهم هنگام خرید

در ابتدا به المان‌های مهمی که در زمان خرید پاور بانک باید به آن‌ها توجه کنید می‌پردازیم:

  • ظرفیت : اندازه‌گیری ظرفیت باتری بر حسب میلی آمپر ساعت (mAh) است. یک گوشی هوشمند جدید، با یک پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت تقریباً ۱.۵ دفعه شارژ کامل را دریافت خواهد کرد. بنابراین، یک پاوربانک ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تقریباً یک گوشی را شارژ کامل می‌کند و یک پاوربانک با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت می‌تواند یک گوشی پیشرفته را سه بار به طور کامل شارژ کند. تبلت‌ها نیاز به باتری بیشتری دارند، در حالی که باتری ساعت‌های هوشمند به میزان قابل توجهی کمتر است.
  • تعداد دفعات شارژ یک پاور بانک: معمولا یک پاور بانک می‌تواند تا ۳۰۰ الی ۵۰۰ بار شارژ شدن را تحمل کند و آسیبی به ظرفیتش وارد نشود. اما هر چه از این مقدار گذر کند، ظرفیتش کاهش می‌یابد. نوع باتری به کار رفته در محصول نیز در این استقامت تاثیرگذار است.
  • اندازه و وزن: اندازه و وزن به طور کلی با بالا رفتن ظرفیت افزایش می‌یابد. در نتیجه در حالی که یک مدل ۲۰۰۰۰ میلی آمپری ممکن است گزینه مناسبی به نظر برسد، اما برای قرار گرفتن در جیب یا کیف‌های کوچک ابعاد بزرگی دارد. در نتیجه در هنگام خرید توجه کنید که چه مدلی بیشترین کاربرد را برایتان خواهد داشت.
  • ولتاژ و جریان خروجی و ورودی: شارژرهای USB از ولتاژ ۵ ولت و جریان ورودی و خروجی ۲ آمپر بهره می‌برند. پس اگر مشخصات پاور بانک با این اعداد یکی بود بدانید که قابلیت شارژ استاندارد دستگاه‌های شما را دارد. هر چه قدر میزان جریان خروجی افزایش یابد، سرعت شارژ دستگاه‌های شما نیز بیشتر می‌شود.
  • یو اس بی پاور دلیوری: استانداردی برای پورت‌های USB-C است تا تمامی محصولات شرکت‌های مختلف بتوانند بدون مشکل با آن شارژ شوند. طبق این استاندارد قدرت انتقال شارژ تا ۱۰۰ وات (۲۰ ولت و ۵ آمپر) برای محصولات فراهم می‌شود.
  • تعداد پورت‌های USB: این روزها توانایی شارژ بیش از یک دستگاه در یک زمان بسیار مهم است زیرا با وجود چندین پورت USB قادر خواهیم بود تا هدفون، ساعت هوشمند، تبلت و گوشی را به طور همزمان شارژ کنیم.
  • پشتیبانی از شارژ سریع: برای اینکه بتوانید از قابلیت شارژ سریع برخوردار شوید و در زمان کوتاه‌تری گوشیتان را شارژ کنید، نیاز است که یک پاوربانک با پشتیبانی از شارژ سریع خریداری کنید. همچنین باید کابلی تهیه کنید که با شارژ سریع سازگار باشد. در نهایت توصیه‌ی ما این است که همیشه به دنبال برند معتبر‌تر باشید.

نکته: اگر قصد سفر هوایی دارید، برخی شرکت‌های هوایی یا کشورها اجازه حمل پاور بانک بیش از ۲۵ هزار میلی آمپر را نمی‌دهند.

