رئیس سابق استیدیا شرکت گوگل را ترک کرد

رئیس سابق استیدیا شرکت گوگل را ترک کرد

«فیل هریسون»، رئیس سابق سرویس بازی مبتنی بر فضای ابری گوگل که اکنون تعطیل شده است، یعنی استیدیا، ظاهرا این شرکت را ترک کرده است.

طبق گزارش بیزینس اینسایدر، به نقل از دو کارمند گوگل که در این زمینه اطلاعات داشته‌اند، این مدیر سابق در ژانویه شرکت را ترک کرده است، یعنی تقریبا در همان زمانی که گوگل رسما سرویس ابری خود را تعطیل کرد. هریسون با اعلام برنامه‌های تعطیل شدن استیدیا در سپتامبر ۲۰۲۲، اعلام کرد که این سرویس آنطور که گوگل پس از عرضه آن در نوامبر ۲۰۱۹ انتظار داشت، مورد توجه کاربران قرار نگرفته است.

هریسون در آن زمان گفت:

چند سال پیش، ما سرویس بازی مصرف‌کننده استیدیا را راه‌اندازی کردیم. و در حالی که رویکرد استیدیا برای استریم بازی‌ها براساس یک پایه فناوری قوی ساخته شده بود، ما جذابیتی که انتظار داشتیم را به دست نیاوردیم، بنابراین تصمیم دشواری برای شروع به کار تعطیلی آن گرفته‌ایم.

گوگلگوگل

گوگل همچنین در هنگام اعلام تعطیلی این سرویس تایید کرد که قصد دارد تمام خریدهای سخت‌افزاری استیدیا را که از طریق گوگل استور انجام شده است و تمام هزینه‌های پرداختی برای بازی‌ها و محتواهای افزودنی آن‌ها را بازپرداخت کند.

قبل از حضور در گوگل، هریسون بیشتر به‌خاطر حضورش در سونی شناخته می‌شود، جایی که در بخش پلی استیشن نقش یک مدیر ارشد داشته است. او در سال ۲۰۰۸ سونی را ترک کرد و پس از آن به مدت سال (۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵) به مایکروسافت پیوست.


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی‌های جدید سرویس گیم پس معرفی شدند - ویجیاتوبازی‌های جدید سرویس گیم پس معرفی شدند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.