راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ؛ ۹ مدل کارآمد با بودجه‌های متفاوت

سامسونگ یکی از برندهای محبوب و پرفروش در دنیای تکنولوژی است و با ارائه گوشی‌های هوشمند جذاب و پیشرفته خود، همواره توانسته است توجه کاربران و علاقه‌مندان به فناوری را به خود جلب کند. به دلیل وجود تنوع زیاد در گوشی‌های سامسونگ، انتخاب بهترین گوشی با توجه به نیازها و بودجه‌های مختلف می‌تواند چالش برانگیز باشد. اگر شما از طرفداران این برند کره‌ای هستید و به دنبال یک گوشی مناسب برای خود می‌گردید، اما نمی‌دانید که کدام یک برای شما بهتر خواهد بود، با دیجی کالا مگ در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ همراه شوید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

۲۳,۰۹۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

۱۵,۵۴۰,۰۰۰

تومان

موبایل مدل Galaxy S24 Ultra؛ بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی

Best Samsung Phone 1

اگر قصد خرید بهترین گوشی سامسونگ در بازار را دارید و برای آن نیز بودجه‌ی کافی در نظر گرفته‌اید، قدرتمندترین پرچم‌دار این برند یعنی گلکسی S24 اولترا، ایده‌آل‌ترین گزینه‌ی خرید برای شماست که ویژگی‌های هیجان‌انگیزی را در اختیارتان قرار می‌دهد. گلکسی S24 اولترا از جنبه‌های مختلفی در رده‌ی خود بهترین است که از جمله‌ی این جنبه‌ها می‌توان به سیستم دوربین قدرتمند آن اشاره کرد. این محصول یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین در بازار است که از یک سیستم دوربین چهارگانه در پنل پشتی بهره می‌برد. اگرچه از لحاظ قرارگیری سنسورهای دوربین، این گوشی تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد، اما یک سری پیشرفت‌های نیز کرده است. سنسور اصلی دوربین این گوشی ۲۰۰ مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور ۵۰ مگاپیکسلی پریسکوپی، ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید دیده می‌شوند. قابلیت فیلم‌برداری ۸K نیز در این گوشی در دسترس است.

گلکسی S24 اولترا، بدون شک بهترین گوشی سامسونگ از لحاظ سخت‌افزار نیز است و غول کره‌ای دنیای فناوری از تراشه‌ی ۴ نانومتری و قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در این گوشی استفاده کرده که قدرت پردازشی عالی دارد. در پنل جلویی این گوشی شاهد استفاده از یک نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت ۶.۸ اینچی از جنس Dynamic LTPO AMOLED 2X هستیم که از رزولوشن تصویر ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسل، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی خیره‌کننده ۲۶۰۰ نیت بهره می‌برد. این محصول، بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری نیز محسوب می‌شود؛ چرا که باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن شارژدهی بسیار خوبی دارد و با شارژر ۴۵ وات در عرض حدود یک ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. به ویژگی‌های خوب بهترین گوشی سری S سامسونگ باید پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی را نیز اضافه کنیم که در بسیاری از کارها به کمک کاربران می‌آیند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام

موبایل مدل Galaxy S24؛ بهترین گوشی سامسونگ از نظر طراحی

Best Samsung Phone 2

اگرچه بیشتری توجهات در سری گوشی‌های گلکسی S24 سامسونگ به مدل اولترای آن معطوف شده، اما سایر گوشی‌ها نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها مدل نرمال گلکسی S24 سامسونگ بوده است. وقتی برای اولین بار این گوشی هوشمند را در دست می‌گیرید، متوجه طراحی کاربرپسند و بسیار خوش‌دست آن خواهید شد و این یعنی که تا ساعت‌های طولانی قادر خواهید بود از این گوشی هوشمند بدون خستگی مچ دست استفاده کنید. گلکسی S24 سامسونگ تنها ۱۶۸ گرم وزن دارد و با فریم آلومینیومی‌اش و بدنه‌ی مقاوم در برابر آب که دارد، توانسته در این رنج قیمتی بسیار موفق ظاهر شود. سامسونگ برای کوچک‌ترین گوشی سری پرچم‌دار گلکسی S24 خود، از یک نمایشگر ۶.۲ اینچی از جنس Dynamic LTPO AMOLED 2X استفاده کرده که رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل دارد و از ویژگی‌های چون رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت نیز پشتیبانی می‌کند.