راهنمای خرید پاور بانک در بودجه‌های مختلف (از ارزان‌قیمت به گران‌قیمت)

پاوربانک راوپاور RP-PB171 ظرفیت ۱۰۰۵۰ میلی آمپر ساعت (۵۹۰,۰۰۰ تومان)

نقاط قوت:

  • قیمت مناسب
  • شارژ همزمان دو دستگاه
  • طراحی ظریف

نقاط ضعف:

  • عدم پشتیبانی از سریع
راهنمای خرید پاور بانک

این پاوربانک ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپری، یک گزینه‌ی قدرتمند و جذاب با طراحی شیک و باریک بوده که می‌تواند نیاز شما برای شارژ دستگاه‌های مختلف را برطرف کند. این دستگاه دارای دو پورت USB بوده تا بتوانید همزمان دو دستگاه را شارژ کنید و ظرفیت آن توانایی شارژ یک دستگاه را به طور کامل و یک دستگاه را تا نصف شارژ کند. این پاوربانک با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد از قیمت مناسبی برخوردار بوده و در این رده قیمت، کارایی بالایی برای استفاده‌ی روزمره خواهد داشت. باتری به کار رفته در این پاوربانک از نوع لیتیوم یون است. از سوی دیگر این مدل در ابعاد ۲۰×۱۱.۹×۳ سانتی‌متر و وزن ۲۲۰ گرم طراحی شده در نتیجه به راحتی قابل حمل است و با توجه به ابعادش در جیب جا می‌شود.

مدل RAVPower RP-PB171
ظرفیت ۱۰۰۵۰ میلی آمپر ساعت
تعداد درگاه دو عدد
وزن ۲۲۰ گرم
نوع باتری لیتیوم یون
نحوه نمایش شارژ باتری نمایشگر LED
قیمت ۵۹۰,۰۰۰ تومان

پاوربانک ای دیتا P10000QCD ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت (۷۸۷,۰۰۰ تومان)

نقاط قوت:

  • امکان شارژ همزمان سه دستگاه
  • وزن بسیار سبک
  • قیمت مقرن‌به‌صرفه
  • پشتیبانی از شارژ سریع

نقاط ضعف:

  • ظرفیت متوسط برای شارژ ۱.۵ دستگاه
adata p10000qcd lithium ion li ion 10000 mah black

با استفاده از پاوربانک ADATA P10000QCD در حالی که خارج از منزل هستید، می‌توانید دستگاه‌های خود را شارژ کنید. این پاوربانک که برای قرار دادن در کیف یا جیب شما طراحی شده است، می‌تواند برق را به دستگاه‌های تلفن همراه شما برساند. این پاوربانک، یک پورت USB Type-C و دو پورت USB Type-A را ارائه می‌کند و از شارژ همزمان حداکثر سه دستگاه پشتیبانی خواهد کرد. همچنین یک صفحه نمایش دیجیتال، عمر باتری را نمایش خواهد داد. پورت‌های USB Type-C و Type-A به ترتیب تا ۲۲.۵ و ۱۸ وات خروجی را ارائه می‌دهند. این پاوربانک از استاندارد شارژ سریع برخوردار شده و می‌تواند گوشی‌های مختلف را با بالاترین سرعت شارژ کند. همچنین P10000QCD شامل مجموعه‌ای از محافظ‌ها بوده که از آسیب‌های الکتریکی جلوگیری می‌کند.

مدل ADATA P10000QCD
ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
تعداد درگاه سه عدد
وزن ۱۷۳ گرم
نوع باتری لیتیوم یون
نحوه نمایش شارژ باتری نشانگر درصد شارژ
قیمت ۷۸۷,۰۰۰ تومان

پاوربانک انکر PowerCore Select A1223 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت (۸۸۰,۰۰۰ تومان)

نقاط قوت:

  • طراحی زیبا و جمع و جور
  • وزن بسیار سبک
  • امکان شارژ همزمان دو دستگاه

نقاط ضعف:

  • عدم پشتیبانی از شارژ سریع
پاوربانک انکر

مهم‌ترین ویژگی پاوربانک انکر PowerCore Select A1223 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، قابل حمل بودن و ابعاد مناسب آن است. این پاوربانک، یکی از سبک‌ترین مدل‌هایی است که می‌توانید خریداری کنید و به راحتی در جیب جا می‌شود. همچنین به لطف این پاوربانک، می‌توانید در هر زمان و مکانی به سرعت دستگاه خود را شارژ کنید. امکان شارژ همزمان دو دستگاه وجود دارد و این پاوربانک می‌تواند هر نوع دستگاهی اعم از موبایل، تبلت، دوربین یا ساعت هوشمند را شارژ کند. پاوربانک انکر PowerCore Select A1223 با توجه به کارایی و کیفیتی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار بوده و می‌تواند نیاز شما در زمینه شارژ دستگاه‌های مختلف را برطرف کند.

