راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای مکسیدر؛ مدل‌های خوش‌ساخت برای بودجه‌های متفاوت

مکسیدر، به عنوان یکی از برترین برندهای انگلیسی در صنعت اسپیکر با ارائه محصولاتی باکیفیت و قابل اعتماد، به یک انتخاب محبوب برای آماتورها و حرفه‌ای‌های صدا تبدیل شده است. این شرکت با تولید اسپیکرهایی با صدای شفاف و قدرتمند، به همراه طراحی‌هایی سبک و جمع‌و‌جور، توانسته جای پای خود را در بازار رقابتی امروز محکم‌تر از قبل کند. اگر شما هم از طرفداران محصولات این برند هستید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای مکسیدر دیجی کالا مگ، به معرفی و بررسی ۸ مدل پیشرفته و خوش‌صدای بازار خواهیم پرداخت تا شما بر اساس نیاز و بودجه‌ای که دارید، مناسب‌ترین گزینه را برای خرید خود در نظر بگیرید.

 اسپیکر خانگی مکسیدر مدل AL323

۱۹,۵۰۰,۰۰۰

تومان

اسپیکر مکسیدر مدل DJ AL-223

۲۰,۵۰۰,۰۰۰

تومان

اسپیکر مکسیدر مدل DJ AL-223

Best Maxceder Speakers 1

اگر به دنبال خرید یکی از بهترین اسپیکرهای مکسیدر در دیجی کالا هستید و برای این کار بودجه‌ی کافی را کنار گذاشته‌اید، مدل DJ AL-223 می‌تواند تجربه‌ی یک خرید بسیار خاطره‌انگیز را برای شما به همراه بیاورد. این محصول به صورت دو تکه طراحی شده و شما در واقع با خرید یک اسپیکر صاحب دو عدد اسپیکر بی‌سیم قدرتمند خواهید شد. این محصول طراحی استوانه‌ای شکل دارد که ابعاد آن‌ها به ۳۲۰x ۳۷۰x ۱۳۱۰ میلی‌متر می‌رسد و سنگینی وزن آن‌ها نیز حدود ۲۲ کیلوگرم است؛ بنابراین برای حمل و نقل کردن آن‌ها باید از یک سری افراد کمک بگیرید. دکمه‌های کنترل این اسپیکر، همه روی یک پنل در بخش بالایی دستگاه قرار دارند. این اسپیکر حرفه‌ای با آمپلی فایر مجزا دارای ۴ عدد ساب ووفر ۱۲ اینچی ۲ میدرنج و ۲ تیوتر بوده که توسط نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده بر روی آن، به صورت هوشمند قابلیت تنظیم شدن دارد.

حداکثر توان خروجی این محصول مکسیدر به ۳۰ هزار وات می‌رسد که برای برگزاری انواع مراسم‌ها می‌تواند میزبان بسیار خوبی برای شما باشد. همچنین به همراه این محصول یک میکروفون بی‌سیم نیز به شما تقدیم می‌شود تا برای استفاده از آن نیازی به تهیه میکروفون به صورت جداگانه نداشته باشید. این اسپیکر مکسیدر مجهز به یک نمایشگر رقص نور حرفه‌ای است که شما می‌توانید به شخصی‌سازی آن نیز بپردازید. در این محصول، مکسیدر پورت‌های ورودی گسترده‌ای را قرار داده است. این پورت‌ها شامل دو پورت USB-A برای اتصال و پخش و یا شارژ گوشی‌های هوشمند، دو ورودی میکروفون ۱/۴ اینچی با دکمه‌های مخصوص صدا که یکی از آن‌ها برای وصل کردن گیتار (تبدیل اسپیکر به آمپلی‌فایر) استفاده می‌شود، یک جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و ورودی کواکسیال هستند. انرژی این محصول هم از طریق باتری و هم از طریق برق مستقیم تأمین می‌شود و از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ نیز پشتیبانی می‌کند.