پردازنده‌ی ۴ نانومتری اگزینوس ۲۴۰۰ سامسونگ در این گوشی هوشمند پرچم‌دار به عنوان قلب تپنده مورد استفاده قرار گرفته که به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم کاربران را در انجام همه‌ی کارهای سبک و سنگین‌شان به خوبی یاری می‌کند. برخلاف مدل اولترا، این گوشی از سه سنسور دوربین در پنل پشتی بهره می‌برد که شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید می‌شود که در مجموع کیفیت بسیار خوبی دارند. سنسور اصلی این گوشی قابلیت فیلم‌برداری ۸K نیز را دارد و یک سنسور سلفی ۱۲ مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی این گوشی هوشمند پرچم‌دار سامسونگ دیده می‌شود. یکی از نکات جالب توجه گوشی‌های این سری پشتیبانی بلند مدت ۷ ساله است که ارزش خرید آن بیش از پیش بالا می‌برد. در نهایت باید به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم که با سرعت شارژ ۲۵ واتی در حدود یک ساعت شارژ می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

گوشی موبایل مدل Galaxy S23 FE؛ بهترین پرچم‌دار اقتصادی سامسونگ

بهترین گوشی سامسونگ

سامسونگ بعد از یک سال وقفه در عرضه‌ی گوشی‌های پرچم‌دار اقتصادی خود، در سال ۲۰۲۳ از گوشی گلکسی S23 FE به عنوان گوشی پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه‌ جدید خود رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که ویژگی‌های بسیاری را از سری پرچم‌دار گلکسی S23 به ارث برده، مورد استقبال خوب کاربران نیز واقع شده و حدود ۸۶ درصد از خریدارانش در دیجی کالا، خرید آن را به سایر کاربران نیز پیشنهاد کرده‌اند. این محصول که بهترین گوشی پرچم‌دار اقتصادی سامسونگ در بازار به شمار می‌رود، مجهز به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی از جنس Dynamic AMOLED 2X است که کیفیت تصویر خوبی دارد و محتواهای تصویری را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی ۱۴۵۰ نیت است که برای استفاده از گوشی در زیر نور خورشید هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند. از دیگر ویژگی‌‌های خوب نمایشگر این گوشی باید به رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و HDR10+ اشاره کرد.

گلکسی S23 FE سامسونگ از پردازنده‌ی ۴ نانومتری اگزینوس ۲۲۰۰ به عنوان مغز متفکر بهره می‌برد. این پردازنده با همکاری پردازنده‌ی گرافیکی Xclipse 920 قادر به اجرای جدیدترین بازی‌های روز دنیا با کیفیت مناسب و بدون لگ و باگ است. همچنین ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز در اختیار کاربران این گوشی هوشمند سامسونگ قرار گرفته است که قابلیت ارتقاء ندارند. در پنل پشتی این پرچم‌دار اقتصادی سامسونگ شاهد قرارگیری سه سنسور دوربین هستیم که شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید هستیم. دوربین اصلی این گوشی قادر به ضبط ویدیو ۸K نیز است و دوربین سلفی آن نیز دقتی ۱۰ مگاپیکسلی دارد. سامسونگ از یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این گوشی هوشمند استفاده کرده که با پشتیبانی از سرعت شارژ ۲۵ واتی به حدود یک ساعت برای فول شارژ شدن نیاز دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

موبایل مدل Galaxy S21 FE 5G؛ بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ

اگر برای خرید بهترین گوشی هوشمند سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان در بازار مردد هستید و نمی‌دانید که از بین گزینه‌های مختلف کدام را انتخاب کنید، ما گوشی هوشمند گلکسی S21 Fe را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اگرچه از زمان عرضه‌ی این گوشی هوشمند تا به اکنون حدود دو سال می‌گذرد، اما این پرچم‌دار اقتصادی با داشتن ویژگی‌های یک گوشی هوشمند پرچم‌دار می‌تواند تجربه‌ی یک خرید لذت بخش را برای شما به همراه بیاورد. گلکسی S21 FE یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های با بودجه‌ی تا ۲۰ میلیون تومان در بازار است که حدود ۸۵ درصد از خریدارانش در دیجی کالا، خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد کرده‌اند. این پرچم‌دار اقتصادی مجهز به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی از جنس Dynamic AMOLED 2X است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و محتواهای تصویری را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل به کاربران ارائه می‌کند. این نمایشگر از فناوری HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ برای قلب تپنده‌ی گوشی پرچم‌دار اقتصادی سال ۲۰۲۱ خود از تراشه‌ی ۵ نانومتری اگزینوس ۲۱۰۰ استفاده کرده که با همراهی Mali-G78 MP14 به عنوان پردازنده‌ی گرافیکی، به راحتی می‌تواند کاربران را در اجرای روان و بدون لگ‌وباگ جدیدترین اپ‌ها و بازی‌های دنیا همراهی کند. همچنین ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. پنل پشتی این گوشی هوشمند محبوب سامسونگ میزبان یک سیستم دوربین سه‌گانه متشکل از سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید است که سنسور اصلی آن از قابلیت فیلم‌برداری ۴K نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارد و بدنه‌ی آن تا عمق ۱.۵ متری آب دوام می‌آورد. انرژی این گوشی از جانب یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که با پشتیبانی از سرعت شارژ ۲۵ واتی در عرض حدود یک ساعت به طور کامل شارژ می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت پک هند - اکتیو

