راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ تا ۴۰ میلیون؛ مدل‌های کاربرپسند با امکانات مناسب

در دنیایی که تکنولوژی و اطلاعات به سرعت در حال تغییر هستند، انتخاب یک لپ‌تاپ مناسب که هم نیازهای روزمره را برآورده کند و هم از نظر مالی به صرفه باشد، می‌تواند به یک چالش واقعی تبدیل شود. با بودجه‌ای حدود ۴۰ میلیون تومان، شما در موقعیتی هستید که می‌توانید بین مدل‌های متنوعی از برندهای معتبر بازار دست به انتخاب بزنید. اما در این میان، کدام مدل‌ها واقعاً ارزش خرید دارند و کدام یک از آن‌ها می‌تواند به عنوان یک همراه دیجیتالی در کنار شما، هم در کار و هم در سرگرمی قدم بردارد؟ اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ باکیفیت را دارید، با دیجی کالا مگ در راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ تا ۴۰ میلیون تومان همراه شوید تا شما را با چند محصول پر امکانات آشنا کنیم.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Ideapad 1-Celeron N4020 4GB 256SSD

۱۰,۰۰۰,۰۰۰

تومان

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Slim 3 15IRU8-i3 1305U 8GB 256SSD

۱۷,۹۰۰,۰۰۰

تومان

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل LOQ 15IRH8-i5 12450H 16GB 512SSD RTX2050 – کاستوم شده

Best Laptop 40 1

اگر در بازار لپ‌تاپ به دنبال خرید بهترین لپ‌تاپ لنوو تا ۴۰ میلیون تومان هستید، مدل LOQ 15IRH8، گزینه‌ی خرید بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شود و می‌تواند از پس انجام کلیه نیازهای شما بربیاید. این محصول لنوو طراحی بسیار جذاب و کارآمدی دارد و سنگینی وزن آن نیز به حدود ۲.۴ کیلوگرم می‌رسد که اگرچه در رده‌ لپ‌تاپ‌های سبک قرار نمی‌گیرد، اما سنگین نیز نیست و شما می‌توانید آن را با خود در هر جایی حمل و نقل کنید. قلب تپنده‌ی این محصول لنوو پردازنده‌ی قدرتمند ۱۲۴۵۰H از سری Core i۵ اینتل است که در مجموع یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای متشکل از ۴ هسته‌ی قدرتمند و ۴ هسته‌ی کم‌مصرف به شمار می‌رود و توان مصرفی ۴۵ واتی نیز دارد. به لطف این پردازنده، بازی‌های سنگین خیلی راحت روی این لپ‌تاپ اجرا می‌شوند و مشکلی نخواهند داشت. همچنین هسته‌های این لپ‌تاپ نیز با حداکثر فرکانس کاری ۴.۴ گیگاهرتز به انجام وظیفه می‌پردازند.

LOQ 15IRH8 که یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های لنوو برای استفاده‌های گیمینگ و مهندسی در بازار محسوب می‌شود، ۱۶ گیگابایت رم DDR5 با سرعت ۵۲۰۰ مگاهرتز در کنار ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD دارد و همین نیز موجب می‌شود تا سرعت فوق‌العاده بالای این محصول در انجام کارهای سنگین و گرافیکی تضمین شود. علاوه بر این، لنوو برای این لپ‌تاپ از پردازنده مرکزی GeForce RTX 2050 استفاده کرده است. این محصول مجهز به یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی از نوع IPS LCD است و محتواهای تصویری را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل (Full HD) برای کاربران به نمایش می‌گذارد. همچنین نمایشگر این لپ‌تاپ از حداکثر رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی و حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت نیز پشتیبانی می‌کند. سه پورت USB 3.2 و یک درگاه USB-C روی بدنه‌ی این محصول لنوو در نظر گرفته شده و باتری ۶۰ وات ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۱۳۵ واتی نیز انرژی مورد نیاز این لپ‌تاپ گیمینگ لنوو را به خوبی تأمین می‌کند.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل LOQ 15IRH8-i5 12450H 16GB 512SSD RTX2050 - کاستوم شده

