راهنمای خرید بهترین کیبورد گیمینگ تا ۱ میلیون

کیبورد گیمینگ یکی از مهم‌ترین تجهیزات مخصوص گیمینگ است که می‌تواند تجربه‌ی کاربری شما را از بازی کردن بهبود ببخشد. برندهای متعددی کیبوردهای گیمینگ تولید می‌کنند؛ این موضوع انتخاب و خرید کیبورد مناسب را دشوار می‌کند. از این رو در این سری از راهنماهای خرید ویجیاتو قصد داریم بهترین کیبورد گیمینگ تا ۱ میلیون تومان را معرفی کنیم.

<!–

–>


ویژگی‌های بهترین کیبورد گیمینگ تا ۱ میلیون چیست؟

انتخاب و خرید بهترین کیبوردهای بازی تا یک میلیون نیازمند آگاهی از برخی المان‌ها نظیر کیفیت بدنه، نوع و شکل سوییچ‌ها، سایز کیبورد و… است. در ادامه به ویژگی‌های کیبورد گیمینگ مناسب به صورت خلاصه می‌پردازیم. اما پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید بهترین کیبورد گیمینگ مقالات پیشین ویجیاتو را نیز مطالعه کنید.

 کیبورد گیمینگ کیبورد گیمینگ

بهترین کیبوردهای بازی زیر ۱ میلیون تومان معمولا دارای متریال‌های باکیفیتی هستند. در نتیجه، بدنه‌ی این نوع کیبوردها از استحکام و کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. کیبوردهای گیمینگ دارای سه سایز شامل: فول سایز، کیبوردهای ۸۰ (TKL یا فاقد نام پد) و کیبوردهای کوچک ۶۰ درصد هستند.

بهترین کیبوردهای بازی زیر ۱ میلیون تومان انواع مختلفی مثل مکانیکی و غشایی دارند که در ادامه به آنها پرداختیم. نکته مهم دیگر کیبوردها در نوع سوییچ و رنگ بندی آن است. سوییچ‌ها بر اساس میزان صدا، نحوه ساخت و تجربه کاربری که ایجاد می‌کنند متفاوت هستند.

در کل یکی از دلایل قیمت بیشتر کیبوردهای گیمینگ حساسیت ساخت آن است. برای قرار گیری درست و محکم سوییچ‌ها در جای خود، ساخت کیبورد گیمینگ به دقت بالایی نیاز دارد. قابلیت برنامه‌ ریزی یکی دیگر از ویژگی‌های کیبوردهای گیمینگ است.

 کیبورد گیمینگ کیبورد گیمینگ

بعضی برندها قابلیت برنامه‌ ریزی کیبورد را از طریق نرم‌‌ افزار را ایجاد می‌کنند. نرم افزار اختصاصی کیبورد به گیمر امکان شخصی سازی کلیدها و فعالسازی امکانات پرکاربرد را می‌دهد.

کیبورد مکانیکی یا معمولی؟

اگر به دنبال بهترین کیبورد گیمینگ تا ۱ میلیون هستید، احتمالاً با اصطلاحات «کیبورد مکانیکی» و «صفحه کلید معمولی» برخورد کرده‌اید. صفحه‌کلیدهای مکانیکی با کلیدهای خاصی طراحی شده‌اند که سطوح مختلف مقاومت و بازخورد را ارائه می‌کنند در نتیجه تجربه کاربری رضایت‌بخش‌تری دارند.

کیبورد مکانیکی یا معمولی، کدام برای گیمینگ مناسب است؟کیبورد مکانیکی یا معمولی، کدام برای گیمینگ مناسب است؟

در مقابل، صفحه‌کلیدهای معمولی از گنبدهای لاستیکی استفاده می‌کنند که تحت فشار فرو می‌روند، که می‌تواند منجر به تجربه تایپ با واکنش کمتری شود. این کیبورد گزینه خوبی برای افرادی است که به دنبال یک صفحه کلید ساده، مقرون به صرفه و با استفاده آسان است.

