راهنمای خرید بهترین پاوربانک انرجایزر؛ ۱۰ شارژر همراه قدرتمند

بهترین پاوربانک انرجایزر چیست؟ در این مقاله ضمن پاسخ به این سوال، چند محصول جذاب از این برند را معرفی می‌کنیم که برای هر نوع طیف کاربری مناسب خواهد بود.

در ادامه‌ی این مطلب، بهترین پاوربانک‌های انرجایزر موجود در وب‌سایت دیجی کالا معرفی می‌شود. لازم به ذکر است که معرفی محصولات موجود در این مقاله بر اساس نوع برند، کیفیت ساخت، نمره‌ی دریافتی توسط کاربران و صد البته ارزش خرید نسبت به قیمتشان انجام شده است.

پاوربانک انرجایزر مدل UE30057PQ ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

۲,۲۰۰,۰۰۰

تومان

پاوربانک انرجایزر مدل UE50000PQ ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعت

۳,۸۰۰,۰۰۰

تومان

از طرفی، تلاش شده بهترین پاوربانک‌های انرجایزر در سه دسته بالا رده، میان رده و اقتصادی انتخاب شود. همچنین، به دلیل نوسانات قیمت ارز و وضعیت اجناس در بازار، افت یا افزایش قیمت و همچنین موجود یا ناموجود شدن محصولات ممکن است رخ دهد. این مطلب بر اساس قیمت‌ پاوربانک انرجایزر در هفته‌ی دوم دی ۱۴۰۲ نوشته و تنظیم شده است.

۱. پاوربانک انرجایزر مدل UE50000PQ ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

بهترین پاوربانک انرجایزر

پاوربانک انرجایزر مدل UE50000PQ ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE50000PQ بهترین پاوربانک انرجایزر در این مطلب محسوب می‌شود. ظرفیت کلی پاوربانک مذکور ۵۰ هزار میلی آمپر ساعت بوده و از چهار خروجی پشتیبانی می‌کند. همچنین این محصول به فناوری شارژ سریع (PD) نیز مجهز شده است. چهار خروجی دستگاه متنوع بوده و حتی می‌توان پورت لایتنینگ را نیز در بین خروجی‌ها مشاهده کرد. وجود نشانگر LED برای نمایش شارژ، وجود چراغ قوه و قطب‌نما روی بند آویز دستگاه از سایر مشخصات فنی پاور بانک به حساب می‌آید.

ولتاژ ورودی و خروجی پاور بانک مورد نظر به ترتیب ۵ و ۱۲ ولت تلقی می‌شود. توان خروجی کل این کالا نهایت ۲۲.۵ وات اعلام شده که یک عدد بسیار خوب به حساب می‌آید. از طرفی شدت جریان‌های خروجی از ۱.۵ تا ۵ آمپر در این مدل دستگاه دیده می‌شود.

در داخل جعبه‌ی این پاور بانک می‌توان دو عدد کابل USB Type-C و یک عدد قطب نما روی بند را مشاهده کرد.

۲. پاوربانک انرجایزر مدل UE30001PQ ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

بهترین مدل پاور بانک انرجایزر

پاوربانک انرجایزر مدل UE30001PQ ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE30001PQ نیز جزو محصولات بالارده‌ی این برند به شمار می‌رود. این محصول نیز برای شارژ دستگاه‌های اندرویدی و iOS مناسب به نظر می‌رسد؛ چرا که دو عدد پورت USB و USB Type-C روی بدنه‌ی دستگاه تعبیه شده است. ظرفیت کلی پاوربانک ۳۰ هزار میلی آمپر بوده که از فناوری شارژ سریع (PD) نیز پشتیبانی می‌کند. روی دستگاه یک عدد صفحه نمایش LCD وجود دارد تا بتوان درصد شارژ باقی مانده‌ی پاور بانک را مشاهده کرد. از طرفی، جنس بدنه‌ی پاور بانک نیز از نوع پلاستیک و پلیمر ABS است تا در صورت سقوط دستگاه از ارتفاع، پاور بانک دچار نقص نشود.

