راهنمای خرید تبلت میان رده تا سقف ۱۵ میلیون تومان (مرداد ۱۴۰۲)

برای خرید تبلت با قیمت مناسب چند راه بیشتر جلو روی شما قرار ندارد؛ شما باید یک تبلت اقتصادی و ارزان را خریداری کنید که طبیعتا کیفیت و مشخصات فنی ضعیف‌تری دارند یا از سمتی دیگر، نسبت به خرید تبلت میان رده اقدام کنید که علاوه بر قیمت مناسب، مشخصات فنی قابل قبول‌تری را دارند. در این مقاله تلاش می‌کنیم چند تبلت میان رده با مشخصات فنی قابل قبول را معرفی کنیم.

چرا تبلت میان رده؟

بهترین تبلت میان رده

تبلت‌های میان رده متنوع و قابل قبولی را می‌توان از برندهای معتبر نظیر سامسونگ، لنوو و شیائومی در سطح بازار پیدا کرد. این نوع تبلت‌ها مشخصات فنی قابل توجهی دارند. همچنین کیفیت متریال به کار رفته در این نوع محصولات، عمر باتری و صد البته شبکه‌ی اتصالی و کیفیت دوربین به مراتب بهتر از تبلت‌های اقتصادی است.

آیا به دنبال خرید تبلت گیمینگ برای تجربه‌ی بازی‌های پابجی یا کالاف دیوتی موبایل هستید؟ در این حالت تنها تبلت‌های میان رده و بالا رده به کار شما می‌آیند. اگر توان خرید تبلت‌های بالا رده را ندارید، با خرید تبلت‌های میان رده که مجهز به یک پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمند هستند می‌توانید بازی‌های مد نظرتان مثل پابجی یا کالاف دیوتی موبایل را بازی کنید.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite - T225 ظرفیت 32 گیگابایت

۵,۲۵۰,۰۰۰

تومان

تبلت شیائومی مدل Redmi Pad ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

۱۲,۵۰۰,۰۰۰

تومان

در ادامه‌ی این مطلب، چند مورد از بهترین تبلت‌های میان رده موجود در وب‌سایت دیجی کالا معرفی می‌شود. لازم به ذکر است که معرفی محصولات موجود در این مقاله بر اساس نوع برند، کیفیت ساخت، نمره‌ی دریافتی توسط کاربران و صد البته ارزش خرید نسبت به قیمتشان انجام شده است. از طرفی، تلاش شده بهترین تبلت‌های میان رده تا سقف تقریبی ۱۵ میلیون تومان معرفی شوند. همچنین، به دلیل نوسانات قیمت ارز و وضعیت اجناس در بازار، افت یا افزایش قیمت و همچنین موجود یا ناموجود شدن محصولات ممکن است رخ دهد. این مطلب بر اساس قیمت‌ تبلت میان رده در هفته‌ی دوم مرداد ۱۴۰۲ نوشته و تنظیم شده است.

۱. تبلت شیائومی مدل Redmi Pad ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

تبلت میان رده

نام ویژگی توضیحات
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
مقدار رم شش گیگابایت
تراشه MediaTek Helio G۹۹ Chipset
مدل پردازنده گرافیکی Mali-G۵۷ MC۲ GPU
دوربین سلفی یک حسگر دوربین با رزولوشن ۸ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) – زاویه دید ۱۰۵ درجه – فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰fps)
تراکم پیکسلی ۲۲۰ پیکسل بر اینچ
اندازه ۱۰.۶۱ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش ۱۲۰۰×۲۰۰۰
توضیحات سیستم عامل Android ۱۲
باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۸۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت
قابلیت مکالمه دارد
نسخه بلوتوث ۵.۲
تبلت شیائومی مدل Redmi Pad ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

جذاب‌ترین و بهترین تبلت میان رده موجود در این مقاله، تبلت شیائومی مدل Redmi Pad است که در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای به فروش می‌رسد. حافظه‌ی داخلی این تبلت ۱۲۸ گیگابایت و رم آن ۶ گیگابایت است. تراشه‌ی به کار رفته در این محصول، مدیاتک هلیو G99 و پردازنده‌ی گرافیکی موجود در این تبلت Mali-G57 MC2 محسوب می‌شود.