اسپیکر مکسیدر مدل DJ AL-223

۲۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل ED10

Best Maxceder Speakers 2

در بین بهترین اسپیکرهای مکسیدر در بازار، مدل‌های قابل حمل نیز به وفور دیده می‌شوند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به مدل ED10 اشاره کرد. این اسپیکر که یک نوع پارتی باکس محسوب می‌شود، ابعاد ۵۹۰x۲۷۰x۲۸۰ میلی‌متری دارد و سنگینی وزن آن نیز به حدود ۴ کیلوگرم می‌رسد که کاربران به راحتی می‌توانند آن را در سفرها و کمپینگ‌ها همراه خود داشته باشند. وظیفه‌ی تولید صدا در این اسپیکر قابل حمل مکسیدر، بر عهده‌ی ۲ ساب ۸ اینچی و ۱ تیوتر با حداکثر توان خروجی ۱۴ هزار واتی است که این کار را به خوبی انجام می‌دهند و کیفیت صدای مناسبی نسبت به قیمتی که برای خرید آن پرداخت می‌کنید، به شما ارائه می‌دهد. دور این باندها دو نوار LED دایره‌ای شکل تعبیه شده که هنگام پخش موزیک، زیبایی اسپیکر را دوچندان می‌کند. نسخه‌ی بلوتوث این محصول ۵.۰ است و از حداکثر برد ۱۰ متری نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین بدنه‌ی این محصول از پلی پروپیلن تولید شده که مقاومت خوبی در برابر ضربات دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل ED10 مجهز به یک صفحه‌ی کنترل روی بخش بالایی خود است که کاربران می‌توانند از این بخش برای تنظیم المان‌های مختلف صدا استفاده کنند. قابلیت کارائوکه یا حذف صدای خواننده نیز در این محصول وجود دارد که به کاربران امکان خوانندگی را نیز خواهد داد. پشتیبانی از فناوری tws، یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این محصول باکیفیت تسکو است که به شما امکان می‌دهد آن را به صورت همزمان به اسپیکر دیگری نیز متصل کنید. از جمله پورت‌های در نظر گرفته شده برای این محصول می‌توان به درگاه AUX،  پورت USB برای اتصال فلش و پورت کارت حافظه‌ی میکرو SD اشاره کرد که بسیار کاربردی خواهد بود. یک باتری پرظرفیت به عنوان منبع تغذیه این محصول باکیفیت مکسیدر در نظر گرفته شده که امکان پخش موسیقی به طور مداوم را تا ۱۲ ساعت فراهم می‌آورد. به همراه این محصول یک میکروفون بی‌سیم نیز به شما تقدیم می‌شود تا از آن در مراسم‌های خود استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل ED10

۱۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل Maxi Box CN1003

Best Maxceder Speakers 3

مدل Maxi Box CN1003، یکی دیگر از بهترین اسپیکرهای مکسیدر موجود در فروشگاه دیجی کالا است که با ویژگی‌های خوبی که ارائه می‌دهد، توانسته امتیاز مناسبی از خریدارانش در دیجی کالا به دست بیاورد. این محصول نسبت به محصول قبلی معرفی شده ابعاد بزرگ‌تر ۸۴۴x۳۶۱x۳۴۰ میلی‌متری دارد و سنگینی وزن آن نیز به حدود ۷ کیلوگرم می‌رسد؛ بنابراین برای حمل و نقل کردن آن بهتر است از چرخی که برای آن تعبیه شده، استفاده کنید تا آسیب نبینید. این اسپیکر باکیفیت مکسیدر صدا را با دو عدد ساب ۱۰ اینچی و یک عدد توییتر در محدوده‌ی فرکانس ۴۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز و حساسیت ۶ دسی بل به گوش کاربران می‌رساند و کیفیت صدایی بسیار خوبی نیز دارد. یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب این محصول، رقص نور RGB است که قابلیت تغییر حالت‌های متنوع نورپردازی را نیز دارد و جذابیت بصری خاصی به محیط اطراف شما می‌دهد. این محصول از پلاستیک مقاوم در برابر ضربه نیز تولید شده است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل Maxi Box CN1003 از درگاه‌های ورودی مختلفی نظیر USB، درگاه کارت حافظه‌ میکرو SD، درگاه ورودی گیتار و ورودی میکروفون نیز بهره می‌برد که در نوع خودش یک پکیج کامل در این زمینه محسوب می‌شود. این محصول همراه با یک میکروفون بی سیم عرضه می‌شود که می‌توانید با آن به ضبط صدا و فعالیت جذاب و سرگرم‌کننده کارائوکه بپردازید. به لطف پشتیبانی این اسپیکر از قابلیت TWS، شما این امکان را دارید تا به صورت همزمان این محصول را به دو دستگاه متصل کنید. حداکثر توان خروجی این محصول ۱۷ هزار وات است و دکمه‌های مختلفی برای تنظیم بیس، تریبل و اکو میکروفون و همچین صدا روی آن تعبیه شده است. این محصول انرژی خود را از جانب یک باتری ۱۲ ولت و ظرفیت ۷ آمپر ساعت تأمین می‌کند که با یک بار شارژ تا حدود ۶ ساعت می‌تواند تا میزان ۸۰ درصد ولوم به شما شارژدهی ارائه دهد و خودش نیز  در عرض مدت زمان ۵ ساعت شارژ می‌شود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل Maxi Box CN1003
۳ %