بنابراین، اگر به دنبال صفحه‌کلیدی هستید که تجربه تایپ لذت‌بخش‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد، صفحه‌کلید مکانیکی گزینه‌ی بهتری است. در خرید بهترین کیبورد گیمینگ تا ۱ میلیون تومان، بیشتر گزینه‌ها را مدل‌های غشایی تشکیل می‌دهند.


کیبورد گیمینگ پرو وان مدل PKC15

پرو وان مدل PKC15 از نظر اندازه به صورت فول سایز (۱۰۰ درصد) و پایه‌های تنظیم ارتفاع دارد. این کیبورد گیمینگ دارای، ۱۰۴ کلید با متوسط عمر یا فشردن کلید ۵ میلیون ضربه است.

کیبورد گیمینگ پرو وان مدل PKC15کیبورد گیمینگ پرو وان مدل PKC15

برای ساخت کلیدها از پلاستیک ABS استفاده شده و بدنه نیز از جنس فلز تا استحکام PKC15 در حد مطلوبی بالا باشد. در کل با توجه به قیمتی که دارد، دوام قابل قبولی دارد. نورپردازی RGB یکی دیگر از جلوه‌های زیبایی این کیبورد گیمینگ زیر یک میلیون است.

از دیگر ویژگی‌های PKC15 باید به سازگاری آن با انواع سیستم‌عامل‌های ویندوز اشاره کرد. کیبورد گیمینگ پرو وان مدل PKC15 سیمی است تا کمترین تاخیر را هنگام بازی تجربه کنید. دارای کابل ۱.۳۵ متری با دور بافت کتان است تا دوام بیشتری داشته باشد. در ابعاد ۴۶۵ × ۱۵۸ × ۴۰ میلی‌متر و وزن ۵۸۰ گرم عرضه می‌شود.

وزن ۵۸۰ گرم
ابعاد فول سایز (۱۰۰ درصد) ، ۴۶۵ × ۱۵۸ × ۴۰ میلی‌متر
تعداد کلید ۱۰۴ عدد
نوع کلید/سوییچ مکانیکال
نورپردازی نورپردازی RGB
اتصال کابل USB
حدود قیمت ۳۰۰,۰۰۰ تا ۷۰۰,۰۰۰ تومان

کیبورد گیمینگ میشن مدل MT-K9320

کیبورد گیمینگ میشن مدل MT-K9320 یکی از کیبوردهای اقتصادی، کاربردی و خوش‌ ساخت عرضه شده به بازار است. ۱۰۴ کلید از نوع ممبران دارد که صدای کمی تولید می‌کند، همچنین حاوی ۱۲ کلید فانکشن FN برای تنظیمات مالتی‌مدیا است.

کیبورد گیمینگ میشن مدل MT-K9320کیبورد گیمینگ میشن مدل MT-K9320

از جذابیت‌های این کیبورد توانایی دریافت همزمان سیگنال از حداکثر ۱۹ کلید یا قابلیت ۱۹ کلید آنتی گوستینگ (قابلیت فشردن هم زمان کلیدهای مختلف) است. دیگر ویژگی این کیبورد، اتصال سیمی آن است، کابل USB 2.0 به طول ۱.۵ متر، باعث کاهش تاخیر در هنگام بازی می‌شود.

از نکته‌های مثبت کیبورد مخصوص بازی میشن مدل MT-K9320 می‌توان به داشتن تکیه گاه مچ دست اشاره کرد. با استفاده از تکیه گاه مچ دست در استفاده طولانی مدت آسیب و اذیتی به مچ دستانتان وارد نخواهد شد.

همچنین در برابر پاشیدن قطرات مایعات نظیر قهوه، چای و شیر و گرد و غبار مقاوم است. دارای نورپردازی RGB تا جلوه خاصی به ستاپ گیمینگ شما بدهد.