دوربین اصلی و همچنین دوربین سلفی به کار رفته در این تبلت ۸ مگاپیکسل است. همچنین امکان فیلم‌برداری با رزولوشن ۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه در این تبلت میان رده شیائومی وجود دارد. این تبلت به یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۸۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت مجهز شده است. صفحه نمایش تبلت Redmi Pad ۱۰ اینچ بوده و نرخ به‌روز رسانی تصویر این صفحه ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی آن ۴۰۰ نیت محسوب می‌شود.

۲. تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

بهترین تبلت میان رده

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
نام ویژگی توضیحات
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت
مقدار رم چهار گیگابایت
تراشه Unisoc Tiger T۶۱۸
مدل پردازنده گرافیکی Mali G۵۲ MP۲ GPU
دوربین سلفی یک حسگر در قسمت جلویی با رزولوشن ۵ مگاپیکسل فیلمبرداری: رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰fps)
دورین اصلی ۸ مگا پیکسل
تراکم پیکسلی ۲۱۶ پیکسل بر اینچ
اندازه ۱۰.۵ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش ۱۲۰۰×۱۹۲۰پیکسل
توضیحات سیستم عامل Android 11
باتری باتری از نوع لیتیوم-پلیمر با میزان ظرفیت ۷۰۴۰ میلی‌آمپر‌ساعت
قابلیت مکالمه دارد
نسخه بلوتوث ۵.۲

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 یکی دیگر از محصولات بسیار خوب به شمار می‌رود که از حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت و رم چهار گیگابایت برخوردار است. قابلیت مکالمه با این تبلت وجود داشته و می‌توان یک عدد سیم کارت با سایز نانو را در داخل تبلت قرار داد. تراشه‌ی این تبلت Unisoc Tiger T618 و پردازنده‌ی گرافیکی آن Mali G52 MP2 محسوب می‌شود.

دوربین اصلی این تبلت میان رده سامسونگ ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل محسوب می‌شود. دوربین اصلی مجهز به فناوری فوکوس خودکار بوده و همچنین می‌توان با استفاده از هر دو دوربین با رزولوشن ۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل به فیلم‌برداری پرداخت. اندازه‌ی صفحه نمایش تبلت گلکسی Tab A8 ۱۰ اینچ و باتری به کار رفته در این محصول دارای ظرفیت ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت است. این محصول با سیستم عامل اندروید ۱۱ و بلوتوث نسخه ۵ به فروش می‌رسد.

۳. تبلت لنوو مدل Tab M10 X505X  ظرفیت ۳۲ گیگابایت

بهترین تبلت لنوو

نام ویژگی توضیحات
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
مقدار رم دو گیگابایت
تراشه Qualcomm Snapdragon ۴۲۹
مدل پردازنده گرافیکی Adreno ۵۰۴
دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل
دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل
تراکم پیکسلی ۱۴۳ پیکسل بر اینچ
اندازه ۱۰.۱ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش ۲۸۰۰x۸۰۰
توضیحات سیستم عامل Android 9
باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۴۸۵۰ میلی‌آمپر‌ساعت
قابلیت مکالمه دارد
نسخه بلوتوث ۴.۲
تبلت لنوو مدل Tab M10 X505X  ظرفیت 32 گیگابایت

تبلت لنوو مدل Tab M10 X505X  یکی از پرفروش‌ترین تبلت‌های میان رده در بازار تبلت ایران به شمار می‌رود که تنها به رنگ مشکی به فروش می‌رسد. حافظه‌ی داخلی این محصول ۳۲ گیگابایت و رم آن دو گیگابایت است. می‌توان کارت حافظه‌ی خارجی روی این تبلت تا حداکثر ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نصب کرد. این تبلت هم مشابه به سایر محصولات این مقاله امکان برقراری مکالمه را از طریق یک عدد سیم کارت داراست. تراشه‌ی به کار رفته در این تبلت Qualcomm Snapdragon 429 و پردازنده‌ی گرافیکی این دستگاه از نوع Aderno 504 محسوب می‌شود.

این تبلت ۱۰ اینچی دارای یک دوربین اصلی با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و یک دوربین سلفی با رزولوشن ۲ مگاپیکسل است. این تبلت مجهز به یک باتری با ظرفیت ۴۸۵۰ میلی آمپر ساعت بوده و سیستم عامل پیش‌فرض این دستگاه اندروید ۹ محسوب می‌شود. همچنین باید به این نکته هم اشاره کرد که رزولوشن صفحه نمایش این تبلت لنوو ۸۰۰x۲۸۰۰ پیکسل به شمار می‌رود که کیفیت بسیار خوبی را داراست.