۱۲,۸۰۰,۰۰۰

۱۲,۴۱۶,۰۰۰ تومان

اسپیکر مکسیدر مدل AL1210

بهترین اسپیکرهای مکسیدر

اگر در بین بهترین اسپیکرهای مکسیدر به دنبال یک اسپیکر خانگی قدرتمند و پر امکانات می‌گردید، از انتخاب مدل AL1210 به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. این محصول وزن نسبتاً سنگین‌تری نسبت به سایر محصولات معرفی شده در این مقاله دارد و سنگینی آن به حدود ۱۸ کیلوگرم می‌رسد. به همین دلیل در زیر این محصول شاهد تعبیه شدن یک چرخ هستیم تا کاربران برای حمل و نقل آن دچار مشکل نشوند. از لحاظ کیفیت صدا، این محصول یکی از بهترین‌ها در بازار است و صدایی به شدت شفاف با بیسی عالی و کوبنده را به گوش شما می‌رساند. در واقع صدای این محصول برای محیط‌های بالای ۱۰۰ متری مناسب است و رضایت کاربران را به همراه می‌آورد. مکسیدر طیف گستردگی از پورت‌های مختلف را روی بخش بالایی آن در نظر گرفته که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پورت USB، پورت کارت حافظه میکرو SD، پورت ورودی میکروفون و گیتار را نیز نام برد.

درون باند این محصول، یک نوار LED کار شده که قابلیت رقص نور را برای کاربران به همراه می‌آورد و جذابیت بصری محیط‌های اطراف شما را به شکل چشم‌نوازی افزایش می‌دهد. این اسپیکر مکسیدر دارای یک باتری لیتیومی سازگار با محیط زیست است که عمر طولانی ۴۸ ساعته در حالت استندبای دارد و این باتری ۶ ساعت زمان پخش موسیقی را فراهم می‌کند. همچنین کاربران برای شارژ کردن این محصول به تنها ۱.۵ ساعت زمان احتیاج خواهند داشت. این اسپیکر با قابلیت اتصال میکروفون و سایر امکاناتش از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ برای برقراری اتصال پایدار با دستگاه‌های هوشمند شما استفاده می‌کند و حداکثر برد ۱۰ متری را به کاربران ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند حداکثر از کارت حافظه‌ی میکرو SD با ظرفیت ۳۲ گیگابایتی در این محصول استفاده کنند. روی بدنه‌ی این محصول یک پنل دیده می‌شود که دکمه‌های مختلفی نظیر پاور، پخش و توقف کردن موسیقی در حال پخش و مواردی دیگر روی آن به چشم می‌خورند.

اسپیکر مکسیدر مدل AL1210

۱۰,۳۴۱,۲۸۰ تومان

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل Mxi Box CN802

بهترین اسپیکرهای مکسیدر

Mxi Box CN802، یکی دیگر از بهترین اسپیکرهای مکسیدر در دیجی کالا محسوب می‌شود که نسبت به سایر محصولات معرفی شده، قیمت مناسب‌تری دارد و ویژگی‌های کاربردی آن نیز شما را راضی خواهند کرد. این محصول ابعادی ۶۹۵x۳۲۵x۳۲۵ میلی‌متری دارد و سنگینی وزن آن نیز به حدود ۷.۵ کیلوگرم می‌رسد؛ بنابراین کاربران برای حمل و نقل کردن آن خیلی با چالش بزرگی مواجه نیستند. این اسپیکر بلوتوثی مکسیدر برای تولید صدا به دو عدد ساب ووفر ۸ اینچی مجهز شده که خروجی صوتی حداکثر ۱۴ هزار واتی دارند. شما با این حجم از صدا خیلی راحت می‌توانید به میزبانی از مجالس خود به بپردازید. بدنه‌ی این محصول مکسیدر از پلاستیک ABS تولید شده که در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها مقاومت خوبی دارد و خیال کاربران را تا حدودی در این زمینه راحت می‌کند. این اسپیکر به رنگ مشکی به بازار عرضه شده و لطف نورپردازی جذاب RGB که ارائه می‌دهد فضای خانه و محیط اطراف را سرشار از هیجان می‌کند.

