راهنمای خرید بهترین ساعت‌های هوشمند گلوریمی؛ از گران‌ترین تا ارزان‌ترین

گلوریمی، یکی از برندهای پیشرو در صنعت ساعت‌های هوشمند با ترکیبی از طراحی‌های جذاب و فناوری‌های پیشرفته، محصولاتی را ارائه می‌دهد که هم سلیقه‌های مختلف را جذب می‌کند و هم تجربه کاربری عالی را فراهم می‌کند. گلوریمی با تمرکز بر روی جزئیات، از کیفیت ساخت گرفته تا عملکردهای هوشمند و قیمت کاربرپسند، ساعت‌هایی را روانه‌ی بازار کرده است که بیش از یک دستگاه زمان‌سنج، یک ابزار هوشمند برای زندگی روزمره کاربران هستند. اگر شما از طرفداران این برند هستید و قصد خرید یک ساعت هوشمند باکیفیت و خوش‌قیمت را دارید، با دیجی کالا مگ در راهنمای خرید بهترین ساعت‌های هوشمند گلوریمی همراه باشید تا شما را با چند محصول جذاب، خوش‌ساخت و با قابلیت‌های کاربردی آشنا کنیم.

ساعت هوشمند گلوریمی مدل GS1 Pro

۲,۵۹۰,۰۰۰

تومان

ساعت هوشمند گلوریمی مدل M1 Pro

۲,۳۸۰,۰۰۰

۲,۲۲۷,۰۰۰

تومان

ساعت هوشمند گلوریمی مدل M2 Pro

Best Glorimi Watches 1

اگر قصد خرید بهترین ساعت‌های هوشمند گلوریمی در دیجی کالا را دارید، خوشبختانه برای این کار نیازی به در نظر گرفتن بودجه‌ی سنگینی نیست و شما با مبلغی منطقی می‌توانید ساعت هوشمند گلوریمی مدل M2 Pro را به عنوان یکی از برترین ساعت‌های هوشمند این شرکت برای خرید خود در نظر بگیرید. این ساعت هوشمند امتیاز بالایی در فروشگاه دیجی کالا دارد و حدود ۸۶ درصد از خریدارانش نیز، خرید این محصول را به سایر کاربران پیشنهاد کرده‌اند. گلوریمی برای این گجت پوشیدنی خود از طراحی کلاسیک دایره‌ای استفاده کرده که بسیاری از کاربران به آن علاقه مند هستند و با دیدن طراحی این ساعت ممکن است به یاد طراحی ساعت‌های گران‌قیمت سری T-REX امیزفیت نیز بیوفتند. بدنه‌ی این ساعت هوشمند نیز از فلز ضدزنگ تولید شده که مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها دارد و همچنین سنگینی وزن آن در حدی است که به هیچ عنوان در طولانی‌مدت مچ‌ دست را خسته نمی‌کند.

ساعت هوشمند گلوریمی مدل M2 Pro مجهز به نمایشگر بزرگ ۱.۴۳ اینچی از جنس AMOLED است که تصاویر را با رزولوشن تصویر ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد و از حداکثر رفرش ریت ۶۰ هرتزی با عملکردی کاملاً سریع و روان نیز بهره می‌برد. خوشبختانه تمام سنسورهای سلامتی رایج در این گجت پوشیدنی نیز مورد استفاده قرار گرفته و به لطف پشتیبانی بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی، می‌تواند به همراه خوب شما در هنگام ورزش کردن نیز تبدیل شود. همچنین به این ویژگی‌های خوب باید پشتیبانی از سنسور GPS را نیز اضافه کنیم. با این ساعت هوشمند کاربران امکان برقراری مکالمات صوتی را نیز با کیفیت مناسبی خواهند داشت. نکته‌ی جالب توجه دیگر اینکه این ساعت گلوریمی از زبان فارسی به طور کامل در پیام‌ها و سیستم‌عامل پشتیبانی می‌کند و در برابر پاشش قطرات آب و باران نیز مقاوم است. در نهایت باید به شارژدهی ۳ تا ۵ روزه‌ی بهترین ساعت هوشمند گلوریمی در بازار اشاره کنیم.