۴. تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite – T225 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

Mid range tablets 004

نام ویژگی توضیحات
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
مقدار رم سه گیگابایت
تراشه Mediatek MT۸۷۶۸T Helio P۲۲T (۱۲ nm) Chipset
مدل پردازنده گرافیکی PowerVR GE۸۳۲۰ GPU
دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل
دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل
تراکم پیکسلی ۱۷۹ پیکسل بر اینچ
اندازه ۸.۷ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش ۱۳۴۰x۸۰۰
توضیحات سیستم عامل Android 10
باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت
قابلیت مکالمه دارد
نسخه بلوتوث ۵
تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite - T225 ظرفیت 32 گیگابایت

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite – T225 یکی دیگر از بهترین تبلت‌های سامسونگ در طبقه‌ی میان‌رده محسوب می‌شود. حافظه‌ی داخلی این محصول ۳۲ گیگابایت و مقدار رم آن سه گیگابایت است. می‌توان با این تبلت به مکالمه پرداخت. تراشه‌ی موجود در این تبلت سامسونگ Mediatek MT8768T Helio P22T و تراشه‌ی پردازنده‌ی گرافیکی آن PowerVR GE8320 است.

دوربین اصلی این تبلت ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن تنها ۲ مگاپیکسل محسوب می‌شود. اندازه صفحه نمایش تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite ۸.۷ اینچ بوده و باتری به کار رفته در این دستگاه ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت است. همچنین قابلیت شارژ سریع برای این محصول وجود دارد. روی این تبلت به طور پیش‌فرض سیستم عامل اندروید ۱۰ نصب شده و نسخه بلوتوث این تبلت ۵ است.

۵. تبلت جی ال ایکس مدل S8X ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت

Mid range tablets 005jpg

نام ویژگی توضیحات
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
مقدار رم سه گیگابایت
تراشه
مدل پردازنده گرافیکی
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل
تراکم پیکسلی ۱۸۹پیکسل بر اینچ
اندازه ۸ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش ۸۰۰×۱۲۰۰
توضیحات سیستم عامل Android 12
باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت
قابلیت مکالمه دارد
نسخه بلوتوث ۴.۲
تبلت جی ال ایکس مدل S8X ظرفیت 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

تبلت جی ال ایکس مدل S8X در دو رنگ مشکی و خاکستری به فروش می‌رسد. حافظه‌ی داخلی این تبلت ۳۲ گیگابایت و مقدار رم آن سه گیگابایت به شمار می‌رود. قابلیت مکالمه با این تبلت ایرانی از طریق یک عدد سیم کارت سایز میکرو امکان‌پذیر است. دوربین اصلی در این محصول ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل محسوب می‌شود.

این تبلت ۸ اینچی به یک باتری با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده و می‌توان صفحه نمایش با رزولوشن ۸۰۰x۱۲۸۰ پیکسل از نوع IPS را قابل قبول دانست. همچنین قابلیت نصب کارت حافظه خارجی تا نهایت ۲۵۶ گیگابایت در این دستگاه وجود دارد. سیستم عامل تبلت جی ال ایکس مدل S8X به طور پیش‌فرض اندروید ۱۲ و بلوتوث این دستگاه نسخه ۴.۲ به شمار می‌رود.

۶. تبلت جی ال ایکس مدل F8 lite ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۲ گیگابایت

Mid range tablets 006

نام ویژگی توضیحات
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
مقدار رم دو گیگابایت
تراشه
مدل پردازنده گرافیکی
دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل
دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل
تراکم پیکسلی ۱۸۹پیکسل بر اینچ
اندازه ۸ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش ۸۰۰×۱۲۰۰
توضیحات سیستم عامل Android 11
باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت
قابلیت مکالمه دارد
نسخه بلوتوث ۴.۲
تبلت جی ال ایکس مدل F8 lite ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

تبلت جی ال ایکس مدل F8 lite نسبت به قیمتش دارای مشخصات فنی قابل قبول است. ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت مقدار رم در این محصول دیده می‌شود. همچنین با قرار دادن یک عدد سیم کارت سایز میکرو می‌توان از قابلیت مکالمه‌ی تبلت استفاده کرد.