۳۹,۹۹۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچ دل مدل Vostro 3520-i7 16GB 512SSD MX550 Linux – کاستوم شده

Best Laptop 40 2

شرکت دل، یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه لپ‌تاپ است که محصولات آن کیفیت و دوام بسیار خوبی در درازمدت دارند. اگر از طرفداران این برند هستید و به دنبال خرید بهترین لپ‌تاپ دانشجویی دل با بودجه‌ی تا ۴۰ میلیون تومان در بازار می‌گردید، از انتخاب مدل Vostro 3520-i7 به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. این لپ‌تاپ اگرچه از طراحی کمی قدیمی نسبت به مدل‌های دیگر موجود در بازار برخوردار است، اما کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و رنگ تیتانیومی بدنه با پوشش مات و با کیفیت خود، حس و حال یک محصول پرمیوم را به کاربر القا می‌کند. این لپ‌تاپ وزن سبک ۱.۸۹ کیلوگرمی را دارد که هیچ مشکلی برای حمل و نقل کاربران و به ویژه دانشجویان به وجود نمی‌آورد. دل در این محصول خود از پردازنده‌ی ۱۲۵۵U سری Core i7 اینتل استفاده کرده که با حافظه کش ۱۲ مگابایتی، فرکانس کاری ۴.۷ گیگاهرتز، ۲ هسته قدرتمند، هشت هسته‌ی کم مصرف و ۱۲ رشته، عملکرد پردازشی بسیار خوبی دارد.

در کنار این پردازنده قدرتمند ۱۶ گیگابایت رم از نوع DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع PCIe NVMe M.2 SSD و پردازنده‌ی گرافیکی GeForce MX550 به انجام وظیفه می‌پردازند که می‌توانند به تمام نیازهای سبک و سنگین کاربران به شکل مناسبی پاسخ دهند. از آنجایی که این لپ‌تاپ کاستوم شده، برخی از مشخصات آن توسط شرکت وارد کننده ارتقا یافته و برای مثال امکان ارتقاء حافظه‌ی داخلی آن تا ۲ ترابایت نیز وجود دارد. این محصول یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی از جنس LCD TFT دارد که رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را به نمایش می‌گذارد و از مشخصات خوبی چون حداکثر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، زمان پاسخگویی ۳۵ میلی‌ثانیه و حداکثر روشنایی ۲۵۰ نیتی نیز پشتیبانی می‌کند. دو اسپیکر داخلی استریو دو وات دالبی روی بدنه‌ی این محصول تعبیه شده و از طیف گسترده‌ای از درگاه‌های کاربردی نیز پشتیبانی می‌کند. باتری این لپ‌تاپ دل از نوع چهارسلولی با ظرفیت ۵۶ وات ساعت است.

لپ تاپ 15.6 اینچ دل مدل Vostro 3520-i7 16GB 512SSD MX550 Linux - کاستوم شده

۳۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 15IAL7-i7 1255U 16GB 1SSD MX550

بهترین لپ‌تاپ تا 40 میلیون

محصولات سری ideaPad لنوو از جمله محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های این برند در بازار به شمار می‌روند که توانسته‌اند با ارائه ویژگی‌های جذاب و کاربرپسند، رضایت طیف گسترده‌ای از کاربران را به دست بیاورند و این موضوع در مورد مدل IdeaPad 5 15IAL7 نیز به خوبی صدق می‌کند. اگر به دنبال خرید بهترین لپ‌تاپ مهندسی لنوو با بودجه‌ی تا ۴۰ میلیون تومان در بازار هستید، این محصول می‌تواند تجربه‌ی خرید بسیار خوبی را برای شما رقم بزند. این لپ‌تاپ تنها ۱.۷ کیلوگرم وزن دارد و برای استفاده آن دسته از کاربرانی که زیاد جابه‌جا می‌شوند، بسیار عالی خواهد بود. این محصول با بدنه تمام فلزی از جنس آلومینیوم با استحکام بالا روانه بازار شده و در طراحی جذاب آن ظرافت‌های خاصی نیز دیده می‌شود. پردازنده‌ی ۱۲۵۵U سری Core i7 اینتل قدرت این محصول لنوو را تأمین می‌کند و حافظه کش ۱۲ مگابایتی، فرکانس کاری ۴.۷ گیگاهرتز، ۲ هسته قدرتمند، هشت هسته‌ی کم مصرف و ۱۲ رشته آن را همراهی می‌کنند.

