راهنمای خرید بهترین هدفون بیرداینامیک؛ برای حرفه‌ای‌ها

اگر به دنبال خرید بهترین هدفون بیرداینامیک برای داشتن تجربه‌ای حرفه‌ای در گوش دادن به موسیقی هستید در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با ۹ مدل جذاب، پرفروش و باکیفیت آشنا کنیم.

هدفون بلوتوثی مدل inPods 12

۱۲۱,۰۰۰

تومان

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC

۸۲۳,۰۰۰

تومان



۱. هدست مخصوص بازی بیرداینامیک مدل MMX 100

هدست مخصوص بازی MMX 100

اگر به انجام بازی علاقه‌مند هستید، این هدست را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ MMX 100. یکی از بهترین هدفون های بیرداینامیک در رده‌ی اقتصادی که هم کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و هم اینکه صدای دلنشین و جذابی را به گوش شما می‌رساند.

درایورهای این محصول ۴۰ میلی‌متری بوده و به شکل ویژه‌ای برای بازی بهینه شده‌اند. بدین ترتیب مهم نیست چه سبک بازی را انتخاب می‌کنید، در نهایت صدایی که به گوشتان می‌رسد کوچک‌ترین جزئیات را هم حفظ خواهد کرد. این درایورهای قدرتمند به خصوص در بازی‌های FPS آنلاین که دریافت صدای پا بسیار مهم است، ارزشمند بودن خود را به شما ثابت می‌کنند.

شرکت آلمانی بیرداینامیک برای این هدفون از میکروفون فوق‌العاده باکیفیت و جدید کاردیوئید استفاده کرده که از یک کپسول ۹٫۹ میلی‌متری برای بازتولید صدای کاربر به طبیعی‌ترین شکل ممکن بهره می‌برد. همچنین درون این میکروفون از نویزگیرهایی هم استفاده شده تا صدای ماوس، کیبورد و سایر صداهای ریز اطراف هم مسدود شوند و مزاحمتی برای اعضای تیم درون بازی ایجاد نکنند.

تنظیم صدای این هدست فوق‌العاده ساده و بدون مزاحمت صورت می‌گیرد و میکروفون را هم به راحتی و با استفاده از دکمه‌ی بستن صدا می‌توان بی‌صدا کرد. این هدفون درون بسته‌بندی خود دو کابل دارد، یکی ۱٫۲ متری برای اتصال به کنسول و موبایل و دیگری ۲ متری برای اتصال به کامپیوتر.

وزن این هدفون ۲۹۶ گرم است و در جلسات طولانی گیمینگ هم فشار زیادی به سر وارد نمی‌کند. همچنین خیلی راحت و نرم روی گوشی می‌نشیند و صدای بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هدست مخصوص بازی بیرداینامیک مدل MMX 100

اگر بودجه‌ی بیشتری دارید، MX150 هم می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. MMX 100 یک هدست آنالوگ است اما شما می‌توانید MMX 150 را با USB به سیستم متصل کرده و از آن استفاده کنید. همچنین کارت صدای این هدفون هم به صورت داخلی درون آن تعبیه شده است. طول کابل کامپیوتر این هدفون هم به ۲٫۴ متر می‌رسد که ۰٫۴ متر بزرگ‌تر از مدل قبلی است. جز این موارد، تفاوتی بین این دو هدفون وجود ندارد.

هدست بیرداینامیک مدل MMX 150

۲. هدفون استودیویی ۲۵۰ اهمی مدل DT 770 Pro

بهترین هدفون بیرداینامیک

DT 770 پرو هدفونی نسبتا حرفه‌ای با آکوستیک بسته است تا بدین ترتیب افراد بتوانند در محیط‌های تخصصی صدا و موسیقی به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنند. همچنین بیرداینامیک آنقدر بالشتک‌های آن را نرم و بزرگ طراحی کرده که به خوبی گوش را پوشانده و اصلا باعث درد یا اذیت شدن آن در جلسات طولانی‌مدت نمی‌شود.

وزن این هدفون به ۲۷۰ گرم می‌رسد تا بعد از گذشت چند ساعت گوش دادن به موسیقی، دلتان نخواهید آن راخارج کنید. حتی قسمتی که بالایی هم آنقدر نرم طراحی شده که به بالای سر فشاری وارد نمی‌کند.