مدل Anker PowerCore Select A1223
ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
تعداد درگاه دو عدد
وزن ۱۷۵ گرم
نوع باتری لیتیوم یون
نحوه نمایش شارژ باتری نشانگر LED
قیمت ۸۸۰,۰۰۰ تومان

پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ Mi Power Bank با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت (۹۵۰,۰۰۰ تومان)

نقاط قوت:

  • طراحی زیبا و ساده
  • سرعت شارژ بالا
  • بادوام و قابل حمل

نقاط ضعف:

  • دفعات شارژ محدود با هر بار شارژ
  • امکان شارژ یک دستگاه در لحظه
335356

این پاوربانک شیائومی بسیار خوش‌ساخت و باکیفیت بوده و بدنه‌ای محکم و زیبا دارد. دو درگاه در این پاوربانک طراحی شده که یک پورت USB-A برای شارژ گوشی یا تبلت و یک درگاه USB-C برای شارژ پاوربانک در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید در ۵ ساعت، پاوربانک را به طور کامل شارژ کنید و با هربار شارژ کامل، بیش از یک بار دستگاه‌های خود را شارژ کنید. در این پاوربانک، پشتیبانی از شارژ سریع ارائه شده و امکان شارژ هر دستگاهی وجود خواهد داشت. این محصول دوام بالایی را ارائه خواهد کرد و به راحتی قابل حمل است در نتیجه می‌توانید هر زمان که به پریز برق دسترسی ندارید، با کمک پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ Mi Power Bank دستگاه‌های مختلف خود را شارژ کنید.

مدل ۱۰۰۰۰ Xiaomi Mi Power Bank
ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
تعداد درگاه یک عدد
وزن ۲۵۱ گرم
نوع باتری لیتیوم یون
نحوه نمایش شارژ باتری نشانگر LED
قیمت ۹۵۰,۰۰۰ تومان

پاوربانک لنیز PX134D ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت (۹۹۰,۰۰۰ تومان)

نقاط قوت:

  • امکان شارژ همزمان دو دستگاه
  • شارژ ایمن (MultiProtect)
  • سبک

نقاط ضعف:

  • قیمت بالا با توجه به عملکرد
پاوربانک لنیز PX134D ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت

اگر یک پاوربانک اقتصادی و کاربردی می‌خواهید، لنیز PX134D انتخاب مناسبی است زیرا با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌تواند بیش از یک دستگاه را شارژ کند. این پاوربانک برای استفاده‌ی روزمره مناسب بوده و به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی قابل حمل است. پاوربانک لنیز PX134D از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار بوده که می‌توان به امکان شارژ سریع‌تر گوشی هوشمند و قابلیت تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی اشاره کرد. این پاوربانک در میان مدل‌های اقتصادی، کارایی و عملکرد بالایی را ارائه می‌دهد و مورد رضایت کاربران زیادی قرار گرفته است.

مدل لنیز PX134D
ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
تعداد درگاه دو عدد
وزن ۲۱۵ گرم
نوع باتری لیتیوم یون
نحوه نمایش شارژ باتری نشانگر درصد شارژ
قیمت ۹۹۰,۰۰۰ تومان

پاوربانک ای دیتا P12500D ظرفیت ۱۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت (۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان)

نقاط قوت:

  • کیفیت ساخت بالا
  • ارزش خرید بالا
  • توانایی شارژ ۵ دستگاه با هر بار شارژ کامل

نقاط ضعف:

  • امکان شارژ دو دستگاه به طور همزمان
راهنمای خرید پاور بانک

اگر بودجه‌ی شما ۱ میلیون تومان است و نمی‌خواهید بیش از این هزینه کنید، پاوربانک ADATA P12500D یکی از بهترین‌ انتخاب‌ها برایتان خواهد بود. P12500D با هر بار شارژ کامل می‌تواند یک تبلت و چهار گوشی هوشمند را شارژ کند در نتیجه با یک محصول بی‌نظیر روبرو هستید. P12500D همچنین دارای یک صفحه نمایش دیجیتال بوده که میزان شارژ باتری را نشان می‌دهد و در واقع خبری از چراغ‌های LED چشمک‌زن در این مدل نیست. به طور کلی با خرید پاوربانک ای دیتا P12500D یک محصول پیشرفته و قدرتمند را در اختیار خواهید داشت.