شدت جریان‌های خروجی در این مدل پاور بانک از ۱.۵ تا ۴.۵ آمپر تعریف شده است. ولتاژ ورودی و خروجی پاوربانک به ترتیب ۹ و ۱۲ ولت به شمار می‌رود. اتصال کابل به بدنه‌ی دستگاه موجب شده تا این مورد را هم جزو قابلیت‌های سودمند پاوربانک انرجایزر بدانیم.

۳. پاوربانک انرجایزر مدل QE20013PQ ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

بهترین پاوربانک های انرجایزر

پاوربانک انرجایزر مدل QE20013PQ ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل QE20013PQ یکی دیگر از محصولات پرفروش به شمار می‌رود که از کیفیت ساخت بسیار خوبی نیز برخوردار است. ظرفیت کلی پاوربانک ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت بوده و دو عدد درگاه خروجی USB Type-C و پورت micro USB در این دستگاه تعبیه شده است. همچنین یک عدد صفحه نمایش LCD کوچک نیز روی پاوربانک دیده می‌شود.

این دستگاه از قابلیت شارژ سریع بی‌سیم با توان خروجی کل ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این موضوع، پاوربانک از فناوری شارژ سریع PD 3.0 نیز بهره می‌برد. شدت جریان‌های ۱.۵ تا ۵ آمپر برای تبلت و موبایل تعریف شده و از طرفی دیگر ولتاژ ورودی و خروجی به ترتیب ۹ و ۱۲ ولت تلقی می‌شود. از این پاور بانک برای شارژ دستگاه‌های آیفون هم می‌توان بهره‌برداری کرد؛ هر چند، توان ۷.۵ وات برای آیفون در نظر گرفته می‌شود. این عدد برای دستگاه‌های اندرویدی ۱۰ الی ۱۵ وات تعریف شده است.

۴. پاوربانک انرجایزر مدل UE30057PQ ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

energizer powerbank 004

پاوربانک انرجایزر مدل UE30057PQ ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE30057PQ جزو پرفروش‌ترین پاوربانک‌های موجود در بازار به حساب می‌آید. ظرفیت ۳۰ هزار میلی آمپر ساعت و وجود سه عدد درگاه خروجی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود. این پاوربانک خوش ساخت از فناوری شارژ سریع (PD) و فناوری Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین یک عدد نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ باتری پاوربانک روی بدنه‌ی محصول به وضوح دیده می‌شود. شدت جریان‌های خروجی ۱.۵ و ۲ آمپر و از طرفی ولتاژ ورودی و خروجی پاوربانک هر دو ۵ ولت محسوب می‌شود.

۵. پاوربانک انرجایزر مدل QE20007PQ ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

energizer powerbank 005

پاوربانک انرجایزر مدل QE20007PQ ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل QE20007PQ شاید بهترین مدل پاور بانک انرجایزر نباشد، اما می‌توان خرید این مدل محصول را هم پیشنهاد کرد؛ چرا که با توجه به قیمت دستگاه، این پاوربانک با ظرفیت اسمی ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت و دو عدد درگاه خروجی می‌تواند از عهده برآورده کردن نیاز اکثر کاربرها بر بیاید. نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ باتری در این مدل پاور بانک انرجایزر نیز دیده می‌شود. این محصول هم شبیه به سایر محصولات معرفی شده‌ی قبلی در این مقاله از فناوری شارژ‌ سریع پشتیبانی می‌کند. البته امکان شارژ بی‌سیم در این مدل پاوربانک انرجایزر هم وجود دارد.

شدت جریان‌های خروجی ۱.۵، ۲.۰ و ۳ آمپر در این پاور بانک دیده می‌شود. همچنین ولتاژ ورودی و خروجی به دستگاه ۵ ولت اعلام شده است. از آنجایی که بدنه‌ی این محصول از جنس آلومینیوم بوده، شاید در استفاده‌ی طولانی مدت، بدنه‌ی پاوربانک کمی داغ شود که این امر به دلیل رسانا بودن آلومینیوم طبیعی به نظر می‌رسد.