از نرمی و راحتی که بگذریم، باید از کیفیت صدای کم‌نظیر این محصول در محدوده‌ی قیمتی خودش بگوییم که قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. بسته بودن آکوستیک این هدفون هم به شنیدن صدای خالص کمک می‌کند چرا که بسته بودن آکوستیک باعث مسدود شدن صدای محیط می‌شود.

درایورهای ۴۵ میلی‌متری این محصول هم بزرگ‌تر از بسیاری از هدفون‌های هم‌رده هستند تا بدین ترتیب صدایی با کیفیت خارق‌العاده به گوش شما برسد. پاسخگویی فرکانس ۵ تا ۳۵ کیلوهرتز یعنی بیشتر از حد شنوایی انسان و امپدانس ۲۵۰ اهم، تضمین می‌کند تمام صداها را تا جایی که امکان دارد بشنوید و تجربه‌ی لذت‌بخشی داشته باشید.

این هدفون برای افراد حرفه‌ای شاید مناسب نباشد اما برای افرادی که به موسیقی علاقه‌مند هستند و بودجه‌ی محدودی دارند، می‌تواند بسیار جذاب و منطقی باشد.

هدفون استودیویی 250 اهمی بیرداینامیک مدل DT 770 Pro

۳. هدفون استودیویی ۲۵۰ اهمی بیرداینامیک مدل DT 990 Pro

بهترین هدفون بیرداینامیک

DT 990 پرو در نگاه نخست شاید خیلی شبیه به مدل ۷۷۰ پرو ۲۵۰ اهمی باشد اما تفاوت جزئی بین آن‌ها وجود دارد که باعث می‌شود قیمت نسبتا مشابه اما کاربران متفاوتی داشته باشند. شاید نام‌گذاری این دو هدفون سبب شود فکر کنید این مدل قطعا بهتر است اما در نهایت نیاز شماست که تعیین می‌کند کدام گزینه را انتخاب کنید.

در حالی که DT 770 پرو یک هدفون پشت‌بسته محسوب می‌شود، مدل ۹۹۰ پرو نیمه‌باز است. مدل‌های پشت باز در واقع اندکی صدا را به بیرون نشت داده و اجازه می‌دهند صدای محیط هم وارد هدفون شود. این شاید برای بسیاری از افراد خوشایند نباشد اما اگر صدای طبیعی بخواهید، این محصولات گزینه‌ی جذاب‌تری محسوب می‌شوند.

محصولات پشت‌بسته، صدا را به شکل بهتری مسدود کرده و اجازه نمی‌دهند صدای محیط به داخل و صدای داخل به بیرون نشت کند. در نتیجه تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی اندکی ایزوله خواهد شد تا برای میکس و مسترینگ، گزینه‌ی جذاب‌تری باشند. این گونه محصولات برای زمانی مناسب هستند که شما بخواهید جزئیات زیادی را هنگام گوش دادن به موسیقی دریافت کنید.

بنابراین برای میکس و مسترینگ، DT 770 پرو گزینه‌ی جذاب‌تری به حساب می‌آید اما برای کسانی که در زمینه‌ی تولید موسیقی فعالیت می‌کنند و طبیعی بودن صدا برایشان اهمیت دارد، این گزینه می‌تواند جذاب‌تر باشد. به صورت کلی هر دو هدفون کیفیت صدای کم‌نظیری دارند و می‌توانند تجربه‌ی بی‌نظیری را از گوش دادن به موسیقی، میکس و مسترینگ، تولید موسیقی و… برای شما به ارمغان می‌آورند.

این محصول از هدبند تمام‌فلزی از جنس فولاد بهره می‌برد که با روکشی از جنس چرم پوشانده شده است که استحکام و دوام بالای آن طی مدت زمان استفاده به شما ثابت خواهد شد. گوشی‌های این هدفون هم مخملی و بسیار نرم هستند و اصلا گوش شما را آزار نمی‌دهند.

این هدفون از کابلی ۳ متری بهره می‌برد و فیس ۳٫۵ میلی‌متری هم دارد تا بدین ترتیب به راحتی بتوانید آن را به انواع و اقسام سیستم‌ها در فواصل دور هم متصل کنید.