این تبلت به دو دوربین اصلی و سلفی مجهز شده که رزولوشن دوربین‌ها به ترتیب ۵ و ۲ مگاپیکسل است. قابلیت نصب کارت حافظه‌ی microSD برای این دستگاه مهیاست. این تبلت ۸ اینچی دارای صفحه نمایش با رزولوشن ۸۰۰x۱۲۸۰۰ پیکسل بوده و سیستم عامل تبلت اندروید ۱۱ محسوب می‌شود. تبلت جی ال ایکس مدل F8 lite به یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده است.

۷. تبلت آلکاتل مدل ۳T8 4G 2020 با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۲ گیگابایت

Mid range tablets 007

نام ویژگی توضیحات
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
مقدار رم دو گیگابایت
تراشه MT۸۷۶۶B Chipset
مدل پردازنده گرافیکی
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل – Fixed focus – فاصله کانونی: F۲.۲ – سایز سنسور: ۱/۵ – سایز پیکسل: ۱.۱۲µm – ویدیو: ۷۲۰p @۳۰fps
دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل
تراکم پیکسلی
اندازه ۸ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش ۸۰۰x۱۲۸۰ پیکسل
توضیحات سیستم عامل Android 10
باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۴۰۸۰ میلی‌آمپر‌ساعت
قابلیت مکالمه دارد
نسخه بلوتوث ۵
تبلت آلکاتل مدل 3T8 4G 2020 با ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

اولین چیزی که در رویارویی با تبلت آلکاتل مدل ۳T8 4G 2020 به چشم می‌آید، رنگ و بدنه‌ی با کیفیت دستگاه است. این تبلت ۸ اینچی از رزولوشن ۸۰۰x۱۲۸۰ پیکسل برخوردار بوده و می‌توان از این تبلت هم برای برقراری تماس از طریق یک سیم کارت سایز نانو استفاده کرد. حافظه‌ی داخلی این تبلت آلکاتل ۳۲ گیگابایت و مقدار رم آن دو گیگابایت است.

رزولوشن هر دو دوربین سلفی و اصلی این تبلت ۵ مگاپیکسل است. سیستم عامل این دستگاه به طور پیش‌فرض اندروید ۱۰ و نسخه‌ی بلوتوث آن ۵ است. می‌توان داخل این تبلت یک کارت حافظه microSD تا نهایت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت نصب کرد.

۸. تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X ظرفیت ۳۲ گیگابایت

Mid range tablets 008

نام ویژگی توضیحات
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
مقدار رم دو گیگابایت
تراشه Mediatek MT۸۷۶۵B Chipset
مدل پردازنده گرافیکی Mali-۴۰۰ GPU
دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل
دوربین اصلی ۲ مگاپیکسل
تراکم پیکسلی ۱۷۰ پیکسل بر اینچ
اندازه ۷ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش ۶۰۰ × ۱۰۲۴پیکسل
توضیحات سیستم عامل Android 9
باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۳۹۵۰ میلی‌آمپر‌ساعت
قابلیت مکالمه دارد
نسخه بلوتوث ۴.۲
تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X ظرفیت 32 گیگابایت

تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X ارزان قیمت ترین تبلت میان رده در این مقاله به شمار می‌رود که از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۲ گیگابایت رم برخوردار است. در داخل این تبلت هم می‌توان یک سیم کارت با سایز نانو قرار داد. همچنین تراشه‌ی این دستگاه از نوع Mediatek MT8765B و مدل پردازنده‌ی گرافیکی آن Mali-400 محسوب می‌شود.

این تبلت ۸ اینچی دارای دو دوربین سلفی و اصلی با رزولوشن ۲ مگاپیکسل است. خوشبختانه این تبلت هم از کارت حافظه‌ی microSD پشتیبانی می‌کند. رزولوشن صفحه ۶۰۰x۱۰۲۴ محسوب می‌شود. همچنین این تبلت به یک باتری با ظرفیت ۳۹۵۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده است. همچنین باید به این نکته هم اشاره کرد که این تبلت به صورت پیش‌فرض دارای سیستم عامل اندروید ۹ است.