کیبورد گیمینگ میشن مدل MT-K9320کیبورد گیمینگ میشن مدل MT-K9320

کیبورد گیمینگ میشن مدل MT-K9320 با انواع سیستم عامل‌های ویندوز (Windows) و مک‌او‌اس (macOS) سازگاری دارد. میشن مدل MT-K9320 فول سایز (۱۰۰ درصد) است و در ابعاد ۴۶۵ × ۱۷۱ × ۳۵ میلی‌متر و وزن ۶۴۰ گرم عرضه می‌شود.

وزن ۶۴۰ گرم
ابعاد فول سایز (۱۰۰ درصد) ، ۴۶۵ × ۱۷۱ × ۳۵ میلی‌متر
تعداد کلید ۱۰۴ عدد
نوع کلید/سوییچ ممبران
نورپردازی نورپردازی RGB
اتصال کابل USB
حدود قیمت ۴۰۰,۰۰۰ تا ۸۰۰,۰۰۰ تومان

کیبورد گیمینگ هیسکا  مدل HX-KEG400

کیبورد گیمینگ هیسکا مدل HX-KEG400 دارای ۱۱۲ کلید با متوسط عمر ۱۰ میلیون ضربه است. در ساخت بدنه و کلیدهای این کیبورد از پلاستیک ABS استفاده شده است که در برابر فرسایش دست بسیار مقاوم هستند.

کیبورد گیمینگ هیسکا  مدل HX-KEG400کیبورد گیمینگ هیسکا  مدل HX-KEG400

کیبورد گیمینگ سیمی انتخاب اول گیمرها محسوب می‌شود؛ چون با استفاده از آن تاخیر کمتری را هنگام بازی تجربه می‌کنند. هیسکا HX-KEG400 هم دارای کابل USB با طول ۱.۴ متر است که انتخاب مناسبی برای افرادی است که نیاز به کیبوردی بدون تاخیر دارند.

از نکته‌های مثبت کیبورد مخصوص بازی هیسکا مدل HX-KEG400 می‌توان به داشتن تکیه گاه مچ دست اشاره کرد. با استفاده از تکیه گاه مچ دست در استفاده طولانی مدت آسیب و اذیتی به مچ دستانتان وارد نخواهد شد.

این کیبورد ۷۰۰ گرمی با انواع سیستم عامل‌های ویندوز (Windows)، مک‌او‌اس (macOS) و دستگاه اندروید باکس سازگاری دارد. از ویژگی‌های دیگر این کیبورد گیمینگ زیر یک میلیون، نورپردازی RGB آن است که زیبایی ستاپ گیمینگ را افزایش می‌دهد. در این کیبورد حروف فارسی حک شده است.

وزن ۷۰۰ گرم
تعداد کلید ۱۱۲ عدد
نوع کلید/سوییچ ممبران
نورپردازی نورپردازی RGB
اتصال کابل USB
حدود قیمت ۵۰۰,۰۰۰ تا ۸۰۰,۰۰۰ تومان

کیبورد گیمینگ کینگ استار مدل KB172G

کیبورد گیمینگ کینگ استار مدل KB172G دارای ۱۰۴ کلید برای انجام فعالیت‌های کامپیوتری و ۱۴ کلید میانبر برای انجام سریع‌تر کارهاست که در قسمت بالایی کیبورد قرار گرفته‌ است.

کیبورد گیمینگ کینگ استار مدل KB172Gکیبورد گیمینگ کینگ استار مدل KB172G

طراحی کلید‌های کیبورد گیمینگ کینگ استار به نوعی است که دسترسی راحتی به تمامی کلید‌های کاربردی وجود دارند و امکان تایپ کردن سریع با خستگی کمتر را فراهم می‌کند. کلیدهای کینگ استار بسیار نرم و بی‌صدا هستند، متوسط طول عمر این کلیدها ۱۰ میلیون بار کلیک برای کاربران آن است.