در بخش بالایی این محصول شاهد قرارگیری یک پنل پر از دکمه‌های مختلف نظیر پاور، پخش و توقف کردن موسیقی در حال پخش، اسکن شبکه‌های رادیویی FM، آهنگ بعدی، آهنگ قبلی و مواردی دیگر دیده می‌شود. همچنین علاوه بر ورودی میکروفون، می‌توانیم به درگاه USB، میکرو USB، شیار کارت حافظه MicroSD، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و درگاه ورودی گیتار این دستگاه اشاره کنیم که دست کاربران را برای استفاده از این محصول حسابی باز گذاشته است. کاربران با استفاده از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ می‌توانند اتصال پایداری را با دستگاه‌های خود ایجاد کنند. این محصول نیز از کارت حافظه‌ی میکرو SD با ظرفیت حداکثر ۳۲ گیگابایتی به راحتی پشتیبانی می‌کند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. یک نمایشگر LCD در بخش جلویی این محصول تعبیه شده که اطلاعاتی در مورد وضعیت باتری و مواردی از این قبیل در اختیار کاربران می‌گذارد. باتری این محصول نیز تا حداکثر ۵ ساعت قادر به ارائه شارژ به کاربران خواهد بود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل Mxi Box CN802
۳ %

۹,۲۹۰,۰۰۰

۹,۰۱۱,۳۰۰ تومان

اسپیکر قابل حمل مکسیدر مدل AL 605

بهترین اسپیکرهای مکسیدر

اگر از کاربران خاص‌پسند هستید و در بین بهترین اسپیکرهای مکسیدر به دنبال یک محصول باکیفیت و قابل حمل برای استفاده در طبیعت‌گردی و سفر می‌گردید، ما اسپیکر قابل حمل مکسیدر مدل AL 605 را به شما پیشنهاد می‌کنیم که به شکل بسیار جالبی می‌توان آن را به عنوان یک کوله پشتی در سفرها با خود حمل و نقل کرد. ابعاد این محصول جذاب مکسیدر ۵۰۰x۲۰۰x۲۰۰ میلی‌متر است و سنگینی وزن آن نیز به حدود سه کیلوگرم می‌رسد. مکسیدر برای این محصول بندهای مخصوصی طراحی کرده که شما می‌توانید آن را به صورت یک کوله پشتی با خود به هر جایی ببرید. مکسیدر با استفاده از ۲ ووفر ۶.۵ اینچی در این مدل، توانسته به ۱۰ هزار وات قدرت برای تولید صدایی شفاف و بلند برسد و هیجان را برای شما به همراه خواهد آورد. درگاه‌های این محصول بسیار متنوع هستند و شما با استفاده از فلش مموری، کارت حافظه میکرو SD و کابل AUX می‌توانید به موسیقی مورد علاقه‌ی خود گوش دهید.

البته نباید اتصال بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ این اسپیکر را از قلم بیندازیم که بسیار کاربردی خواهد بود. این اسپیکر مکسیدر قابلیت‌های متنوعی دارد که یکی از آن‌ها پشتیبانی از ویژگی TWS است. به لطف این قابلیت، شما می‌توانید به طور همزمان این اسپیکر را به دو دستگاه متصل کنید. دیگر قابلیت جذاب این اسپیکر کارائوکه یا همان حذف صدای خواننده از روی موزیک است که برای تمرین خوانندگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسپیکر قابل حمل مکسیدر مدل AL 605 از نورپردازی RGB جذابی بهره می‌برد. منبع انرژی این محصول، یک باتری قابل شارژ ۱۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می‌تواند حداکثر تا شش ساعت شارژدهی به کاربران ارائه دهد و شارژ شدن کامل آن نیز حدود پنج الی شش ساعت به طول می‌انجامد. بدنه‌ی این محصول نیز از پلاستیک باکیفیت تولید شده که مقاومت مناسبی در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها دارد.

اسپیکر قابل حمل مکسیدر مدل AL 605

۵,۸۸۰,۰۰۰ تومان

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل KC804

بهترین اسپیکرهای مکسیدر

بسیاری از کاربران علاقه‌ای به اسپیکرهای با ابعاد بزرگ ندارند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و به دنبال یک اسپیکر باکیفیت و جمع‌وجور در بین بهترین اسپیکرهای مکسیدر می‌گردید، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KC804 می‌تواند تجربه‌ی خرید بسیار جذابی را برای شما رقم بزند. این محصول ۹۵۰ گرم وزن دارد و شما خیلی راحت می‌توانید آن را جابه‌جا کنید. این اسپیکر مکسیدر به شکل یک مکعب مستطیل کوچک طراحی شده که در بخش بالایی آن شاهد قرارگیری طیف گسترده‌ای از دکمه‌های مختلف برای اهداف مختلف هستیم. همچنین یک دسته نیز برای سهولت در حمل و نقل این محصول در بخش بالایی آن تعبیه شده است. درون این محصول یک باند ۸ اینچی به همراه ساب ووفر وظیفه تولید صدا را بر عهده دارد که حداکثر توان خروجی ۲۰۰۰ وات را به کاربران ارائه می‌دهند و از پس انجام این کار با کیفیت بسیار خوبی نیز بر می‌آید.