از لحاظ قدرت پردازشی، این لپ‌تاپ عملکرد خوبی دارد و برنامه‌های سنگین را نیز بدون هیچ مشکل خاصی برای شما به اجرا در می‌آورد. در کنار این پردازنده باید به عملکرد خوب ۱۶ گیگابایت رم از نوع DDR4، یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع PCIe NVMe M.2 SSD و پردازنده‌ی گرافیکی GeForce MX۵۵۰ نیز اشاره کرد که در مجموع رضایت کاربران را به همراه می‌آورد. در بخش جلویی این لپ‌تاپ شاهد قرارگیری یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی از جنس LCD IPS هستیم که از وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، حداکثر روشنایی تصویر ۳۰۰ نیتی، رفرش ریت ۶۰ هرتزی و پوشش ۴۵% دامنه رنگی NTSC نیز پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این لپ‌تاپ پوشش ضد انعکاس نور نیز دارد و مجهز به کیبورد با نور پس زمینه نیز است. روی بدنه‌ی این محصول دو پورت USB 3.2 و دو درگاه USB-C به همراه دو عدد اسپیکر داخلی استریو ۲ وات دالبی تعبیه شده و انرژی آن نیز از جانب باتری ۷۶ وات ساعتی با ۸ ساعت شارژدهی تأمین می‌شود.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 15IAL7-i7 1255U 16GB 1SSD MX550 - کاستوم شده

۳۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل Vivobook M1502QA-EJ041W R7 16GB 1SSD – کاستوم شده

بهترین لپ‌تاپ تا 40 میلیون

برند تایوانی محبوب ایسوس، یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تولید گجت‌های هوشمند و مخصوصاً لپ‌تاپ‌ها است که مدل‌ها و سری‌های متفاوت زیادی را روانه‌ی بازار کرده و سری محصولات Vivobook نیز جزو پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های این شرکت در بازار به شمار می‌روند. اگر قصد خرید بهترین لپ‌تاپ ایسوس برای اهدافی چون برنامه‌نویسی، مهندسی و حتی گیمینگ با بودجه‌ی تا ۴۰ میلیون تومان در بازار را دارید، مدل Vivobook M1502QA-EJ041W R7 به هیچ عنوان شما را از انتخابی که کردید، پشیمان نخواهد کرد. این لپ‌تاپ باکیفیت ایسوس، جزو سیستم‌های بالارده این شرکت تایوانی به شمار می‌رود و سنگینی وزن آن نیز به حدود ۱۷ کیلوگرم می‌رسد، بنابراین خیلی راحت می‌توانید آن را حمل و نقل کنید. قلب تپنده‌ی این محصول ایسوس پردازنده‌ی ۵۸۰۰H از سری Ryzen ۷ شرکت AMD است که قدرت پردازشی خوبی دارد و می‌تواند انواع برنامه‌های سبک و سنگین را بدون لگ و باگ اجرا کند.