مدل ADATA P12500D
ظرفیت ۱۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت
تعداد درگاه دو عدد
وزن ۲۹۵ گرم
نوع باتری لیتیوم یون
نحوه نمایش شارژ باتری نشانگر شارژ به درصد
قیمت ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

پاوربانک شیائومی PB1022ZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت (۱,۱۸۰,۰۰۰ تومان)

نقاط قوت:

  • طراحی ظریف و ابعاد مناسب
  • امکان شارژ ۳ دستگاه به طور همزمان
  • پشتیبانی از شارژ سریع

نقاط ضعف:

  • دفعات شارژ محدود با هر بار شارژ کامل
10000 Mi Power Bank

این پاوربانک طراحی بسیار زیبایی دارد در نتیجه اگر به طراحی و زیبایی دستگاه اهمیت می‌دهید، این مدل با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت انتخاب خوبی خواهد بود و به راحتی قابل حمل است. ویژگی اصلی این مدل، قدرت شارژ بالای ۲۲.۵ وات آن از طریق پورت‌های USB A (2 عدد) و USB-C است. علاوه بر این، این دستگاه می‌تواند گجت‌های کوچک مانند هدست‌های بلوتوثی و ساعت‌های هوشمند را با جریان کم شارژ کند. تعداد پورت‌های خروجی به شما این امکان را می‌دهد تا به طور همزمان ۳ دستگاه را شارژ کنید. این پاوربانک شیائومی از (۲.۰ و ۳.۰) Quick Charge و Power Delivery پشتیبانی می‌کند و با توجه به قیمتی که دارد عملکرد خوبی را ارائه خواهد کرد.

مدل Xiaomi PB1022ZM
ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
تعداد درگاه سه عدد
وزن ۲۰۰ گرم
نوع باتری لیتیوم یون
نحوه نمایش شارژ باتری نشانگر LED
قیمت ۱,۱۸۰,۰۰۰ تومان

پاوربانک بی سیم سامسونگ EB-U1200 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت (۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان)

نقاط قوت:

  • امکان شارژ بی‌سیم
  • امکان شارژ سریع
  • قیمت مناسب با توجه به عملکرد پیشرفته

نقاط ضعف:

  • ندارد
پاوربانک بی سیم سامسونگ

اگر قصد خرید یک پاوربانک بی‌سیم را دارید، سامسونگ پاوربانک EB-U1200 با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت را ارائه کرده است. این پاوربانک برای شارژ کردن گوشی‌های سامسونگ، هدفون بی‌سیم و ساعت هوشمند کارایی خواهد داشت و حدوداً تا ۳ بار می‌تواند یک گوشی هوشمند را به طور کامل شارژ کند. این پاوربانک بی سیم، سازگار با دستگاه‌های دارای استاندراد Qi خواهد بود و و در عین حال می‌تواند دستگاه را از طریق پورت USB شارژ کند. این پاوربانک با توجه به قابلیت پیشرفته‌ی شارژ بی‌سیم و امکان شارژ سریع، از قیمت مناسبی برخوردار است.

مدل Samsung EB-U1200
ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
تعداد درگاه دو عدد
وزن ۲۳۴ گرم
نوع باتری لیتیوم یون
نحوه نمایش شارژ باتری نشانگر LED
قیمت ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

پاوربانک شیائومی PB2050SZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت (۱,۲۸۰,۰۰۰ تومان)

نقاط قوت:

  • امکان شارژ سه دستگاه به طور همزمان
  • مناسب برای شارژ لپ تاپ
  • پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع

نقاط ضعف:

  • وزن بالا با توجه به ظرفیت
راهنمای خرید پاور بانک

پاوربانک شیائومی PB2050SZM با درگاه Type-C برای شارژ سریع دستگاه‌های مختلف یک انتخاب عالی است. حتی می‌توانید از این پاوربانک برای شارژ لپ تاپ خود استفاده کنید. این پاوربانک در ۴۵ دقیقه می‌تواند یک گوشی شیائومی را از صفر درصد، به ۱۰۰ درصد برساند. پاوربانک شیائومی دارای مدارهای مجتمع پیشرفته برای ایمنی بیشتر، سرعت پردازش بالاتر و پایداری ولتاژ است. پاوربانک شیائومی PB2050SZM این امکان را می‌دهد تا به طور همزمان سه دستگاه را با یک پورت Type-C و دو پورت USB-A شارژ کنید. پورت‌های USB-A می‌توانند دستگاه‌های با جریان کم مانند هدفون‌های بلوتوثی و دستبندهای هوشمند Mi را شارژ کنند.