از ویژگی‌های دیگر این کیبورد گیمینگ زیر یک میلیون، نورپردازی RGB آن است که زیبایی ستاپ گیمینگ را افزایش می‌دهد. دیگر ویژگی این کیبورد، اتصال سیمی آن است. کابل USB 2.0 به طول ۱.۸ متر، باعث کاهش تاخیر در هنگام بازی می‌شود.

کیبورد گیمینگ کینگ استار مدل KB172Gکیبورد گیمینگ کینگ استار مدل KB172G

کینگ استار مدل KB172G با انواع سیستم عامل‌های ویندوز (Windows)، مک‌او‌اس (macOS) و لینوکس (Linux) سازگاری دارد. کیبورد گیمینگ کینگ استار مدل KB172G فول سایز (۱۰۰ درصد) است و در ابعاد ۴۷۰ × ۱۹۰ × ۳۵ میلی‌متر و وزن ۷۰۰ گرم عرضه می‌شود.

وزن ۷۰۰ گرم
ابعاد فول سایز (۱۰۰ درصد) ، ۴۷۰ × ۱۹۰ × ۳۵ میلی‌متر
تعداد کلید ۱۰۴ عدد
نوع کلید/سوییچ ممبران
نورپردازی نورپردازی RGB با قابلیت شخصی سازی
اتصال کابل USB
حدود قیمت ۶۰۰,۰۰۰ تا ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان

کیبورد گیمینگ پرودو  مدل PDX216

کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX216 دارای کانکشن دوگانه بلوتوثی و سیمی است تا راحتی بیشتری برای گیمرها به ارمغان بیاورد. حالت سیمی این کیبورد با یک کابل ۱.۵ متری به سیستم شما متصل می‌شود.

کیبورد گیمینگ پرودو  مدل PDX216کیبورد گیمینگ پرودو  مدل PDX216

این کیبورد، دارای ۱۰۹ کلید با کیفیت، طول عمر بالا و متریال با دوامی است. کلید ها دو زبانه هستند،‌ روی کلیدها حروف عربی و انگلیسی چاپ شده است. همچنین این کیبورد، توانایی دریافت همزمان سیگنال از حداکثر ۱۹ کلید یا قابلیت ۱۹ کلید آنتی گوستینگ (قابلیت فشردن هم زمان کلیدهای مختلف) است.

کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX216 فول سایز (۱۰۰ درصد) است و در ابعاد ۴۵۰ × ۱۴۰ × ۳۵ میلی‌متر و وزن ۷۲۰ گرم عرضه می‌شود. همچنین این کیبورد دارای ۱۵ افکت رنگین کمانی است.

وزن ۷۲۰ گرم
ابعاد فول سایز (۱۰۰ درصد) ، ۴۵۰ × ۱۴۰ × ۳۵ میلی‌متر
تعداد کلید ۱۰۹ عدد
نوع کلید/سوییچ ممبران
نورپردازی نورپردازی RGB
اتصال کابل USB
حدود قیمت ۶۰۰,۰۰۰ تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

کیبورد گیمینگ پرودو  مدل PDX212

کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX212 دارای ۱۰۴ کلید مقاوم و بسیار با کیفیت، کلیدها از نوع ممبران هستند و صدای بسیار کمی تولید می‌کنند. متوسط عمر این کلیدهای ممبران ۱۰ میلیون ضربه است.

کیبورد گیمینگ پرودو  مدل PDX212کیبورد گیمینگ پرودو  مدل PDX212

از طریق کابل USB به طول ۱.۸ متر متصل می‌شود تا کمترین تاخیر را هنگام بازی تجربه کنید. توانایی دریافت همزمان سیگنال از حداکثر ۱۹ کلید یا قابلیت ۱۹ کلید آنتی گوستینگ (قابلیت فشردن هم زمان کلیدهای مختلف) است.

از نکته‌های مثبت کیبورد مخصوص بازی پرودو می‌توان به داشتن تکیه گاه مچ دست اشاره کرد. با استفاده از تکیه گاه مچ دست در استفاده طولانی مدت آسیب و اذیتی به مچ دستانتان وارد نخواهد شد. این کیبورد گیمینگ زیر یک میلیون، دارای نورپردازی RGB تا زیبایی ستاپ گیمینگ را افزایش می‌دهد.