این پردازنده همراهی حافظه رم ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4، یک ترابایت حافظه‌ی داخلی و ۱۶ مگابایت حافظه‌ی کش را نیز کنار خود می‌بیند تا Vivobook M1502QA امکان اجرای همزمان برنامه‌های چندگانه و کار با داده‌های بزرگ را نیز برای کاربرانش به خوبی فراهم کند. همچنین شما می‌توانید در صورت نیاز حافظه‌ی داخلی این دستگاه را نیز ارتقاء دهید. نمایشگر این لپ‌تاپ، یک پنل ۱۵.۶ اینچی استاندارد از جنس LCD IPS است که تصاویر را با رزولوشن تصویر FULL HD یا همان ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد و از حداکثر نرخ رفرش ریت ۶۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ به صورت پیش‌فرض روی این لپ‌تاپ ایسوس نصب شده و دو عدد پورت USB 3.2، یک عدد پورت USB-C و یک عدد پورت USB 2.0 نیز روی بدنه‌ی آن به چشم می‌خورد. نمایشگر این محصول از نوع مات است و یک باتری سه سلولی با ظرفیت ۴۲ وات ساعتی نیز انرژی این دستگاه را به خوبی تأمین می‌کند.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Vivobook M1502QA-EJ041W R7 16GB 1SSD - کاستوم شده

۳۹,۷۹۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506HF-HN018-i5 11400H 16GB 512SSD RTX2050

بهترین لپ‌تاپ تا 40 میلیون

اگر از کاربران گیمر باشید، احتمالاً محصولات سری TUF ایسوس را به خوبی می‌شناسید. این سری از لپ‌تاپ‌های ایسوس به طور ویژه برای انجام کارهای سنگین و بازی کردن طراحی شده‌اند و طرفداران زیادی نیز در بازار دارند. با این تفاسیر، در صورتی که قصد خرید بهترین لپ‌تاپ ایسوس با بودجه‌ی تا ۴۰ میلیون تومان در بازار را دارید، گزینه‌ای بهتر از TUF Gaming F15 FX506HF پیدا نخواهید کرد. این لپ‌تاپ وزن حدود ۲.۳ کیلوگرمی دارد که شاید در مقایسه با سایر مدل‌های ایسوس در بازار کمی سنگین‌تر باشد، اما به طور کلی خیلی وزن زیادی ندارد و شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی آن را درون کیف خود حمل و نقل کنید. این دستگاه از پردازنده‌ی ۱۱۴۰۰H سری Core i۵ اینتل به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد و با حداکثر فرکانس کاری ۴.۵ گیگاهرتز نیز به انجام وظیفه می‌پردازد. به لطف این پردازنده کاربران هیچ مشکل خاصی برای اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی نخواهند داشت.

همچنین باید به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 این محصول، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی  از نوع PCIe ۳.۰ NVMe M.۲ و پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTX ۲۰۵۰ با چهار گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی آن نیز اشاره کنیم که در مجموع از نظر عملکرد پردازشی، یکی از بهترین‌ها در رده‌ی قیمتی خودش محسوب می‌شود. استفاده ایسوس از مواد با کیفیت و مرغوب در ساخت بدنه‌ی این محصول، آن را در برابر ضربات و خط و خش مقاوم کرده و زبان طراحی جذاب سری TUF، حس و حال یک محصول گیمینگ اقتصادی را به کاربران القا می‌کند. نمایشگر این محصول ۱۵.۶ اینچی از جنس IPS LCD است که تصاویر با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. حداکثر نرخ رفرش ریت این محصول ۱۴۴ هرتزی است و از چند لمس به صورت همزمان نیز پشتیبانی می‌کند. در نهایت نباید پورت‌های متنوع و دو میکروفون داخلی با پشتیبانی از DTS software و نویز کنسلینگ این محصول را از قلم بیندازیم.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506HF-HN018-i5 11400H 16GB 512SSD RTX2050

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی اچ‌پی مدل ProBook 450 G10-i5 1335U 8GB 512SSD