مدل Xiaomi PB2050SZM
ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
تعداد درگاه سه عدد
وزن ۵۵۰ گرم
نوع باتری لیتیوم یون
نحوه نمایش شارژ باتری نشانگر LED
قیمت ۱,۲۸۰,۰۰۰ تومان

پاوربانک سیلیکون پاور QS55 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت (۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان)

نقاط قوت:

  • عمر باتری بالا
  • ظرفیت بالا
  • کیفیت ساخت بی نظیر
  • امکان شارژ حداکثر ۶ دفعه با هر بار شارژ کامل

نقاط ضعف:

  • فقط یک پورت فست شاٰرژ دارد
1e990fe559978c296744ac5cbbeef3c6556e7c17 1660746818

پاوربانک سیلیکون پاور QS55 با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت قادر است گوشی هوشمند یا هر دستگاه سازگار دیگری را با هر بار شارژ کامل، ۴ تا ۶ بار شارژ کند. این دستگاه دارای ۳ پورت خروجی USB و ۱ پورت خروجی/ورودی USB-C (PD) با مجموع خروجی تا ۲۲.۵ وات است. همچنین به یک صفحه نمایش دیجیتال LED برای نشان دادن عمر باتری و شارژ از طریق پورت Micro USB، USB-C یا Lightning مجهز شده است. پاوربانک سیلیکون پاور QS55 یکی از خوش‌ساخت‌ترین و باکیفیت‌ترین پاوربانک‌هایی است که می‌توانید خریداری کنید و طراحی ظریف و زیبایی دارد.

مدل Silicon Power QS55
ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
تعداد درگاه چهار عدد
وزن ۳۱۰ گرم
نوع باتری لیتیوم پلیمری
نحوه نمایش شارژ باتری نشانگر شارژ به درصد
قیمت ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

پاوربانک انرجایزر UE30003PQ ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت (۲,۱۶۰,۰۰۰ تومان)

نقاط قوت:

  • کیفیت ساخت بالا
  • ظرفیت بالا
  • امکان شارژ همزمان ۴ دستگاه
  • فناوری Energizer PowerSafe Management

نقاط ضعف:

  • فقط یک خروجی شارژ سریع دارد.
راهنمای خرید پاور بانک

پاوربانک انرجایزر UE30003PQ با ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت برای شارژ هر دستگاهی مناسب است. این پاوربانک مجهز به چهار خروجی شامل ۳ پورت USB-A و ۱ پورت USB-C است و این امکان را می‌دهد تا همزمان چند دستگاه را شارژ کنید. فناوری ۲۰ واتی USB-C Power Delivery، امکان شارژ سریع را فراهم کرده و تنها در ۳۰ دقیقه گوشی شما را از ۰ به ۵۰ درصد می‌رساند. از سوی دیگر فناوری Energizer PowerSafe Management، محافظت در برابر اتصال کوتاه، جریان اضافه و شارژ بیش از حد را برای پاور بانک و دستگاه‌های شما تضمین می‌کند. UE30003PQ یک پاور بانک ایده آل برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دیگر دستگاه‌ها و گجت‌های شما است.