۶. پاوربانک انرجایزر مدل UE20011PQ ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپرساعت

energizer powerbank 006

پاوربانک انرجایزر مدل UE20011PQ ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE20011PQ محصول مقرون به صرفه‌ای به شمار می‌رود که از کیفیت ساخت بسیار خوبی نیز برخوردار است. ظرفیت اسمی ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت و سه عدد درگاه خروجی در این محصول جزو مهم‌ترین ویژگی‌ها به حساب می‌آید. خوشبختانه این محصول نیز از فناوری شارژ سریع (PD) بهره می‌برد. شدت جریان خروجی ۱.۵ و ۲.۰ آمپر و ولتاژ ورودی و خروجی ۵ ولت در این محصول دیده می‌شود.

دو خروجی USB-A و یک عدد خروجی USB Type-C موجب شده تا شما از این دستگاه بتوانید برای شارژ آیفون‌ هم بهره‌برداری کنید. توان خروجی کلی پاور بانک ۲۲.۵ وات بوده و در داخل جعبه یک عدد کابل شارژ USB Type-C وجود دارد.

۷. پاوربانک انرجایزر مدل UE20006PQ  ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

energizer powerbank 007

پاوربانک انرجایزر مدل UE20006PQ  ظرفیت 20000 میلی‌آمپرساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE20006PQ محصول فوق العاده جذاب و مقرون به صرفه‌ی دیگری به شمار می‌رود که از ظرفیت اسمی ۲۰ هزار میلی آمپر و دو درگاه خروجی بهره می‌برد. این محصول دارای نشانگر LED شبیه به سایر محصولات انرجایزر است. همچنین فناوری شارژ سریع (PD) در این محصول هم پشتیبانی می‌شود. شدت جریان خروجی ۱.۵، ۲.۰ و ۳.۰ آمپر و ولتاژ ورودی و خروجی ۵ ولت در این پاوربانک نیز دیده می‌شود. یک عدد پورت USB Type-C، یک پورت USB-A و یک پورت micro USB در این پاوربانک تعبیه شده و این دستگاه می‌تواند سه محصول مختلف را به طور هم‌زمان با سرعت مطلوبی شارژ کند.

۸. پاوربانک انرجایزر مدل UE10065 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

energizer powerbank 008

پاوربانک انرجایزر مدل UE10065 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE10065 جزو محصولات اقتصادی این برند تلقی می‌شود. ظرفیت اسمی دستگاه ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت بوده و یک عدد درگاه USB Type-C و یک درگاه micro USB در این محصول تعبیه شده است. وزن این پاور بانک بسیار سبک بوده (۲۰۰ گرم) و می‌توان آن را به راحتی حمل و نقل کرد. شدت جریان خروجی ۲ و ۲.۱ میلی آمپر توسط این محصول پشتیبانی می‌شود و از طرفی دیگر، شدت ولتاژ ورودی و خروجی هر دو ۵ ولت اعلام شده است.

۹. پاوربانک انرجایزر مدل UE10060 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

energizer powerbank 009

پاوربانک انرجایزر مدل UE10060 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE10060 محصول مقرون به صرفه‌ی دیگری برای خرید به حساب می‌آید. ظرفیت اسمی این مدل پاور بانک ۱۰ هزار میلی آمپر بوده و در این محصول نیز یک نشانگر LED وجود دارد. دو درگاه خروجی USB، یک پورت USB Type-C و یک عدد پورت micro USB در این محصول تعبیه شده است. از طرفی، شدت جریان ورودی و خروجی ۲ آمپر و ولتاژ ورودی و خروجی ۵ ولت در این محصول دیده می‌شود.

به این نکته باید دقت کرد که محصول مورد نظر برخلاف محصولاتی که قبلا آنها را معرفی کرده‌ایم، از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند.