بهترین لپ‌تاپ تا 40 میلیون

شرکت اچ‌پی نیز یکی از برندهای خوب و قابل اطمینان در بازار لپ‌تاپ‌هاست که محصولات متنوع در رنج‌های قیمتی مختلفی دارد و اگر به دنبال خرید بهترین لپ‌تاپ این برند در بازار با بودجه‌ی تا ۴۰ میلیون تومان هستید، مدل ProBook 450 G10 انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این لپ‌تاپ اچ‌پی برای استفاده دانشجویان، برنامه‌نویسان، طراحان و حتی تا حدودی گیمرها نیز مناسب است و می‌توان روی آن حساب باز کرد. ProBook 450 G10 وزنی ۱.۷۹ کیلوگرمی دارد که آن را در بین لپ‌تاپ‌های سبک بازار قرار می‌دهد و کاربران خیلی راحت می‌توانند آن را درون کیف خود حمل و نقل کنند. اچ‌پی برای این محصول خود از پردازنده‌ی ۱۳۳۵U سری Core i۵ اینتل بهره برده که هشت هسته‌ی کم مصرف و دو هسته‌ی قدرتمند دارد و قدرتمندترین هسته‌ی آن نیز با حداکثر فرکانس کاری ۴.۶ گیگاهرتز به انجام وظیفه می‌پردازند. این پردازنده همچنین ۱۲ مگابایت حافظه‌ی کش دارد و از نوع ۱۲ رشته‌ای نیز است.

علاوه بر این پردازنده، باید به هشت گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD از نوع PCIe NVMe این محصول نیز اشاره کرد که برای انجام کارهای مولتی‌تسکینگ کاربران را به خوبی همراهی می‌کند. به طور کلی، مشخصات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ به خوبی شما را در انجام کارهای روزمره یاری می‌کند و مشکل خاصی در این زمینه ندارد. ProBook 450 G10 اچ‌پی یک نمایشگر باکیفیت ۱۵.۶ اینچی از جنس LCD IPS دارد که از رفرش ریت ۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. این دستگاه دوربین وبکم ۷۲۰p HD با فناوری کاهش نویز و اسپیکرهای استریو نیز دارد و از چند لمس به صورت همزمان نیز پشتیبانی می‌کند. این لپ‌تاپ از نظر تنوع پورت‌ها در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و به خوبی نیاز کاربران را پاسخ می‌دهد. انرژی این لپ‌تاپ نیز از جانب یک باتری سه سلولی با ظرفیت ۴۲ وات ساعتی تأمین می‌شود.

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل ProBook 450 G10-i5 1335U 8GB 512SSD
۱۶ %

۴۵,۰۰۰,۰۰۰

۳۷,۸۹۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل Vivobook Pro 15 M6500QH-HN076-R7 5800H 16GB 512SSD GTX1650

بهترین لپ‌تاپ تا 40 میلیون

اگر از طرفداران برند ایسوس هستید و قصد خرید بهترین لپ‌تاپ برای برنامه‌نویسی ایسوس با بودجه‌ی تا ۴۰ میلیون تومان در بازار را دارید، Vivobook Pro 15 M6500QH که امتیاز بسیار خوبی از کاربران در فروشگاه دیجی کالا به دست آورده، تجربه‌ی یک خرید شیرین و لذت‌بخش را برای شما به همراه خواهد آورد. این دستگاه وزن بسیار مناسب ۱.۸ کیلوگرمی را دارد و بدین ترتیب برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به جابه‌جایی لپ‌تاپ دارند، یک محصول کاملاً ایده‌آل به شمار می‌رود. یکی از دلایل سبک بودن وزن این محصول، استفاده ایسوس از پلاستیک باکیفیت در بدنه‌ی پشتی لپ‌تاپ است که در عین حال مقاومت و استحکام مطلوبی نیز دارد. قلب تپنده‌ی این محصول ایسوس، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای ۵۸۰۰H سری Ryzen ۷ شرکت AMD است که قدرتمندترین هسته‌ی آن با فرکانس حداکثر ۴.۴ گیگاهرتزی به انجام وظیفه می‌پردازد و گرافیک مجتمع Radeon نیز دارد.