موبایل مدل Galaxy A54 5G؛ بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ

سامسونگ مدتی است که به‌روزرسانی سری گوشی‌های میان‌رده A70 خود را کنار گذاشته و در عوض به سری A50 توجه ویژه‌ای نشان داده تا این سری بهترین گوشی میان‌رده غول فناوری کره‌ای را در اختیار داشته باشد. گوشی هوشمند گلکسی A54 که بسیاری از کاربران آن را بهترین گوشی میان‌رده سامسونگ می‌دانند، فروش بسیار خوبی را در بازار ایران تجربه می‌کند و با ویژگی‌های در حد یک گوشی پرچم‌دار خود نیز توانسته رضایت کاربران زیادی را به دست بیاورد. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی از جنس SUPER AMOLED بهره می‌برد که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و محتواهای تصویری را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ به کاربران ارائه می‌کند. کاربران به لطف حداکثر روشنایی نمایشگر ۱۰۰۰ نیتی این گوشی، هیچ مشکلی برای استفاده از آن در زیر نور شدید آفتاب نخواهند داشت. این گوشی بدنه‌ای مقاوم در برابر آب تا عمق یک متری برای نیم ساعت را دارد و بسیار خوش‌دست نیز است.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون تومان از لحاظ قدرت پردازشی نیز عملکرد بسیار روان و خوبی نیز دارد. گلکسی A54 از پردازنده‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ را به عنوان قلب تپنده‌ بهره می‌برد که با همراهی Mali-G68 MP5 به عنوان پردازنده‌ی گرافیکی، نیاز شما به عنوان یک گوشی هوشمند قدرتمند را برای اجرای انواع بازی‌ها و اپ‌های مختلف به خوبی مرتفع می‌گرداند. همچنین باید به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی نیز اشاره کنیم که خوشبختانه با کارت حافظه‌ی میکرو SD می‌توان آن را افزایش نیز داد. سنسور اصلی ۵۰ مگاپیگسلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و ماکروی ۵ مگاپیکسلی در پنل پشتی این گوشی به انجام وظیفه می‌پردازند و دوربین اصلی آن نیز از قابلیت فیلم‌برداری ۴K نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی میان‌رده باکیفیت سامسونگ انرژی خود را از جانب یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند که با شارژر ۲۵ واتی در مدت کمی شارژ می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

موبایل مدل Galaxy A34 5G؛ بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۲ میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ

اگر با بودجه‌ی حدود ۱۲ میلیون تومان به دنبال خرید بهترین گوشی سامسونگ در این رنج قیمتی هستید، گزینه‌ی جذاب و فوق‌العاده پرقابلیت گلکسی A34 را پیش رو خواهید داشت. این گوشی یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سری گلکسی A30 سامسونگ است که با توجه به قیمت مناسبی که دارد و امکانات خوبی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، توانسته رضایت حدود ۸۸ درصد از خریدارانش در دیجی کالا را به دست بیاورد. گلکسی A34 سامسونگ که از لحاظ ظاهری تفاوت خاصی با A54 ندارد، مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی از جنس Super AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. این گوشی نیز همانند A54 حداکثر روشنایی تصویر ۱۰۰۰ نیتی دارد که برای یک گوشی در چنین رنج قیمتی، ویژگی بسیار خوبی محسوب می‌شود. همچنین باید به گواهی ضد آب و ضد گردوغبار IP67 این گوشی نیز اشاره کنیم.

پردازنده‌ی ۶ نانومتری Dimensity 1080 مدیاتک به عنوان منبع قدرت این گوشی هوشمند میان‌رده سامسونگ در نظر گرفته شده که با همراهی حداکثر ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌تواند به کلیه امور سبک و سنگین کاربران بدون هیچ مشکل خاصی پاسخ دهد. سامسونگ وعده‌ی ۴ سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای گوشی‌های میان‌رده خود داده که با این تفاسیر این گوشی همانند A54 تا اندروید ۱۷ را خواهد گرفت و ارزش خرید بالایی دارد. سیستم دوربین این گوشی در این رنج قیمتی یکی از بهترین‌هاست و شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. کاربران امکان ضبط ویدیو با کیفیت ۴K را نیز با این گوشی خواهند داشت و دوربین سلفی آن نیز دقتی ۱۳ مگاپیکسلی دارد. طبق معمول، یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی این گوشی را بر عهده دارد که از سرعت شارژ ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

