رالف اینسون ستاره سریال Willow از دیزنی شکایت می‌کند

توسط

در
رالف اینسون ستاره سریال Willow از دیزنی شکایت می‌کند

در پی کنسل شدن و به دنبال آن خارج شدن سریال Willow از دیزنی پلاس، حال به‌نظر می‌رسد رالف اینسون؛ یکی از بازیگران این اثر پس از آسیب دیدن در صحنه‌ای از سریال از دیزنی شکایت کرده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۰ شخصیت منفی برتر زن در انیمیشن‌های دیزنیجذابیت در عین شرارت
۱۰ شخصیت منفی برتر زن در انیمیشن‌های دیزنی۱۰ شخصیت منفی برتر زن در انیمیشن‌های دیزنی

طبق گزارش جدید ددلاین (Deadline)، این بازیگر در دادگاه انگلیس از کمپانی دیزنی شکایت کرده و مدعی شده که در ماه ژوئیه/جولای سال ۲۰۲۱ و در حین پروژه عکاسی برای یک سکانس مبارزه سریال، شانه‌اش در رفته و از زمان مصدومیت قادر به ایفای نقش‌های فیزیکی بیشتری نبوده است. این شکایت در دادگاه عالی لندن تنظیم شده و گفته می‌شود اینسون طلب غرامتی ۱۹۱۰۰۰ دلاری دارد.

ویلو که سال گذشته در دیزنی پلاس پخش شد، ادامه‌ای از فیلم اصلی بود که در سال ۱۹۸۸ منتشر شد. در ماه مارس سال جاری، گزارش شد که این سریال پس از یک فصل لغو شده است.

سریال Willowسریال Willow

دو ماه بعد، اولین و تنها فصل سریال نیز به طور کامل از دیزنی پلاس حذف شد و تنها راه تماشای سریال در حال حاضر راه‌های غیرقانونی خواهد بود. دیویس، که نقش شخصیت اصلی فیلم اصلی و سری دنباله‌های Willow را بازی می‌کند، ناامیدی خود را از در دسترس نبودن نمایش ابراز کرد.

علت حذف و لغو این سریال تصمیمات جدید لوکاس فیلم مبنی بر «ارزیابی مجدد» فیلم و سریال‌های خود است. شما می‌توانید فیلم کلاسیک Willow را از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس تماشا کنید.


مطلب پیشنهادی:۱۰ سریال جنجالی که در ده سال گذشته پخش شده‌اندآثاری که حواشی زیادی داشتند
۱۰ سریال جنجالی که در ده سال گذشته پخش شده‌اند۱۰ سریال جنجالی که در ده سال گذشته پخش شده‌اند


ده تا از بازی‌هایی که با ذهن ما بازی می‌کنن 

سرورهای بازی The Day Before یک ماه دیگر خاموش می‌شوند - ویجیاتوسرورهای بازی The Day Before یک ماه دیگر خاموش می‌شوند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.