این پردازنده برای اجرای نرم‌افزارهای سنگین به همراهی ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD از نوع PCIe NVMe متوسل شده که عملکرد مناسبی را نیز در این زمینه به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین نباید پردازنده‌ی گرافیکی GeForce GTX ۱۶۵۰ را به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی از قلم بیندازیم. خوشبختانه حافظه‌ی داخلی این محصول نیز قابلیت ارتقاء دارد. ایسوس برای این محصول باکیفیت خود از یک پنل با زاویه دید عریض ۱۵.۶ اینچی استفاده کرده که از جنس LCD IPS است و از رزولوشن تصویر FULL HD  یا همان ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به خوبی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این محصول به صورت مات طراحی شده تا بازتاب نور مشکلی برای دید کاربران ایجاد نکند. در این دستگاه از اسپیکرهای  هارمن کاردون استفاده شده که کیفیت صدای خوبی ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ استاندارد نظامی US MIL-STD ۸۱۰H را نیز دارد و باتری آن نیز سه سلولی با ظرفیت ۵۰ وات ساعت است.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Vivobook Pro 15 M6500QH-HN076-R7 5800H 16GB 512SSD GTX1650

۳۸,۸۹۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ ۱۳ اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 3 – B

Laptops

مایکروسافت در زمینه‌ی لپ‌تاپ‌ها بدون شک یکی از بهترین‌ها در بازار است و محصولات آن از هر نظر کیفیت بسیار خوبی دارند. اگر به محصولات این برند محبوب علاقه مند هستید و قصد خرید بهترین لپ‌تاپ با بودجه‌ی تا ۴۰ میلیون تومان مایکروسافت را برای انجام کارهای روزمره و سنگین دارید، مدل Surface Laptop 3 – B گزینه‌ی خرید بسیار جذابی برای شما به حساب می‌آید. اول از همه باید به وزن فوق‌العاده سبک ۱.۲ کیلوگرمی این لپ‌تاپ اشاره کنیم که برای دانشجویان و کاربرانی که نیاز به حمل دائم لپ‌تاپ دارند، بسیار مناسب است. طراحی این دستگاه نسبت به نسل قبلی تغییر چندانی نداشته و بارزترین تغییر آن به بزرگ‌تر شدن ترک‌پد آن بر می‌گردد. پردازنده‌ی اینتل Core i7-1065G7 به عنوان مغز متفکر این محصول به انجام وظیفه می‌پردازد و از لحاظ پردازشی خیلی راحت می‌توانید روی توانایی‌های آن حساب باز کنید.

این لپ‌تاپ با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، قادر به اجرای برنامه‌ها و وظایف چند وظیفه‌ای به صورت همزمان خواهد بود. از لحاظ فضای ذخیره‌سازی، این محصول دارای حافظه داخلی SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت است. نمایشگر ۱۳ اینچی این محصول از نوع PixelSense Display است و رزولوشن تصویر ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پیکسل را به کاربران ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول می‌توان به حداکثر تا ۱۱.۵ ساعت شارژدهی، بلندگوهای Omnisonic با پشتیبانی از صدای دالبی و کیبورد با نور پس زمینه اشاره کرد.

 لپ تاپ 13 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 3 - B
۷ %

۴۱,۹۰۰,۰۰۰

۳۸,۹۹۰,۰۰۰ تومان

منبع: دیجی کالا مگ

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Ideapad 1-Celeron N4020 4GB 256SSD

۱۰,۰۰۰,۰۰۰

تومان

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Slim 3 15IRU8-i3 1305U 8GB 256SSD

۱۷,۹۰۰,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

بهترین لپ‌تاپ ایسوس تا ۴۰ میلیون برای گیمینگ کدام است؟

مدل TUF Gaming F15 FX506HF-HN018-i5 11400H 16GB 512SSD RTX2050

بهترین لپ‌تاپ ایسوس تا ۴۰ میلیون برای انجام کارهای دانشجویی و مهندسی کدام است؟

مدل Vivobook M1502QA-EJ041W R7 16GB 1SSD

بهترین لپ‌تاپ لنوو تا ۴۰ میلیون برای انجام کارهای طراحی و مهندسی کدام است؟

مدل IdeaPad 5 15IAL7-i7 1255U 16GB 1SSD MX550

بهترین لپ‌تاپ ۱۳ اینچی تا ۴۰ میلیون تومان کدام است؟

مایکروسافت مدل Surface Laptop 3 – B

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.