ساعت هوشمند گلوریمی مدل M2 Pro

۳,۶۹۰,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند گلوریمی مدل GS2

Best Glorimi Watches 2

ساعت‌های هوشمند با طراحی مربعی‌شکل طرفداران بسیار زیادی در بازار گجت‌های پوشیدنی دارد و اگر شما هم به دنبال خرید یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند گلوریمی با چنین طراحی در فروشگاه دیجی کالا هستید، مدل GS2 با قابلیت‌های بسیار جذاب و کارآمدی که به شما ارائه می‌دهد، می‌تواند تجربه‌ی یک خرید لذت‌بخش از دیجی کالا را برای شما به همراه بیاورد. این محصول امتیاز بالایی از خریداران دریافت کرده و در دو رنگ سرمه‌ای و مشکی به فروش می‌رسد. این ساعت هوشمند گلوریمی بدنه‌ای آلومینیومی دارد که هم در برابر ضربات احتمالی و خط‌وحش‌ها می‌تواند دوام بیاورد و هم وزن ساعت را در حد معقولی نگه داشته تا کاربران پس از استفاده طولانی‌مدت از آن با خستگی مچ دست مواجه نشوند. این ساعت هوشمند گلوریمی با دستگاه‌های اندروید نسخه ۵.۰ به بعد و iOS نسخه ۹.۰ به بعد سازگاری دارد و با بند دورنگ سیلیکونی به کاربران تقدیم می‌شود.

گلوریمی برای این محصول خود از یک نمایشگر ۱.۹۹ اینچی از جنس AMOLED استفاده کرده که رزولوشن تصویر ۴۹۴ در ۴۱۰ پیکسلی دارد و حداکثر روشنایی نمایشگر آن نیز به ۸۰۰ نیت می‌رسد. به لطف استفاده از نمایشگر AMOLED در این محصول، قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) نیز در دسترس کاربران قرار دارد. همچنین پشتیبانی از رفرش ریت ۶۰ هرتزی این امکان را به شما می‌دهد که هنگام کار با ساعت صفحه‌نمایش بدون لگ و کاملا روانی داشته باشید. این ساعت هوشمند گلوریمی نیز از زبان فارسی در سیستم‌عامل و پیام‌ها به خوبی پشتیبانی می‌کند و سنسورهای شمارنده ضربان قلب و گام شمار آن نیز از کیفیت و دقت مناسبی برخوردار هستند. این ساعت از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و قابلیت تشخیص خودکار تمرینات ورزشی را نیز دارد. از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول گلوریمی می‌توان به ضدآب بودن، داشتن قابلیت مکالمه و شارژدهی ۱۰ روزه آن اشاره کرد.

ساعت هوشمند گلوریمی مدل GS2
۹ %

۳,۱۸۶,۰۰۰

۲,۸۹۷,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند گلوریمی مدل M2

بهترین ساعت‌های هوشمند گلوریمی

یکی دیگر از بهترین و محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند گلوریمی در دیجی کالا می‌توان مدل M2 را نام برد که در واقع مدل مقرون‌به‌صرفه‌ی مدل M2 پرو محسوب می‌شود و یک سری تفاوت‌های محسوسی با این مدل نیز دارد. این گجت پوشیدنی گلوریمی توانسته رضایت بیش از ۹۲ درصد از خریدارانش در دیجی کالا را به دست بیاورد و امتیاز بالایی نیز در فروشگاه دارد. ساعت هوشمند گلوریمی مدل M2 برخلاف مدل پرو از طراحی مینیمال بهره می‌برد که در عین سادگی بسیار شیک است. بدنه‌ی این گجت پوشیدنی گلوریمی نیز از آلومینیوم تولید شده که در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها مقاومت خوبی را ارائه می‌دهد و همچنین وزن حدود ۵۹ گرمی آن به هیچ عنوان در استفاده‌ی طولانی‌مدت از ساعت برای مچ دست کاربران آزاردهنده نخواهد بود. این ساعت هوشمند مجهز به یک نمایشگر ۱.۴۳ اینچی از جنس AMOLED است که تصاویر را با رزولوشن تصویر ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل به کاربران نشان می‌دهد.