موبایل مدل Galaxy A25؛ بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ

با بودجه‌ی ۱۰ میلیون تومان برای خرید بهترین گوشی سامسونگ، گزینه‌های متعددی برای شما در دسترس قرار دارد، اما بهترین آن چیزی نیست جز گوشی گلکسی A25 سامسونگ. غول کره‌ای این گوشی هوشمند میان‌رده را به عنوان جایگزین گوشی محبوب و پرفروش گلکسی A24 روانه‌ی بازار کرد و کاربران نیز استقبال خوبی از این گوشی تا به اکنون داشته‌اند. گلکسی A25 سامسونگ در پنل جلویی از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از جنس Super AMOLED بهره می‌برد که محتواهای تصویری را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل به نمایش در می‌آورد. همانند سایر گوشی‌های میان‌رده و جدید سامسونگ، این گوشی نیز از حداکثر نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی نمایشگر آن نیز به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد که ویژگی کاربردی خواهد بود. این گوشی نیز با ۴ سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری سامسونگ همراه خواهد بود و تا اندروید ۱۸ را دریافت می‌کند.

پردازنده‌ی ۵ نانومتری اگزینوس ۱۲۸۰ قلب تپنده‌ی بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان در بازار است که در رده‌ی قیمتی خود می‌تواند عملکرد بسیار خوبی را به کاربران ارائه دهد. این تراشه را پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 همراهی می‌کند و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک متوسط در این گوشی بدون لگ و باگ صورت می‌گیرد. خوشبختانه گلکسی A25 سامسونگ از درگاه کارت حافظه‌ی میکرو SD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی نیز پشتیبانی می‌کند تا کاربران مشکلی از این بابت نداشته باشند. سیستم دوربین این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ۲ مگاپیکسلی می‌شود. کاربران با دوربین اصلی این گوشی قابلیت فیلم‌برداری ۴K را نیز خواهند داشت. دوربین سلفی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن نیز با شارژر ۲۵ واتی شارژ می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

موبایل مدل Galaxy A15؛ بهترین گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ

سامسونگ گلکسی A15 را به عنوان جایگزین گوشی هوشمند محبوب و پرفروش گلکسی A14 روانه بازار کرده تا این گوشی نیز بتواند راه نسل قبلی‌اش را ادامه دهد و به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های قیمت‌مناسب سامسونگ در بازار تبدیل شود. اگر با بودجه‌ی ۸ میلیون تومان در بازار به دنبال خرید بهترین گوشی سامسونگ هستید، گلکسی A15 شما را از خریدتان به هیچ عنوان پشیمان نخواهد کرد. این گوشی هوشمند سامسونگ یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از جنس SUPER AMOLED دارد که از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، باید به حداکثر روشنایی تصویر ۸۰۰ نیتی و پشتیبانی از رفرش ریت ۹۰ هرتزی این گوشی هوشمند اقتصادی نیز اشاره کنیم. سامسونگ برای این گوشی از پردازنده‌ی ۶ نانومتری هلیو G99 به عنوان مغز متفکر استفاده کرده که برای انجام امور روزانه بسیار کار راه‌انداز است.

در کنار این پردازنده، پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 MC2 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز در نظر گرفته شده که در مجموع عملکرد پردازشی مناسبی را برای یک گوشی در این رنج قیمتی دارد. البته این امکان برای کاربران وجود تا با استفاده از کارت حافظه میکرو SD، فضای ذخیره‌سازی این گوشی را افزایش دهند. سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار (AF)، سنسور ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو سیستم دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند. همچنین نباید سنسور سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی را از قلم انداخت. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی A15 با پشتیبانی از سرعت شارژ ۲۵ در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

موبایل مدل Galaxy A05s؛ بهترین گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون تومان

Samsung

اگر بودجه‌ی کمی برای خرید بهترین گوشی سامسونگ در اختیار دارید، به عنوان یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های موجود در بازار به شما گلکسی A05s را پیشنهاد می‌کنیم که بهترین گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون تومان است. سامسونگ برای این گوشی هوشمند خود از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از جنس PLS LCD استفاده کرده که از رفرش ریت ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی دارد. تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام در این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می‌پردازد و سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و دو سنسور دو مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان سیستم دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند. در نهایت باید به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی اشاره کرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A05s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

منبع: دیجی کالا مگ

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

۲۳,۰۹۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

۱۵,۵۴۰,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

بهترین گوشی میان‌رده سامسونگ از نظر کاربران کدام است؟

گلکسی A54

بهترین گوشی سامسونگ بدون در نظر گرفتن قیمت کدام است؟

گلکسی S24 اولترا

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون کدام است؟

گلکسی A25

بهترین گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون کدام است؟

گلکسی A05s

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.