رئیس صدا و سیما: تلویزیون ۸۷ میلیون مخاطب دارد! + ویدئو

1398040516332762817743284

ادعای رئیس صدا و سیما درباره ی تعداد مخاطبان تلویزیون خبرساز شده است. پیمان جبلی در اظهار نظری جدید مدعی شده تلویزیون ۸۷ میلیون مخاطب دارد.

رئیس صدا و سیما در پاسخ به این سؤال که چرا تلویزیون در شب یلدا از چهره‌ های اینستاگرامی استفاده کرد، گفت: صدا و سیما ۸۷ میلیون نفر مخاطب دارد. بین ۸۷ میلیون نمی‌شود یک رأی واحد را ایجاد کرد.

پیمان جبلی همچنین گفت: ما نه تنها از نظرات منقدین منصف استفاده می کنیم و به آن ها احترام می گذاریم بلکه نیاز هم داریم که نظرات مختلف را بشنویم.

وی در ادامه ادعا کرد: با این حال، در مجموع آنچه که در شب یلدا در شبکه های مختلف صدا و سیما تولید شد به طور عموم مورد استقبال هم نخبگان و هم جامعه ی مخاطبان صدا و سیما قرار گرفت و الحمدلله به لحاظ تعداد مخاطب هم رکورد چهار ساله را شکستیم.

جبلی همچنین پیش تر درباره ی تولیدات شب یلدای صدا و سیما گفته بود: «به نظر می‌رسد با حضور بیش از ۲۵۰ مهمان از اقشار مختلف در شبکه‌های تلویزیون، همکاران ما توانستند به وظایف خودشان عمل کنند. نظرسنجی‌های ما هم نشان می‌دهد که آمار مخاطبان شب یلدای امسال از آمار مخاطبان سه سال اخیر بیشتر بوده است.»

این صحبت های رئیس صدا و سیما در حالی است که ویژه برنامه های شب یلدای تلویزیون بخصوص شبکه سه سیما با انتقادات زیادی، حتی از سوی برخی رسانه های اصولگرا مواجه شد.

در حالی که صدا و سیما از زمان روی کار آمدن پیمان جبلی همواره بر سیاست ضد سلبریتی‌ خود تأکید داشته، این سازمان در شب یلدا یکباره تغییر تاکتیک داد و دست به دامان شبه‌ سلبریتی‌ های اینستاگرام، شبکه اجتماعی فیلتر شده در ایران شد که وجاهت کافی برای حضور در رسانه ملی را هم نداشتند، مثل پسر نوجوانی که در اینستاگرام به واسطه ی کلیپ های معروف به «کیکه یا واقعیه» به شهرت رسید.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.