همچنین حداکثر روشنایی نمایشگر این ساعت هوشمند به ۱۲۵۰ نیت می‌رسد که برای یک محصول در این رنج قیمتی بسیار عالی محسوب می‌شود. خوشبختانه این ساعت هوشمند از میکروفون و بلندگوی داخلی نیز بهره می‌برد و چنین امکانی را به کاربران می‌دهد تا با کیفیتی مناسب به تماس‌های صوتی خود پاسخ دهند. این ساعت هوشمند، توانایی ارائه برنامه‌های ورزشی مرتبط با بیش از ۱۰۰ مود ورزشی را به نمایش بگذارد و به لطف پشتیبانی از استاندارد ضدآب IP68، در برابر پاشش قطرات آب و باران کاملاً مقاوم است. این گجت پوشیدنی گلوریمی از سنسور ضربان قلب، میزان فشار خون، اکسیژن موجود در خون نیز بهره می‌برد و توانایی پایش خواب و وضعیت استرس کاربران را نیز دارد. گلوریمی از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در این ساعت استفاده کرده که در استفاده معمول بین سه تا پنج روز و در استفاده کم تا ده روز شارژدهی برای کاربران به همراه خواهد داشت که مقدار مناسبی است.

ساعت هوشمند گلوریمی مدل M2
۱۲ %

۲,۸۶۰,۰۰۰

۲,۵۱۸,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند گلوریمی مدل GS1 Pro

بهترین ساعت‌های هوشمند گلوریمی

در میان بهترین ساعت‌های هوشمند گلوریمی در دیجی کالا، محصولات متنوع بسیار زیادی دیده می‌شود که از مدل GS1 Pro می‌توان به عنوان یک گجت پوشیدنی محبوب و کاربرپسند نام برد. این ساعت هوشمند گلوریمی از کاربران دیجی کالا امتیاز بسیار خوبی را دریافت کرده و حدود ۸۴ درصد از خریدارانش نیز خرید این محصول را به سایر کاربران پیشنهاد کرده‌اند. مدل GS1 Pro، یک ساعت هوشمند با طراحی مربعی‌ شکل است که در سه رنگ سرمه‌ای، مشکی و نارنجی به فروش می‌رسد. طراحی مربعی شکل نمایشگر این ساعت به صورت یک‌پارچه بوده و روی دست کاربران به سادگی قرار می‌گیرد. همچنین فریم از جنس فولاد ضدزنگ اطراف نمایشگر این ساعت نیز برای پوست دست کاربران هیچ مشکلی نظیر حساسیت و خارش را به وجود نمی‌آورد. بدنه ساعت گلوریمی GS1 پرو دارای گواهی IP68 است که در برابر گرد و غبار و آب مقاومت بالایی دارد و تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری شما می‌توانید از آن بهره ببرید.