این کیبورد با تمام پلتفرم‌ها، کامپیوتر، لپ تاپ، کنسول بازی سازگار است. کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX212 فول سایز (۱۰۰ درصد) است و در ابعاد ۴۶۰ × ۱۶۰ × ۲۰ میلی‌متر و وزن ۹۶۵ گرم عرضه می‌شود.

وزن ۹۶۵ گرم
ابعاد فول سایز (۱۰۰ درصد) ، ۴۶۰ × ۱۶۰ × ۲۰ میلی‌متر
تعداد کلید ۱۰۴ عدد
نوع کلید/سوییچ ممبران
نورپردازی نورپردازی RGB با قابلیت شخصی سازی
اتصال کابل USB
حدود قیمت ۷۰۰,۰۰۰ تا ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان

کیبورد گیمینگ گرین مدل GK702-RGB

کیبورد گیمینگ گرین GK702-RGB دارای ۱۰۸ کلید بسیار نرم و طراحی ارگونمیک به صورت فول سایز (۱۰۰ درصد) است. در ساخت بدنه و کلیدهای این کیبورد از پلاستیک ABS استفاده شده است. همچنین دارای استند (هولدر) متصل برای قرار دادن موبایل و تبلت است.

کیبورد گیمینگ گرین مدل GK702-RGBکیبورد گیمینگ گرین مدل GK702-RGB

کلیدهای گرین GK702-RGB، از نوع غشایی (Membrane) است که بسیار نرم و کم صدا هستند. متوسط عمر یا فشردن کلیدها نیز ۱۰ میلیون ضربه است. دارای ۴ کلید قابل برنامه ریزی یا ماکرو (G1-G4) است که امکان ذخیره و فراخوانی ۴ عملکرد ترکیبی مختلف را در سریع‌ترین زمان فراهم می‌کند.

توانایی دریافت همزمان سیگنال از حداکثر ۱۹ کلید یا قابلیت ۱۹ کلید آنتی گوستینگ (قابلیت فشردن هم زمان کلیدهای مختلف) است. قابلیت Game Mode و Windows Lock را نیز دارد. یعنی با این قابلیت، دیگر امکان اجرای ناخواسته منو START ویندوز در حین اجرای بازی وجود نخواهد داشت.

از ویژگی‌های جذاب این کیبورد گیمینگ زیر یک میلیون، چندین حالت نورپردازی RGB با قابلیت شخصی سازی است که شامل ۹ جلوه مختلف با قابلیت تنظیم سرعت و شدت نور است. در این کیبورد حروف فارسی حک شده است.

کیبورد گیمینگ گرین مدل GK702-RGBکیبورد گیمینگ گرین مدل GK702-RGB

کیبورد گیمینگ گرین مدل GK702-RGB دارای کابل USB است تا کمترین تاخیر را هنگام بازی تجربه کنید. این کابل ۱.۸ متری با روکش کتان بافته شده است تا دوام بیشتری داشته باشد. کیبورد گیمینگ گرین GK702-RGB در ابعاد ۴۹۶ × ۱۹۲ × ۴۰ میلی‌متر و وزن ۷۹۰ گرم عرضه می‌شود.

وزن ۷۹۰ گرم
ابعاد فول سایز (۱۰۰ درصد) ، ۴۹۶ × ۱۹۲ × ۴۰ میلی‌متر
تعداد کلید ۱۰۸ عدد
نوع کلید/سوییچ ممبران
نورپردازی نورپردازی RGB با قابلیت شخصی سازی
اتصال کابل USB
حدود قیمت ۸۰۰,۰۰۰ تا ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان

کیبورد گیمینگ تسکو مدل TK 8123 GA

کیبورد گیمینگ اقتصادی تسکو دارای ۱۱۰ کلید ممبران به صورت فول سایز (۱۰۰ درصد) است. از ویژگی‌های کلیدهای این کیبورد می‌توان به حروف فارسی حک شده در کنار حروف انگلیسی اشاره کرد.