۱۰. پاوربانک انرجایزر مدل UE10064 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

بهترین پاوربانک انرجایزر

پاوربانک انرجایزر مدل UE10064 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE10064 ارزان‌ترین پاوربانک انرجایزر در این مقاله محسوب می‌شود. این محصول که در دو رنگ سفید و مشکی به فروش می‌رسد، دارای دو خروجی USB، یک ورودی micro USB و یک ورودی USB Type-C است. در این دستگاه نیز نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ‌ باتری دیده می‌شود. شدت جریان خروجی ۲ آمپر و ولتاژ ورودی و خروجی ۵ ولت در این پاور بانک پشتیبانی می‌شود.

چند نکته که باید هنگام خرید بهترین پاوربانک انرجایزر بدانید

بهترین پاوربانک انرجایزر

انرجایزر برند خوش نام و آوازه‌ای است که دفتر مرکزی شرکت در کشور ایالات متحده آمریکا واقع شده است. از برند انرجایزر محصولات مختلفی روانه‌ی بازار تکنولوژی شده که یک نمونه‌ی بسیار پرفروش از این برند، پاور بانک به شمار می‌رود. در این مقاله تلاش کرده‌ایم ۱۰ محصول پرفروش و با کیفیت از این برند را معرفی کنیم. هر چند، اگر گوشی هوشمند مدرنی در اختیار دارید که از قابلیت شارژ سریع بهره می‌برد، خرید گزینه‌های انتهای مقاله را پیشنهاد نمی‌کنیم؛ چرا که چند گزینه‌ی انتهای مقاله از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کنند. از همین رو، مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا باتری گوشی شما به طور کامل پر شود.

از طرفی، اگر گوشی موبایل شما آیفون به حساب می‌آید، خرید گزینه‌هایی از این مقاله برای شما به صرفه خواهد بود که از پورت لایتنینگ برخوردار هستند. بهترین گزینه برای نیازهای شما، گزینه‌ی اول یعنی پاوربانک انرجایزر مدل UE50000PQ است که نه تنها برای شارژ آیفون کارایی دارد، سایر دستگاه‌های اندرویدی را هم می‌تواند به بهترین شکل ممکن شارژ کند.

پاوربانک انرجایزر مدل UE30057PQ ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

۲,۲۰۰,۰۰۰

تومان

پاوربانک انرجایزر مدل UE50000PQ ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعت

۳,۸۰۰,۰۰۰

تومان

اگر ظرفیت باتری گوشی هوشمند شما از ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت به بالاست، خرید پاوربانک‌هایی را توصیه می‌کنیم که دارای حداقل ظرفیت اسمی ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت هستند؛ چرا که در پاوربانک‌ها با ظرفیت اسمی ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت، یک گوشی هوشمند با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت را به زحمت می‌توان دو مرتبه شارژ کرد. از آنجایی که بین ظرفیت‌های مختلف پاوربانک‌های برند انرجایزر، فاصله‌ی قیمتی فاحشی وجود ندارد، خرید محصولات ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت را پیشنهاد می‌کنیم.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که پاوربانک‌های انرجایزر در داخل کشور، معمولا تحت گارانتی‌های معتبر ۱۲ ماهه به فروش می‌رسند. بنابراین، در هنگام خرید بهترین پاوربانک انرجایزر مطابق با نیازهای خود دقت کنید که محصول مد نظرتان، تحت شرایط گارانتی توسط شرکت‌های معتبر باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل، شما بتوانید نسبت به حل مشکل هر چه سریع‌تر اقدام کنید.

منبع: دیجی‌کالا مگ

سوال و جواب‌های رایج

برند انرجایزر برای کجاست؟

انرجایزر یک برند آمریکایی است.

بهترین پاوربانک انرجایزر سال ۲۰۲۳ کدام است؟

پاوربانک انرجایزر مدل UE50000PQ ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت را می‌توان بهترین بهترین پاوربانک انرجایزر سال ۲۰۲۳ تلقی کرد.

آیا پاوربانک انرجایزر گارانتی دارد؟

پاوربانک‌های انرجایزر در داخل کشور، معمولا تحت گارانتی‌های معتبر ۱۲ ماهه به فروش می‌رسند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.