این گجت پوشیدنی محبوب گلوریمی مجهز به یک نمایشگر بزرگ ۲.۰۱ اینچی از جنس AMOLED است که کیفیت تصویر بسیار مناسبی دارد و تراکم پیکسلی آن نیز به ۴۰۰ پیکسل بر هر اینچ می‌رسد. رزولوشن این نمایشگر ۴۱۰×۵۰۴ پیکسل است و می‌تواند تا روشنایی حداکثر ۱۲۰۰ نیت را در اختیار شما قرار دهد، بنابراین زیر نور آفتاب شما به شکل مناسبی قادر به استفاده از این ساعت هوشمند خواهید بود. وجود میکروفون و اسپیکر در این مدل از ساعت هوشمند گلوریمی، به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به تماس‌های صوتی خود بدون استفاده از گوشی به سادگی پاسخ دهید. این گجت پوشیدنی مجهز به سنسور GPS نیز است و از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف نیز پشتیبانی می‌کند تا برای ورزشکاران گزینه‌ی مناسبی باشد. پشتیبانی از زبان فارسی در سیستم‌عامل و پیام‌ها، باتری ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژدهی سه تا پنج روزه و پشتیبانی از دستیار صوتی هوشمند را باید به ویژگی‌های این ساعت افزود.

ساعت هوشمند گلوریمی مدل GS1 Pro

۲,۵۹۰,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند گلوریمی مدل GL1

بهترین ساعت‌های هوشمند گلوریمی

بسیاری از ساعت‌های هوشمند موجود در بازار می‌توانند نقش یک ابزار زینتی را برای کاربران ایفا کنند. اگر شما خانم هستید و به دنبال خرید یک محصول جذاب و در عین حال زینتی برای استفاده در مجالس مختلف می‌گردید، می‌توانید مدل GL1 را از بین بهترین ساعت‌های هوشمند گلوریمی موجود در فروشگاه دیجی کالا برای خرید خود در نظر بگیرید. این ساعت هوشمند که به عنوان یک اکسسوری شیک می‌توانید از آن استفاده کنید، از طراحی کاملاً جمع‌وجور دایره‌ای شکل بهره می‌برد که وزن سبک ۵۰ گرمی دارد و پس از مدتی استفاده، آن را روی دست خود احساس نخواهید کرد. بدنه‌ی این ساعت هوشمند گلوریمی از استیل ضدزنگ تولید شده و دکمه‌ای که روی آن تعبیه شده نیز از جنس آلومینیومی است که در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها مقاومت خوبی نشان می‌دهد. ابعاد این محصول گلوریمی ۳۹.۸۹ در ۹.۹ میلی‌متر بوده و بند ساعت نیز ۱۶ میلی‌متر عرض دارد.

گلوریمی برای این محصول جذاب و شیک خود از یک نمایشگر ۱.۳ اینچی از جنس AMOLED استفاده کرده که لبه‌های گردی دارد و محتواهای تصویری را با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. یک محافظ نمایشگر ۳D نیز برای این محصول در نظر گرفته شده که مقاومت آن را در برابر حوادث بالا می‌برد. حداکثر روشنایی نمایشگر این محصول به ۱۳۵۰ نیت می‌رسد که برای این ساعت بسیار مناسب است. این ساعت هوشمند گلوریمی از هر دو نوع سیستم‌عامل اندروید و IOS پشتیبانی می‌کند و به لطف داشتن میکروفون و اسپیکر، شما قادر به پاسخگویی به تماس‌های صوتی خود نیز خواهید بود. شاید برایتان جالب باشد، اما این ساعت لوکس زنانه از بیش از ۸۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و پیام‌های فارسی را نیز به خوبی نشان می‌دهد. همچنین باید به مقاومت این ساعت در برابر پاشش قطرات آب و باران نیز اشاره کرد. مدل GL1 باتری ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که حداکثر تا ۵ روز دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند گلوریمی مدل GL1

