دیکاپریو و جنیفر لارنس به فیلم بیوگرافی فرانک سیناترا از مارتین اسکورسیزی پیوستند

دیکاپریو و جنیفر لارنس به فیلم بیوگرافی فرانک سیناترا از مارتین اسکورسیزی پیوستند

مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) از سال ۲۰۰۹ می‌خواهد که فیلم بیوگرافی فرانک سیناترا (Frank Sinatra) را بسازد و حالا دو بازیگر بزرگ به او پیوسته‌اند. 

<!–

–>

بنابر گزارش ورایتی، اسکورسیزی لئوناردو دیکاپریو را به عنوان بازیگر فرانک سیناترا و جنیفر لارنس را به عنوان بازیگر ایوا گاردنر (Ava Gardner)، زن دوم این خواننده سرشناس، برای این بیوگرافی در نظر گرفته است. البته ساخت این فیلم را هنوز نمی‌توان قطعی دانست و اجازه نهایی باید از سوی دختر فرانک سیناترا صادر شود.


مطلب پیشنهادی:چه اندازه از داستان فیلم Goodfellas واقعی است؟ماجرای راستین یک گنگستر
چه اندازه از داستان فیلم Goodfellas واقعی است؟چه اندازه از داستان فیلم Goodfellas واقعی است؟

اپل که برای فیلم Killers of the Flower Moon با اسکورسیزی همکاری کرده بود، به ساخت این فیلم بیوگرافی علاقه زیادی دارد. با این وجود به نظر می‌رسد که فعلا سونی بیشتری شانس را برای دریافت حقوق این فیلم دارد. اولین بار در سال ۲۰۰۹ به ساخت ساخت بیوگرافی سیناترا اشاره شده بود و قرار بود که فیل آلدن رابینسون، فیلم‌نامه آن را نویسند. 

بنابر گزارش ددلاین، در سال ۲۰۱۲ نویسنده فیلم‌نامه تغییر کرد و بیلی ری (Billy Ray) با فیلم Color of Night در کارنامه خود روی کار آمد. تینا سیناترا به عنوان تهیه کننده اجرایی از همان ابتدا در ساخت این فیلم نقش داشته و در سال ۱۹۹۲ نیز یک مینی سریال از زندگی پدر خودش برای CBS ساخته بود.

بیوگرافی فرانک سیناترا در بیوگرافی فرانک سیناترابیوگرافی فرانک سیناترا در بیوگرافی فرانک سیناترا

در این مینی سریال فیلیپ کاسنوف (Philip Casnoff) نقش فرانک سیناترا و مارسیا گی هاردن (Marcia Gay Harden) نقش ایوا گاردنر را برعهده داشتند. همچنین بازیگران دیگری مثل ری لیوتا (Ray Liotta)، جیمز روسو (James Russo)، دنیس هوپر (Dennis Hopper) و فیل هارتمن (Phil Hartman) تاکنون به عنوان سیناترا نقش‌آفرینی کرده‌اند. 

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم در اختیار ما قرار ندارد و باید ببینیم که آیا تینا سیناترا اجازه ساخت بیوگرافی پدرش را به اسکورسیزی می‌دهد یا نه. 


مطلب پیشنهادی:تفاوت‌های کتاب و فیلم Killers of the Flower Moon در چیست؟تفاوت‌هایی بزرگ که در فیلم تاثیر جدی می‌گذارند
تفاوت‌های کتاب و فیلم Killers of the Flower Moon در چیست؟تفاوت‌های کتاب و فیلم Killers of the Flower Moon در چیست؟


چه بلایی سر درایو کلاب اومد؟

دیکاپریو و جنیفر لارنس به فیلم بیوگرافی فرانک سیناترا از مارتین اسکورسیزی پیوستند - ویجیاتودیکاپریو و جنیفر لارنس به فیلم بیوگرافی فرانک سیناترا از مارتین اسکورسیزی پیوستند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.