متوسط عمر یا فشردن کلیدها نیز ۱۰ میلیون ضربه است. همچنین در این کیبورد، ۴ کلید قابل برنامه ریزی یا ماکرو (G1-G4) وجود دارد که کار گیمرها را برای انجام برخی از اعمال درون بازی‌ راحت می‌کند.

کیبورد گیمینگ تسکو مدل TK 8123 GAکیبورد گیمینگ تسکو مدل TK 8123 GA

این مدل از بهترین کیبوردهای اقتصادی تسکو برای گیمرهاست که با طراحی ارگونومیک برای استفاده طولانی مدت مناسب است. نورپردازی RGB یکی دیگر از جلوه‌های زیبایی این کیبورد گیمینگ زیر یک میلیون است.

کیبورد گیمینگ تسکو مدل Tsco TK 8123 GA سیمی است تا کمترین تاخیر را هنگام بازی تجربه کنید. دارای کابل ۱.۸ متری با دور بافت کتان است تا دوام بیشتری داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این مدل، کلیدهای مولتی مدیای آن است که به شما اجازه کنترل پخش فیلم، موزیک و… را می‌دهد.

این کیبورد با انواع سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس، مک و اندروید سازگار است. تسکو مدل TK 8123 GA از بهترین مدل‌های غشایی این برند است که، در ابعاد ۴۷۸ × ۱۹۵ × ۳۳.۵ میلی‌متر و وزن ۷۰۰ گرم عرضه می‌شود. اگر به کیبوردها تسکو علاقه دارید، «راهنمای خرید بهترین کیبورد گیمینگ تسکو» را مطالعه کنید.

وزن ۷۰۰ گرم
ابعاد فول سایز (۱۰۰ درصد) ، ۴۷۸ × ۱۹۵ × ۳۳.۵ میلی‌متر
تعداد کلید ۱۱۰ عدد
نوع کلید/سوییچ ممبران
نورپردازی دارای ۹ مود مختلف نورپردازی RGB
اتصال کابل USB
حدود قیمت ۸۰۰,۰۰۰ تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

کیبورد گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-BKL-63

کیبورد گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-BKL-63 Hunt دارای ۱۰۴ کلید با متوسط عمر یا فشردن کلیدها نیز ۵ میلیون ضربه است. متریال به‌کاررفته در بدنه این کیبورد پلاستیک است و در برابر پاشیدن قطرات مایعات نظیر قهوه، چای و شیر و گرد و غبار مقاوم است و میزان آسیب‌دیدن به حداقل می‌رسد.

کیبورد گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-BKL-63 کیبورد گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-BKL-63

توانایی دریافت همزمان سیگنال از حداکثر ۲۶ کلید یا قابلیت ۲۶ کلید آنتی گوستینگ (قابلیت فشردن هم زمان کلیدهای مختلف) است. در کل کلیدهای این کیبورد عمل کرد خیلی خوبی دارند و سوئیچ‌کردن بین کلیدهای جهت‌نما و WASD به‌ راحتی صورت می‌گیرد.

نورپردازی RGB یکی از ارکان اصلی تجهیزات گیمینگ است. این کیبورد هم از نورپردازی RGB برخوردار است تا جلوه خاصی به ستاپ گیمینگ شما بدهد. کیبورد گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-BKL-63 Hunt با انواع سیستم عامل‌های ویندوز (Windows) و مک‌او‌اس (macOS) سازگاری دارد.

این کیبورد سیم دارای کابل ۱.۵ متری است تا کمترین تاخیر را هنگام بازی تجربه کنید. فاکس ایکس ری مدل FXR-BKL-63 Hunt فول سایز (۱۰۰ درصد) است و در ابعاد ۴۵۰ × ۲۰۰ × ۴۰ میلی‌متر و وزن ۶۲۰ گرم عرضه می‌شود.