۲,۳۰۱,۷۴۰ تومان

ساعت هوشمند گلوریمی مدل M1 Pro

بهترین ساعت‌های هوشمند گلوریمی

می‌رسیم به یک ساعت هوشمند پرفروش و محبوب دیگر گلوریمی یعنی مدل M1 Pro که ویژگی‌های فنی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و با قیمت بسیار مناسبی نیز در دیجی کالا به فروش می‌رسد. این گجت پوشیدنی که یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند گلوریمی در بازار محسوب می‌شود، امتیاز خوبی از سوی کاربران دریافت کرده و حدود بیش از ۹۲ درصد از خریدارانش در دیجی کالا خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد کرده‌اند. این ساعت هوشمند طراحی بسیار کارآمد و جذابی دارد و با وزن سبکش در استفاده طولانی‌مدت به هیچ عنوان برای کاربران آزاردهنده نخواهد بود. گلوریمی این محصول خود را به یک نمایشگر ۱.۴۳ اینچی از جنس Ultra FHD Crystal Clear AMOLED مجهز کرده که رزولوشن تصویر ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل را به کاربران ارائه می‌دهد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این ساعت نیز در حد و اندازه‌ی معقولی قرار دارد. این ساعت از نسخه بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و با اکثر گوشی‌های هوشمند سازگار است.

حداکثر روشنایی نمایشگر این ساعت به نرخ خیره‌کننده ۱۲۰۰ نیت می‌رسد که با این تفاسیر کاربران برای استفاده از ساعت در زیر نور شدید آفتاب هیچ مشکلی نخواهند داشت. این محصول دارای بدنه با کیفیت فلزی با فناوری PVD است که در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها تا حد مناسبی از خود مقاومت نشان می‌دهد و همچنین اثر انگشت را نیز نشان نمی‌دهد. تمام سنسورهای سلامتی و ورزشی ساعت هوشمند گلوریمی مدل M1 Pro فعال هستند و کاربران می‌توانند از قابلیت‌هایی چون سنجش اکسیژن خون (SPO۲)، شمارش ضربان قلب، فشارسنج، ارتفاع‌سنج و گام شمار آن به سادگی بهره ببرند. خوشبختانه این گجت پوشیدنی محبوب پشتیبانی کامل از زبان فارسی و منوی کاملاً فارسی نیز دارد و امکان برقراری تماس‌های صوتی را نیز برای کاربران فراهم کرده است. باتری این محصول شارژدهی حداکثر ۱۴ روزه خواهد داشت و به لطف داشتن گواهی IP68، در برابر پاشش آب نیز مقاومت خوبی دارد.

ساعت هوشمند گلوریمی مدل M1 Pro
۶ %

۲,۳۸۰,۰۰۰

۲,۲۲۷,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند گلوریمی مدل GR1 NEW

بهترین ساعت‌های هوشمند گلوریمی

در بین بهترین ساعت‌های هوشمند گلوریمی در بازار، مدل‌های با قیمت‌های ارزان نیز پیدا می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ساعت هوشمند گلوریمی مدل GR1 NEW اشاره کرد. این محصول، یک گجت پوشیدنی با طراحی کاملاً مینیمال و ساده است که با قیمت مناسب، امکانات و قابلیت‌های متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد. مدل GR1 NEW بدنه‌ای از جنس آلومینومی دارد که تنها وزن ساعت را چندان بالا نبرده، بلکه مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌های روزمره از خود نشان می‌دهد. قفل بند این ساعت هوشمند از جنس سگکی قلاب‌دار است و برای کاربرانی که مچ دست کوچکی دارند، گزینه‌ی بسیار جذابی خواهند بود. این محصول مجهز به یک نمایشگر ۱.۴۳ اینچی از جنس AMOLED است که کیفیت تصویر ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل دارد و محتواها را با تراکم پیکسلی ۳۴۱ پیکسل بر هر اینچ برای کاربران به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر از رفرش ریت ۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

