راز ماندگاری فال‌اوت: نیو وگاس در داستان آن نهفته است

بازی فال‌اوت: نیو وگاس (Fallout: New Vegas) به طرز کم‌نظیری در صنعت بازی‌های ویدیویی دوام آورده و حتی در میان طرفداران این سری، به عنوان یک اثر کلاسیک واقعی در ژانر نقش‌آفرینی، جایگاه ارزشمندی را بدست آورده است و عشق به آن هنوز هم در میم‌های خنده‌دار، فن آرت و بحث‌های ماندگار در مورد اینکه کدام پایان بازی درست است، دیده می‌شود. اگرچه بازی از برخی جهات به طرز وحشتناکی پیر شده است و شخصیت‌ها به شدت قدیمی به نظر می‌رسند، با این حال این اثر همچنان به عنوان یکی از نقاط عطف سری فال‌اوت باقی می‌ماند.

نیو وگاس با اکتشاف در زمین بایر موهاوی (Mojave) آغاز می‌شود و برخی از گروه‌ها را نشان می‌دهد که برای کنترل این منطقه از آمریکای پساآخرالزمانی رقابت می‌کنند. این بازی از پیشینه‌ی داستان دو بازی نقش‌آفرینی ایزومتریک اول سری ساخته شده است و به ساحل غربی باز می‌گردد. جمهوری کالیفرنیای جدید به عنوان تلاشی دموکراتیک برای بازسازی آمریکای قدیمی، بیش از حد گسترش یافته است. در اینجا، در سد هوور، آن‌ها برای حفظ قلمروی خود تلاش می‌کنند. لژیون سزار، ارتشی که از امپراتوری روم قدیم تقلید می‌کند، در درگیری ایدئولوژی‌ها با NCR یا همان جمهوری کالیفرنیای جدید روبرو شده است. نیو وگاس، شهر درخشان و پیشرفته‌ای که توسط مستر هاوس مرموز اداره می‌شود، با برج‌های نئونی‌اش بر خط افق تسلط دارد.

نیو وگاس

متاسفانه آواتار بازی باید برای مقابله با همه‌ی این نیرو‌ها تلاش کند. بازی به شکلی جذاب آغاز می‌شود و در واقع شما در خانه‌ی یک پزشک محلی خوش اخلاق از خواب بیدار می‌شوید و به طور معجزه آسایی از گلوله به سر و ر‌ها شدن در یک قبر کم عمق جان سالم به در برده‌اید. شما مسائل را در شهر کوچک Goodsprings حل می‌کنید و سپس سفر خود را به سمت موهاوی آغاز می‌کنید. سوال بزرگ در ابتدا این است که چه کسی و چرا به شما شلیک کرده است. این شما را به عنوان یک پیک در مسیر خود قرار داده که سعی می‌کند دشمن خود را پیدا کرده و بسته را نیز تحویل دهد.

منبع: Polygon

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.