مکسیدر از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ برای این محصول استفاده کرده که اتصال پایداری را با دستگاه‌های هوشمند شما ایجاد می‌کند و حداکثر برد آن نیز به ۱۰ متر می‌رسد. علاوه بر بلوتوث درگاه‌های متنوعی روی این محصول دیده می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به درگاه USB برای اتصال فلش مموری، درگاه کارت حافظه‌ی میکرو SD و درگاه ورودی میکروفون نیز اشاره کرد. کاربران همچنین قابلیت تنظیم اکو و ولوم میکروفون را نیز در این محصول خواهند داشت. این اسپیکر باکیفیت مکسیدر با بهره‌مندی از طراحی زیبا و نورپردازی داخلی RGB، می‌تواند بر جذابیت‌های مجالس شما اضافه کند. منبع انرژی این محصول، یک باتری قابل شارژ ۱۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می‌تواند حداکثر تا ۶ ساعت شارژدهی با میزان ۵۰ درصد ولوم و ۵ ساعت تا میزان ۸۰ درصد ولوم به کاربران ارائه دهد و شارژ شدن کامل آن نیز حدود ۲ الی ۳ ساعت به طول می‌انجامد. میکروفون و ریموت کنترل به همراه این محصول ارائه می‌شود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل KC804

۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل kt13

maxeeder

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل kt13، یکی دیگر از بهترین اسپیکرهای مکسیدر در دیجی کالا به شمار می‌رود که با ویژگی‌های خوبی که ارائه می‌دهد و همچنین قیمت مناسبش می‌تواند گزینه‌ی خرید جذابی برای کاربران باشد. اول از همه باید به طراحی جالب توجه و جعبه‌ای شکل این اسپیکر اشاره کنیم که سنگینی وزن آن به حدود ۹۰۰ گرم می‌رسد و ابعادی ۳۲۰x۱۲۰x۱۵۲ میلی‌متری دارد. برای سهولت حمل و نقل کاربران همچنین، یک دسته روی بخش بالایی این محصول تعبیه شده که بسیار کاربردی خواهد بود. مکسیدر برای این محصول خود از دو باند ۸ اینچی استفاده کرده که حداکثر توان خروجی ۹۰۰۰ واتی را ارائه می‌دهد و کیفیت صدایی خوبی برای یک محصول در این رنج قیمتی دارد. روی بدنه‌ی این محصول مکسیدر شاهد قرارگیری یک نمایشگر LED هستیم که در هنگام یافتن ترک و تنظیم مود به شما کمک خواهد کرد.

در بخش پشتی بدنه‌ی این محصول اکثر درگاه‌هایی که کاربران به آن نیاز دارند نظیر درگاه USB، کارت حافظه‌ی میکرو SD و درگاه AUX دیده می‌شود. کاربران می‌توانند حداکثر از کارت حافظه‌ی میکرو SD با ظرفیت ۳۲ گیگابایتی در این محصول استفاده کنند. نسخه‌ی بلوتوث این محصول ۵.۰ است و بردی حداکثر ۱۰ متری نیز دارد. منبع انرژی این محصول، یک باتری قابل شارژ ۱۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می‌تواند حداکثر تا ۵ ساعت شارژدهی به کاربران ارائه دهد و شارژ شدن کامل آن نیز حدود ۲ الی ۳ ساعت زمان نیاز دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل kt13

۲,۰۸۰,۰۰۰ تومان

منبع: دیجی کالا مگ

 اسپیکر خانگی مکسیدر مدل AL323

۱۹,۵۰۰,۰۰۰

تومان

اسپیکر مکسیدر مدل DJ AL-223

۲۰,۵۰۰,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

مکسیدر مال کجاست؟

مکسیدر یک شرکت انگلیسی فعال در حوزه تولید لوازم جانبی هوشمند است.

بهترین اسپیکر خانگی مکسیدر کدام است؟

مدل DJ AL-223

بهترین اسپیکر قابل حمل مکسیدر کدام است؟

مدل ED10

بهترین اسپیکر قابل حمل مکسیدر برای استفاده در طبیعت کدام است؟

مدل AL 605

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.