همچنین حداکثر روشنایی نمایشگر این محصول نیز به ۶۰۰ نیت می‌رسد که چندان برای استفاده در فضاهای پرنور مناسب نیست، اما در کل کیفیت خوبی را ارائه می‌دهد. روی بدنه‌ی این ساعت هوشمند گلوریمی میکروفون و اسپیکر نیز تعبیه شده تا امکان برقراری تماس‌ را نیز به کاربران خود بدهد. همچنین باید به پشتیبانی این ساعت هوشمند از حدود بیش از ۱۲۳ حالت ورزشی نیز اشاره کنیم. از لحاظ ویژگی‌های سلامت‌ محور، این ساعت هوشمند می‌تواند به صورت ۲۴ ساعته ضربان قلب شما را مورد بررسی قرار دهد و اکسیژن خون شما را نیز اندازه بگیرد. ساعت هوشمند گلوریمی مدل GR1 NEW از ۱۸ زبان پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌‍‌ها زبان فارسی است؛ بنابراین پیام‌های فارسی را نیز به شکل درستی به نمایش می‌گذارد. این ساعت هوشمند به لطف پشتیبانی از گواهی IP67، تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری آب مقاوم است. در نهایت باید به باتری ۲۲۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژدهی حداکثر پنج روزه آن اشاره کرد.

ساعت هوشمند گلوریمی مدل GR1 NEW

۲,۱۸۵,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند گلوریمی مدل GESMA 1 POR

Glorimi

در نهایت به معرفی و بررسی ارزان‌قیمت‌ترین ساعت هوشمند گلوریمی در دیجی کالا یعنی مدل GESMA 1 POR می‌پردازیم. این ساعت هوشمند گلوریمی کیفیت ساخت مناسبی دارد و از طراحی مربعی شکل بهره می‌برد. همچنین به لطف وزن بسیار سبک ۳۱ گرمی که دارد، خیلی ساده و راحت روی مچ دست کاربران جای می‌گیرد و در استفاده‌ی طولانی‌مدت آزاردهنده نخواهد بود. این ساعت گلوریمی یک بند سیلیکونی باکیفیت دارد و از یک نمایشگر ۲.۰۱ اینچی AMOLED نیز بهره می‌برد که حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیتی دارد و از کیفیت تصویر HD نیز برخوردار است. این گجت پوشیدنی خوش‌قیمت گلوریمی قابلیت محبوب صفحه‌نمایش همیشه روشن (Always on Display) را نیز دارد.

این محصول با سیستم‌عامل‌های اندروید ۷.۰ و iOS 10.0 به بالا کاملاً سازگار است و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به شمارنده ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و گام‌شمار اشاره کرد. البته دقت این سنسورها چندان بالا نیست و بهتر است که خیلی روی آن‌ها حساب باز نکنید. روی بدنه‌ی این محصول یک دکمه‌ی چرخشی تعبیه شده که از آن می‌توان برای اسکرول در ساعت استفاده کرد. یک باتری ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این ساعت هوشمند صفحه گرد گلوریمی در نظر گرفته شده که شارژدهی قابلی قبولی دارد. گلوریمی برای این گجت پوشیدنی خود حالت‌های ورزشی متنوعی را در نظر گرفته تا کاربران با استفاده از آن برای ورزش کردن نیز هیچ مشکلی نداشته باشند.

ساعت هوشمند گلوریمی مدل GESMA 1 POR

منبع: دیجی کالا مگ

ساعت هوشمند گلوریمی مدل GS1 Pro

۲,۵۹۰,۰۰۰

تومان

ساعت هوشمند گلوریمی مدل M1 Pro

۲,۳۸۰,۰۰۰

۲,۲۲۷,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

گلوریمی مال کجاست؟

گلوریمی برندی تازه وارد از مجموعه بزرگ شیائومی که فعالیت خود را در سال ۲۰۲۲ با تولید ساعت‌های هوشمند، هندزفری بلوتوثی و دیگر لوازم دیجیتال شروع کرده است.

بهترین ساعت هوشمند مربعی شکل گلوریمی کدام است؟

مدل GS2

بهترین ساعت هوشمند دایره شکل گلوریمی کدام است؟

مدل M2 Pro

آیا ساعت‌های گلوریمی ارزش خرید دارند؟

بله. این ساعت‌ها قابلیت‌های بسیار خوبی را در ازای پرداخت هزینه‌ی معقول به کاربران ارائه می‌دهند و ارزش خرید بالایی دارند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.