دیپ کول خنک کننده پردازنده مرکزی ASSASSIN IV را روانه بازار کرد

دیپ کول، یک برند نام آشنا در طراحی و تولید انواع خنک کننده برای کامپیوتر است، که امروز با عرضه خنک کننده پردازنده مرکزی ASSASSIN IV، محصولات خود را به سطحی تازه وارد کرد.

بررسی خنک کننده پردازنده دیپ کول مدل DeepCool LT720

طراحی ساده اما جذاب

خنک کننده ASSASSIN IV برای ارائه عملکرد بالا در حین بی‌صدا بودن و اتلاف حرارتی بی‌نظیر همراه با ظاهری جذاب طراحی شده است. در قلب خنک کننده ASSASSIN IV هفت لوله حرارتی و دو برج خنک کننده وجود دارد که امکان اتلاف حرارت را در بالاترین سطح ممکن فراهم می‌کنند. به طور کلی این خنک کننده به شکلی ساده و تمیز و متراکم طراحی شده است، تا با فن‌های FDB در ابعاد ۱۲۰ و ۱۴۰ میلی متر تکمیل شود. در نهایت حاصل این طراحی ساده، اما کارآمد، ایجاد جریان هوای بهینه و حداکثر راندمان است که همه در یک طراحی بصری جذاب گرد هم آمده‌اند.

 خنک کننده  ASSASSIN IV

یکی از ویژگی‌های برجسته خنک کننده ASSASSIN IV فن ۱۲۰ میلی متری با قابلیت جابجایی آن است که امکان داشتن حداکثر فاصله از RAM را امکان پذیر می‌کند. این طراحی زیبا نه تنها زیبایی خنک کننده را بهبود می‌بخشد، بلکه تضمین می‌کند که سازگاری با پیکربندی‌های مختلف حافظه‌های RAM حفظ شود و در نتیجه در هنگام نصب آن مشکلی پیش نیاید. جدای از سازگاری با پیکربندی‌های مختلف در درون کیس، این خنک کننده ASSASSIN IV طیف گسترده‌ای از سوکت‌ها از جمله ۱۷۰۰، ۱۲۰۰، ۱۱۵x و ۲۰xx اینتل و همچنین AM5 و AM4 AMD را نیز پشتیبانی می‌کند.

 خنک کننده  ASSASSIN IV
 خنک کننده  ASSASSIN IV

نکته‌ای که خنک کننده ASSASSIN IV را بیش از هرچیزی متمایز می‌کند، تطبیق پذیری آن است. ASSASSIN IV به راحتی می‌تواند بین حالت‌های بی صدا (Quiet) و عملکرد بالا (Performance) تغییر حالت بدهد و نیازهای مختلف را برآورده کند. در حالت بی‌صدا، تنها با ۲۲.۶ دسی بل (A) کار می‌کند، که آن را به یک خنک کننده بی‌صدا برای مواقعی که به سکوت نیاز دارید تبدیل می‌کند. اما در حالت عملکرد بالا، دارای امتیاز ۲۸۰ وات TDP است. راز عملکرد بی‌صدا آن در موتورهای سه فاز و شش قطبی فن آن نهفته است که ولتاژ و توان کمی مصرف می‌کنند و هم چنین عمر مفید فن را افزایش می‌دهند و صدا و لرزش را به کمترین میزان ممکن می‌رساند.

نصب خنک کننده ASSASSIN IV، به لطف طراحی کاربرپسند آن بسیار آسان است. معمولا نصب خنک‌کننده‌های هوای بزرگ‌ هرگز برای کاربران ساده نیست، اما این محصول دیپ کول تجربه‌ای بدون دردسر را برای سازندگان رایانه‌های شخصی تضمین می‌کند.

خنک کننده پردازنده مرکزی دیپ کول ASSASSIN IV، از امروز در شبکه جهانی DeepCool توسط خرده‌فروشان در دسترس قرار خواهد گرفت. دیپ کول برای این محصول خود، در شبکه پشتیبانی جهانی، گارانتی شش ساله را در نظر گرفته است که نشان‌دهنده‌ی اعتماد این شرکت به کیفیت محصول خود است. در حال حاضر قیمت پیشنهادی مصرف کننده برای این محصل ۱۰۰ دلار است، البته قیمت خرده فروشی در نقاط مختلف جهان ممکن است کمی متفاوت باشد.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.