تبلت‌هایی برای قشرهای مختلف

خرید بهترین تبلت میان رده

در این مقاله هشت تبلت معرفی شده که هر کدام برای افراد با اهداف کاربری متفاوت مناسب به نظر می‌رسد. اگر به دنبال خرید تبلت گیمینگ ارزان هستید، دو محصول ابتدای مقاله به احتمال زیاد برای شما مناسب خواهند بود. اگر صرفا به دنبال خرید یک تبلت برای وب‌گردی و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی هستید، محصولات ۳ تا ۵ هم برای شما مطلوب خواهند بود.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite - T225 ظرفیت 32 گیگابایت

۵,۲۵۰,۰۰۰

تومان

تبلت شیائومی مدل Redmi Pad ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

۱۲,۵۰۰,۰۰۰

تومان

هر چه اندازه و رزولوشن صفحه نمایش بیشتر شود، میزان مصرف باتری هم افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند

اگر صرفا یک تبلت ارزان می‌خواهید که عصای دست شما در طول کارهای روزمره باشد، چند محصول انتهای مقاله گزینه‌های قابل قبولی برای خرید به نظر می‌رسند. در هر صورت برای خرید یک تبلت میان رده‌ مناسب ابتدا باید به تراشه‌ی مرکزی و پردازنده‌ی گرافیکی محصول با دقت نگاه کرد. در مرحله‌ی بعد، اگر قابلیت مکالمه با سیم کارت اهمیت دارد، این نکته را هم باید بررسی کرد آیا تبلت مورد نظر قابلیت مکالمه دارد یا خیر. معمولا در تبلت‌های جدید باید اندازه‌ی سیم کارت در ابعاد نانو سیم باشد. پس از نگاه کردن به موارد مذکور، باید دوربین‌های تبلت را بررسی کرد. معمولا دوربین‌های سلفی قدرت آنچنان زیادی نداشته اما دوربین‌های اصلی به خصوص دو گزینه‌ی اول در این مقاله از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

در نهایت امر، باید قیمت تبلت‌ها را هم مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. به طور کلی بهتر است حافظه‌ی داخلی تبلت حداقل ۳۲ گیگابایت باشد؛ چرا که در حین گشت و گذار در شبکه‌های مجازی به خصوص تلگرام و اینستاگرام با کندی روبه‌رو نخواهید شد. برای تامین میزان فضای حافظه می‌توان کارت‌های حافظه‌ی microSD را خریداری و سپس در داخل تبلت نصب کرد. البته ابتدا باید چک کنید آیا تبلت مد نظرتان دارای اسلات برای قرار دادن کارت حافظه جانبی است یا خیر.

در نهایت امر، آنچه که همچنان باید به آن دقت کنید صفحه نمایش تبلت است. به تبع هر اندازه صفحه نمایش تبلت بیشتر باشد، تجربه‌ی کار با دستگاه لذتبخش‌تر است اما به این نکته هم باید نگاه کنید که هر چه اندازه و رزولوشن صفحه نمایش بیشتر شود، میزان مصرف باتری هم افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند. از همین رو، میزان ظرفیت باتری هم پارامتر بسیار مهم دیگری است که باید به آن توجه کنید. به طور معمول اگر جزء کاربرهای پرمصرف هستید، بهتر است به دنبال تبلتی باشید که به یک باتری حداقل ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است. اگر نحوه‌ی صحیح مراقبت از باتری دستگاه‌های اندرویدی را بلد باشید، به راحتی می‌توانید تا چند سال بدون هیچ مشکلی از تبلت خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

سوال و جواب‌های رایج

ارزان قیمت‌ترین تبلت میان رده موجود در سطح بازار چیست؟

تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X ظرفیت ۳۲ گیگابایت ارزان قیمت‌ترین تبلت میان رده موجود در سطح بازار ایران به شمار می‌رود.

بهترین تبلت میان رده موجود در سطح بازار چیست؟

تبلت شیائومی مدل Redmi Pad ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت با قیمت مناسبی برای فروش موجود است.

سیستم عامل پیش‌فرض تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 چیست؟

این محصول با سیستم عامل اندروید ۱۱ و بلوتوث نسخه ۵ به فروش می‌رسد.

چه مدل تبلت‌های سامسونگ با قیمت مناسب در بازار موجود است؟

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 و تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite – T225 دو مورد از بهترین تبلت‌های سامسونگ ارزان محسوب می‌شوند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.