هدفون استودیویی 250 اهمی بیرداینامیک مدل DT 990 Pro

۴. هدفون استودیویی ۸۰ اهمی مدل DT 770 Pro

هدفون استودیویی 80 اهمی بیرداینامیک مدل DT 770 Pro

DT 770 پرو ۸۰ اهمی مشابه مدل شماره‌ی ۲ است با این تفاوت که مدل بالایی ۲۵۰ اهمی بود. به صورت کلی هدفون‌های ۸۰ اهمی برای گوش دادن به موسیقی در خانه و برای کسانی که به دنبال انجام کارهای حرفه‌ای نیستند کاملا گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود اما نمونه‌های ۲۵۰ اهمی برای حرفه‌ای‌هایی که جزئیات برایشان اهمیت دارد گزینه‌ی مناسبی هستند.

در رابطه با Soundstage هم باید بگوییم هر دو نوع هدفون عالی هستند. Soundstage به معنای تجسم مکان صدا است و به ویژگی‌های فضایی صدا اشاره دارد که یک سیستم صوتی یا هدفون ارائه می‌دهد. در واقع، Soundstage نشان‌دهنده‌ی احساس فضا، عرض و عمق در تولید صدا است که احساس می‌شود و به گوش می‌رسد.

این هدفون پشت‌بسته، بیشترین پهنای صدا را در اطراف شما ایجاد می‌کند و اگر شما به صداهایی با فضای صوتی گسترده علاقه دارید و به دنبال محصولی  برای ایزوله کردن صدا هستید، گزینه‌ای جذاب‌تر از DT 770 پرو ۸۰ اهمی را نخواهید یافت.

از لحاظ سهولت و راحتی، این هدفون فوق‌العاده است و به لطف بالشتک‌های نرم و بزرگ، هم گوش را کاملا می‌پوشاند و هم اینکه از نشت صدا به بیرون یا ورود صدا به داخل جلوگیری می‌کند؛ به خصوص اینکه این هدفون پشت‌بسته هم هست و در ایزوله کردن صدا عملکرد خوبی دارد.

هدفون استودیویی 80 اهمی بیرداینامیک مدل DT 770 Pro

۵. هدفون بیرداینامیک مدل ۲۵۰ DT 880 Edition

بهترین هدفون بیرداینامیک

یکی از بهترین هدفون‌های بازار از نوع ۲۵۰ اهمی که برای میکس و مسترینگ، در رده‌ی قیمتی خودش یک شاهکار محسوب می‌شود، DT 880 Edition است. محصولی با شفافیت صدای بالا، جنس و متریال عالی بدنه، صدای واقعی و دستکاری نشده و حتی مناسب برای گیمینگ! البته برای اینکه بتوانید بهترین تجربه‌ی صوتی را از این هدفون داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم کارت صدا و امپ نصب کنید و آن وقت متوجه می‌شوید که DT 880 Edition چه هدفون رویایی می‌تواند باشد.

این هدفون چندین سال است که در خطوط تولید بیرداینامیک حضور دارد و توانسته امتحان خود را به خوبی پس دهد. این محصول از طراحی نیمه‌باز بهره می‌برد که شاید در این صورت صدا اندکی به بیرون و داخل نشت کند اما در مقایسه با هدفون‌های پشت‌باز، عملکرد بهتری در ایزوله کردن صدا از خود به نمایش می‌گذارد. همچنین ۲۵۰ اهمی بودن آن هم سبب شده تا جزئی‌ترین صداها را هم بدون مشکل توسط آن بشنوید.

گوشی‌های این هدفون از جنس مخمل سازگار با پوست ساخته شده‌اند و امکان عبور هوا را هم دارند تا بدین ترتیب حتی در جلسات طولانی مدت هم خبری از داغ کردن گوش یا عرق کردن نواحی درگیر نباشد. بدین ترتیب شما می‌توانید ساعت‌ها به موسیقی گوش دهید و لذت ببرید. این محصول همچنین از هدبند بسیار باکیفیت و نرم با قلاب‌های آلومینیومی محکم بهره می‌برد و وقتی روی سر قرار می‌گیرد، تحت هیچ شرایطی نمی‌افتد یا جابجا نمی‌شود.

این هدفون ۲۹۰ گرم وزن داشته و درون بسته‌بندی خود کیف حمل از جنس چرم مصنوعی و تبدیل ۳٫۵ میلی‌متری به ۶٫۳ میلی‌متری هم دارد تا کاربر را از خرید این لوازم جانبی بی‌نیاز کند.