وزن ۶۲۰ گرم
ابعاد فول سایز (۱۰۰ درصد) ، ۴۵۰ × ۲۰۰ × ۴۰ میلی‌متر
تعداد کلید ۱۰۴ عدد
نوع کلید/سوییچ ممبران
نورپردازی نورپردازی RGB
اتصال کابل USB
حدود قیمت ۸۰۰,۰۰۰ تا ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان

کیبورد گیمینگ رپو مدل V500SE

کیبورد گیمینگ رپو (Rapoo) مدل V500SE از نظر ارگونومی به گونه‌ای طراحی شده تا هم برای گیمرها مناسب باشد هم برای کارهای اداری. این صفحه کلید، یک کیبورد فول سایز (۱۰۰ درصد) است که دارای ۱۰۴ عدد کلید با عمر یا ضربه‌پذیری، ۶۰ میلیون بار فشرده شدن، است.

کیبورد گیمینگ رپو مدل V500SEکیبورد گیمینگ رپو مدل V500SE

مهم‌ترین ویژگی‌ V500SE کلیدهای مکانیکی آن است که سرعت پاسخ‌دهی بالایی را برای آن به همراه آورده است. سوئیچ‌ها مکانیکال این کیبورد صدایی کلیکی طور هنگام استفاده تولید می‌کنند. با انواع سیستم‌ عامل‌های ویندوز (Microsoft Windows) سازگار است و پشتیبانی محدودی از مک‌اواس (MacOS) دارد.

جنس بدنه‌ی این کیبورد آلیاژ آلومینیوم و دارای گواهی IP42 است که نشانگر مقاومت در برابر گرد و غبار و ریزش مایعات است. نورپردازی RGB رپو مدل V500SE ستاپ گیمینگ را جذاب‌تر می‌کند.

این کیبورد گیمینگ، سیمی است تا حداقل تاخیر ممکن را هنگام بازی کردن تجربه کنید. این صفحه کلید از اتصال USB-A سیمی پشتیبانی می‌کند، که آن را برای اکثر رایانه‌های شخصی و لپ تاپ‌های موجود مناسب می‌کند. در ابعاد ۴۳۸ × ۱۳۰ × ۳۷ میلی‌متر و وزن ۸۰۰ گرم عرضه می‌شود.

وزن ۸۰۰ گرم
ابعاد فول سایز (۱۰۰ درصد) ، ۴۳۸ × ۱۳۰ × ۳۷ میلی‌متر
تعداد کلید ۱۰۴ عدد
نوع کلید/سوییچ مکانیکال
نورپردازی نورپردازی RGB
اتصال کابل USB
حدود قیمت ۹۰۰,۰۰۰ تا ۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

کلام آخر

انتخاب و خرید بهترین کیبوردهای بازی تا یک میلیون نیازمند آگاهی از برخی المان‌ها نظیر کیفیت بدنه، نوع و شکل سوییچ‌ها، سایز کیبورد و… است. قبل از خرید هر تجهیزاتی درباره ویژگی‌های و سازگاری آن با سیستم‌تان اطلاعات و آگاهی کسب کنید.

کیبورد مکانیکی چیست؟

صفحه کلیدهای مکانیکی یک سوئیچ جداگانه زیر هر کلید داراند. این نوع کیبورد نسبت به کیبوردهای دیگر مثل غشایی، بادوام‌تر، آسان‌تر در تعمیر، قابل تنظیم‌تر و ماندگارتر هستند.

کیبورد غشایی (معمولی) چیست؟

صفحه‌کلید غشایی صفحه‌کلید رایانه‌ای است که «کلیدهای» آن مانند اکثر صفحه‌ کلیدهای دیگر، دارای قطعات مجزا و متحرک نیستند، بلکه بیشتر صفحه‌ کلیدهای فشاری هستند.

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.