مدل Energizer UE30003PQ
ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
تعداد درگاه چهار عدد
وزن ۶۱۷ گرم
نوع باتری لیتیوم پلیمری
نحوه نمایش شارژ باتری صفحه نمایش LCD
قیمت ۲,۱۶۰,۰۰۰ تومان

پاوربانک انرجایزر UE30000PQ ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت (۲,۳۷۰,۰۰۰ تومان)

نقاط قوت:

  • ارزش خرید بالا
  • امکان شارژ ۴ دستگاه به طور همزمان
  • ظرفیت بالا

نقاط ضعف:

  • فقط یک خروجی شارژ سریع دارد.
color image TLP 19189 1a1a1a 9f501980 fbd5 4078 a5fc a6ebccc46465

Energizer UE30000PQ یک پاوربانک عالی با ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. UE30000PQ با استفاده از خروجی ۲۲.۵W ULTIRA HIGH USB-A Output و فناوری Fast Charge، بهترین کارایی و عملکرد را در اختیارتان قرار خواهد داد. از سوی دیگر چهار خروجی شامل سه عدد USB-A و یک عدد USB-C در این پاوربانک ارائه شده که می‌تواند همزمان بیش از یک دستگاه را شارژ کند. همچنین امکان شارژ سریع محصولات اپل‌، هواوی، سامسونگ، گوگل، ال جی و سایر دستگاه‌های سازگار وجود دارد. از سوی دیگر نشانگر LCD، وضعیت شارژ باتری را نشان می‌دهد و در واقع UE30000PQ یکی از بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار است که می‌توانید در این محدوده قیمت خریداری کنید.

مدل Energizer UE30000PQ
ظرفیت ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
تعداد درگاه چهار عدد
وزن ۴۵۰ گرم
نوع باتری لیتیوم پلیمری
نحوه نمایش شارژ باتری صفحه نمایش LCD
قیمت ۲,۳۷۰,۰۰۰ تومان

پاوربانک سیلیکون پاور مدل QX55 ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت (۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان)

نقاط قوت:

  • ظرفیت بالا
  • قابلیت شارژ سریع
  • حدود ۶ بار شارژدهی با هربار شارژ کامل
  • کیفیت ساخت بالا
  • ارزش خرید بالا
  • باتری سوپر لیتیومی

نقاط ضعف:

  • کمی سنگین است.
0755f4f9c0638a562ceda13a17418515f63f5caf 1660748201

پاوربانک قدرتمند سیلیکون پاور QX55 مجهز به باتری سوپر لیتیومی کاملاً جدید است و با تمام دستگاه‌هایی که از طریق USB شارژ می‌شوند سازگار خواهد بود. این پاوربانک با ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت حدوداً ۶ بار می‌تواند گوشی هوشمند شما را به طور کامل شارژ کند. Silicon Power QX55 یک گزینه‌ی همه کاره برای شارژ سریع گوشی‌های هوشمند است. این پاروبانک علاوه بر سرعت شارژ بالا، به یک باتری سوپر لیتیومی کاملاً جدید مجهز شده است. از سوی دیگر پاوربانک QX55 silicon power به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی قابل حمل است و در هر کیفی جا می‌شود.

مدل QX55 silicon power
ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
تعداد درگاه چهار عدد
وزن ۴۵۱ گرم
نوع باتری لیتیوم پلیمری
نحوه نمایش شارژ باتری نشانگر شارژ به درصد
قیمت ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

پاوربانک باسئوس PPIMDA-D03 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت (۲,۷۶۷,۰۰۰ تومان)

نقاط قوت:

  • امکان شارژ سریع
  • عمر باتری بالا
  • پشتیبانی از فناوری‌های پیشرفته
  • امکان شارژ کامل دستگاه ۴ الی ۶ بار
  • امکان شارژ همزمان سه دستگاه

نقاط ضعف:

  • قیمت بالا با توجه به ظرفیت
پاوربانک باسئوس PPIMDA-D03

چیزی که از اولین لحظه در پاوربانک باسئوس توجه ما را به خود جلب می‌کند، طراحی زیبای آن است. پاوربانک باسئوس PPIMDA-D03 با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت می‌تواند به طور همزمان سه دستگاه را شارژ کند و با توجه به ظرفیت بالایی که دارد می‌تواند با یکبار شارژ کامل، ۴ الی ۶ بار گوشی هوشمند هوشمند شما را از ۰ به ۱۰۰ برساند. این پاوربانک می‌تواند هر دستگاهی اعم از گوشی هوشمند، تبلت یا حتی لپ‌تاپ را شارژ کند و با توجه به مجهز بودن به درگاه USB Type-C و پشتیبانی از شارژ سریع، در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های شما را شارژ خواهد کرد. شاید فکر کنید خرید یک پاوربانک با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت در این محدوده قیمت کمی گران است، اما این محصول می‌تواند بهترین کیفیت ساخت و بهترین عملکرد را در اختیارتان قرار دهد و طول عمر بالایی خواهد داشت.