هدفون بیرداینامیک مدل 250 DT 880 Edition

۶. هدفون مدل DT 990 Edition

هدفون مدل DT 990 Edition

هدفون بیرداینامیک مدل DT 990 Edition با مدل ۸۸۰ تفاوت محسوسی ندارد که بخواهیم بگوییم حتما یکی بر دیگری برتری دارد اما نمی‌توان گفت شبیه به هم هستند. به صورت کلی، DT 990 Edition برای کسانی طراحی شده که به هدفون‌های پشت‌باز علاقه‌ی بیشتری دارند. این یعنی صدای طبیعی‌تر اما به شرط اینکه بپذیرید صدای محیط بیشتر به داخل هدفون نفوذ کرده و صدای موسیقی هم به بیرون نشت کند. در این زمینه ۸۸۰ با پشت نیمه‌باز عملکرد بهتری دارد.

اما از لحاظ باس صدا، DT 990 بهتر ظاهر شده و صداهایی با باس قوی‌تر را به گوش شما منتقل می‌کند تا احساسات بیشتری را دریافت کنید. بدین ترتیب برای گوش دادن به موسیقی‌هایی با باس بالا، این گزینه بیشتر راضی نگه‌تان می‌دارد. از لحاظ راحتی و سهولت استفاده، هر دو هدفون واقعا عالی هستند و نمی‌توان فرقی بین آن‌ها قائل شد.

آن دسته از افرادی که در زمینه‌ی میکس و مسترینگ کار می‌کنند، شاید مدل ۸۸۰ را به خاطر نیمه‌بسته بودن و همچنین تعادل بیشتر در پاسخ فرکانسی، گزینه‌ی جذاب‌تری از ۹۹۰ بدانند در حالی که مدل ۹۹۰ برای کسانی که به دنبال صدای طبیعی هستند گزینه‌ی مناسب‌تری است.

همچنین پشت باز بودن ۹۹۰ سبب شده تا تشخیص صدای زمینه‌ای که خارج از هدفون‌ها وجود دارد در صداهای بلند ممکن شود و بدین ترتیب گوش دادن به موسیقی با این هدفون حس بودن روی یک صحنه‌ی بزرگ را به شما القا می‌کند. همچنین وجود قابلیت wide soundstage هم باعث می‌شود شما احساس کنید در محیطی قرار دارید که توسط بلندگوها احاطه شده است؛ بدین ترتیب غرق در موسیقی می‌شوید و حس و حالی وصف‌نشدنی پیدا خواهید کرد.

علاقه‌مندان به موسیقی راک و پاپ هم به لطف ترکیب فرازهای متمایز و باس حجیم، عاشق این هدفون جذاب بیرداینامیک خواهند شد.

هدفون بیرداینامیک مدل DT 990 Edition

۷. هدفون استودیو بیرداینامیک مدل DT 900 PRO X Headphones

هدفون استودیو مدل Beyerdynamic DT 900 PRO X Headphones

می‌رسیم به هدفون میان‌رده‌ی بیرداینامیک یعنی DT 900 PRO X Headphones. این محصول از مبدل‌هایی با فناوری جدید STELER45 بهره می‌برد تا بدین ترتیب صدای دریافتی، فوق‌العاده دقیق و با بالاترین جزئیات ممکن باشد به گونه‌ای که تاکنون در کلاس هدفون‌های مخصوص استودیو اصلا شاهد چنین قابلیتی نبوده‌ایم.

همچنین هدفون استودیو بیرداینامیک مدل DT 900 PRO X Headphones یکی از معدود هدفون‌های دست‌ساز بازار است که شرکت آلمانی آن را با مواد اولیه با بالاترین کیفیت تولید کرده تا بدین ترتیب هیچ مشکلی در طول زمان برایش پیش نیاید.

همانطور که از نامش پیداست، هدفون استودیو بیرداینامیک مدل DT 900 PRO X Headphones برای استودیو مناسب است و این یعنی کیفیت آن در پخش صدا در تمام دستگاه‌های پخش‌کننده‌ی صدا شما را به وجد خواهد آورد.