مدل Baseus PPIMDA-D03
ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
تعداد درگاه سه عدد
وزن ۴۵۰ گرم
نوع باتری لیتیوم پلیمری
نحوه نمایش شارژ باتری نشانگر شارژ به درصد
قیمت ۲,۷۶۷,۰۰۰ تومان

پاوربانک انرجایزر UE50000PQ ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت (۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان)

نقاط قوت:

  • امکان شارژ همزمان ۴ دستگاه
  • باتری لیتیوم پلیمری
  • ظرفیت بالا
  • مجهز به فناوری‌های پیشرفته

نقاط ضعف:

  • وزن سنگین
پاوربانک انرجایزر

Energizer UE50000PQ یک پاوربانک شارژ سریع ۲۲.۵ واتی است که با ظرفیت فوق‌العاده ۵۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و فناوری‌های شارژ سریع ساخته شده و عمر باتری زیادی را برای تمام نیازهای شارژ به شما می‌دهد. همچنین دارای چهار پورت خروجی شامل سه USB-A و یک USB-C بوده تا ۴ دستگاه را به طور همزمان شارژ کند. UE50000PQ مجهز به فناوری USB-C Power Delivery و فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی Smart USB-A است و از آن برای شارژ هر دستگاه می‌توان استفاده کرد.

مدل Energizer UE50000PQ
ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
تعداد درگاه چهار عدد
وزن ۱۰۵۸ گرم
نوع باتری لیتیوم پلیمری
نحوه نمایش شارژ باتری نشانگر LED
قیمت ۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

پاوربانک باسئوس Ambilight dighital display BS-30KP365 ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت (۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان)

نقاط قوت:

  • امکان شارژ سریع
  • امکان شارژ سریع همزمان ۵ دستگاه
  • ظرفیت بالا

نقاط ضعف:

  • وزن بالا
1ff8e63aaa86165d6137a29a1b425bb4ce938be5 1661799363

پاوربانک باسئوس Ambilight dighital display BS-30KP365 با ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت، یک مدل قدرتمند با ظاهری شیک و پورت‌های متعدد است که امکان شارژ چندین دستگاه به طور همزمان را فراهم می‌کند. این پاوربانک از استانداردهای مدرن شارژ سریع پشتیبانی می‌کند در نتیجه شارژ لوازم جانبی شما چندین برابر تسریع می‌شود. همچنین با استفاده از فناوری Power Delivery، آیفون X تنها در نیم ساعت شارژ تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود. از سوی دیگر می‌توان پنج دستگاه اعم از گوشی هوشمند، لپ تاپ، مک بوک اپل، اسپیکر بی‌سیم و هدفون بلوتوثی را به طور همزمان با این پاروبانک شارژ کرد.

مدل Baseus Ambilight dighital display BS-30KP365
ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
تعداد درگاه ۵ عدد
وزن ۵۵۰ گرم
نوع باتری لیتیوم پلیمر
نحوه نمایش شارژ باتری نشانگر شارژ به درصد
قیمت ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

سوالات متداول در زمان خرید پاوربانک:

شارژ پاوربانک چقدر طول می کشد؟ به طور معمول، شارژ یک پاوربانک بسته به ظرفیت و سرعت شارژ ۴-۸ ساعت طول می‌کشد.

آیا می‌توانیم چندین دستگاه را به طور همزمان با پاوربانک شارژ کنیم؟ بله، بسیاری از پاوربانک‌ها دارای چندین پورت هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید.

طول عمر یک پاوربانک چقدر است؟ میانگین طول عمر یک پاوربانک ۲ تا ۴ سال است که تحت تأثیر الگوهای استفاده مختلف و کیفیت، متفاوت خواهد بود.

آیا می‌توانم پاوربانک را در هواپیما بیاورم؟ بله، اما باید در کیف دستی شما باشد و بهتر است که از قبل دستورالعمل‌های خاص خطوط هوایی را بررسی کنید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.