بیرداینامیک همچنین به همراه این محصول یک کابل هم عرضه کرده که در صورت اتصال به دستگاه‌های مختلف، کوچک‌ترین افت کیفیتی را از لحاظ شدت و جزئیات صدا شاهد نخواهید بود. همچنین این محصول از کابل mini-XLR هم بهره می‌برد که کابلی جداشدنی است تا بتوانید در صورت نیاز آن را با کابل دلخواه تعویض کنید.

صحبت از تعویض که شد باید بگوییم بیرداینامیک این محصول را با امکان تعویض تقریبا تمام قطعات طراحی کرده تا کاربر بتواند در صورت نیاز، آن را کاملا شخصی‌سازی کند. برای افراد حرفه‌ای، عاشقان موسیقی، کسانی که به دنبال صدای طبیعی هستند، عاشقان انواع و اقسام سبک‌خای موسیقی و به طور کلی هر کسی که در این زمینه فعالیت می‌کند، هدفون استودیو بیرداینامیک مدل DT 900 PRO X Headphones یک گزینه‌ی کم‌نظیر در محدوده‌ی قیمتی خودش محسوب می‌شود.

هدفون استودیو بیرداینامیک مدل Beyerdynamic DT 900 PRO X Headphones

۸. هدفون بی سیم مدل LAGOON ANC

بهترین هدفون بیرداینامیک

هدفون بی‌سیم بیرداینامیک مدل LAGOON ANC یکی از بهترین هدفون های بیرداینامیک است که با ترکیبی از فناوری بی‌سیم، کیفیت صدا و قابلیت‌های کنترل صداهای محیطی (Active Noise Cancelling – ANC)، تجربه‌ای کم‌نظیر از گوش دادن به موسیقی را ارائه می‌دهد.

طراحی زیبا،‌ مینیمالیستی و جذاب، اولین چیزی است که با دیدن این هدفون به آن علاقه‌مند می‌شوید. گوشی‌های فومی نرم این محصول امکان تا شدن را هم دارند تا بتوانید با اشغال کمترین فضا آن را در تمام مکان‌ها به همراه خود داشته باشید و موسیقی گوش دهید.

این هدفون همچنین روی گوشی‌های خود کنترل لمسی هم دارد تا بتوانید از این طریق موسیقی را با پخش/توقف یا کاهش/افزایش صدا کنترل کنید. LAGOON ANC همچنین از قابلیت حذف نویز فعال هم بهره می‌برد تا بدین ترتیب بتوانید در شلوغ‌ترین محیط‌ها هم از گوش دادن به موسیقی بدون ذره‌ای ورود صدای اطراف به داخل لذت ببرید.

به علاوه، اپلیکیشن MOSAYC هم در دسترس است که با انجام یک آزمون شنوایی از شما، خروجی صدا را به طور کاملاً شخصی‌سازی کرده و این امکان را به شما می‌دهد تا جزئیاتی از صدا را که قبل از آن محو بوده‌اند، بشنوید و یک تجربه‌ی صوتی منحصر به فرد را داشته باشید.

به لطف امکانات اتصال بی‌سیم بلوتوث و کابل، کاربران می‌توانند انتخاب کنند که هدفون را به صورت بی‌سیم به دستگاه‌ها متصل کنند یا از طریق کابل ۳.۵ میلی‌متری. این هدفون قادر است تا ۴۵ ساعت بدون قابلیت حذف نویز و ۲۵ ساعت با فعال بودن این قابلیت شما را همراهی کند. زمان مورد نیاز برای شارژ شدن دستگاه هم ۳ ساعت است.

کم یا کافی بودن ظرفیت باتری هم به لطف چراغ‌های بسیار زیبایی که درون کاسه‌ی گوشی هدفون تعبیه شده به شما اطلاع داده خواهد شد. دستیار صوتی گوگل، طراحی ارگونومیک، کیفیت ساخت بالا، بالشتک‌های نرم و باکیفیت، بهره‌مندی از میکروفون بسیار باکیفیت برای تماس و… از جمله امکانات جذاب این هدفون بی‌سیم بیرداینامیک محسوب می‌شوند.

کسانی که به دنبال تجربه‌ای خاص و کم‌نظیر از گوش دادن به موسیقی، مکالمه در محیط‌های شلوغ و حذف صدای محیط هستند، این هدفون تا سال‌ها آن‌ها را همراهی خواهد کرد.

هدفون بی سیم بیرداینامیک مدل LAGOON ANC

۹. هدفون بی سیم بیرداینامیک مدل Aventho

هدفون بی سیم مدل Aventho

در نهایت می‌رسیم به بهترین هدفون بیرداینامیک در این لیست یعنی هدفون بی سیم بیرداینامیک مدل Aventho که «بی‌نظیر»، تنها واژه‌ای است که می‌توان برای توصیف آن به کار برد. مهم نیست نوع کاربری شما چیست و چه قصدی از خرید هدفون دارید، هدفون بی سیم بیرداینامیک مدل Aventho اینجاست که شما را به وجد بیاورد.

Aventho فقط ۲۳۸ گرم وزن دارد و می‌توان با استفاده از آن، جلسات بسیار طولانی را هم بدون ذره‌ای احساس درد در گوش یا سر سپری کرد. صدایی که از این هدفون خارج می‌شود، گویا روح دارد و آنقدر باطراوت و طبیعی است که باعث سردرد نمی‌شود؛ مهم هم نیست که به چه ژانری از موسیقی علاقه‌مند هستید چون از بیس گرفته تا صدای فرکانس پایین و بالا در این هدفون به بهترین شکل ممکن پخش می‌شود.

بهترین هدفون بیرداینامیک در این لیست از میکروفون هم بهره می‌برد که کیفیت صدای استثنائی را حین مکالمات ارائه می‌کند. این محصول از باتری ۱۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که تا ۳۰ ساعت در پخش موسیقی شما را همراهی خواهد کرد و زمان مورد نیاز برای شارژ شدنش هم ۲ ساعت است.

Aventho از اپلیکیشن MIY بهره می‌برد که برای شخصی‌سازی صدای خروجی کاربرد دارد و یک اپلیکیشن حرفه‌ای و جذاب محسوب می‌شود.

هدفون بی سیم بیرداینامیک مدل Aventho

بهترین هدفون بیرداینامیک؛ سخن پایانی

در این مطلب ۹ مدل از بهترین هدفون های بیرداینامیک را به شما معرفی کردیم که برای افراد حرفه‌ای و عاشق موسیقی طراحی شده‌اند و تجربه‌ای بی‌نهایت لذت بخش را برای شما به ارمغان می‌آورند. این هدفون‌ها اغلب قیمت نسبتا بالایی دارند که البته نوع کاربرد آن‌ها هم چنین قیمتی را توجیه می‌کند.

هدفون بلوتوثی مدل inPods 12

۱۲۱,۰۰۰

تومان

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC

۸۲۳,۰۰۰

تومان

منبع: دیجی‌کالا مگ

سوالات متداول درباره هدفون بیرداینامیک

فرق بین هدفون ۸۰ اهمی و ۲۵۰ اهمی چیست؟

هدفون‌های ۲۵۰ اهمی صدا را با جزئیات بیشتری پخش می‌کنند و در نتیجه انتخاب افرادی هستند که شنیدن تک تک اجزای موسیقی برایشان اهمیت بیشتری دارد اما هدفون‌های ۸۰ اهمی بیشتر برای مصارف خانگی مناسب هستند.

Soundstage در هدفون چیست؟

Soundstage به معنای تجسم مکان صدا است و به ویژگی‌های فضایی صدا اشاره دارد که یک سیستم صوتی یا هدفون می‌تواند ارائه دهد. اینکه شما عرق در یک صدا شوید، به خاطر وجود همین قابلیت است.

هدفون آکوستیک باز بهتر است یا بسته؟

هدفون‌های آکوستیک باز برای پیاده‌روی و ورزش و یا هر جایی که نیاز باشد تا صدای محیط نیز شنیده شود، مناسب‌تر هستند. اما سیستم‌های آکوستیک بسته بیشتر به کار افرادی می‌آید که در محیط‌های عمومی مثل کتاب‌خانه می‌خواهند موسیقی گوش دهند چون این هدفون‌ها صدای کمی را به بیرون منتقل می‌کنند و اجازه نمی‌دهند صدای زیادی به داخل هدفون وارد شود.

وزن مناسب هدفون چقدر است؟

این سوال بستگی به خود فرد هم دارد اما هدفون‌هایی که کمتر از ۳۰۰ گرم وزن دارند معمولا باعث خستگی نمی‌شوند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.