دیوید گراش: دولت آمریکا بقایای سفینه و بدن آدم فضایی‌ها را در اختیار دارد

امروز در جلسه استماع کنگره برای اولین بار سه شاهد حاضر شده اند، و پس از ادای سوگند به صورت رسمی‌شهادت دادند که دولت آمریکا بقایایی از سفینه‌ها وهمچنین بدن آدم فضایی‌ها را در اختیار دارد. در میان شاهدان، گزارش دیوید گراش David Grusch افسر سابق اطلاعاتی آمریکا از همه شنیدنی تر بود.

وی با اعلام اینکه گزارش وی از وجود بقایای سفینه‌ها و حتی بدن موجودات ناشناخته مبتنی بر گفتگو‌ها و صحبت‌هایی است که وی ظرف ۴ سال با بیش از ۴۰ مسئول ارشد دیگر در دولت آمریکا تایید شده است.

دیوید گراش با بیان اینکه وی در زمان رهبری کمیته تحقیق در مورد UFO‌ها، که توسط وزارت دفاع آمریکا پنتاگون راه اندازه شده بود متوجه وجود برنامه مخفی ۳۶ ساله در آمریکا برای بدست آوردن بقایا و ساخت مجدد UAP‌ها (UFO) توسط دولت آمریکا شده است.

در این بین وقتی نماینده کنگره Jared Moskowitz از وی پرسید از کجا این برنامه توسط دولت تامین بودجه می‌شود (وقتی به صورت رسمی‌کنگره از وجود آن بی اطلاع است) دیوید گراش پاسخ داد این برنامه از سطح کنگره بالاتر است و از طریق بودجه و منابعی که به مسائل دیگر تخصیص یافته، تامین مالی می‌شود.

مجدد نماینده مسکوویتز می‌پرسد آیا مدعی هستید بودجه یک جای دیگر صرف تامین مالی چنین برنامه ای می‌شود؟

دیوید گراش پاسخ مثبت می‌دهد و اعلام می‌کند نمی‌تواند به صورت عمومی‌در مورد جزئیات تامین مالی این پروژه صحبت کند. در ادامه وی توضیح میدهد که به صورت شخصی شاهد وجود هیچ UAP نبوده است اما از طریق چند همکار خود که توسط موجودات بیگانه آسیب دیده اند از وجود آنها مطلع است.

اما هولناک ترین بخش از اعترافات دیوید گراش آنجا بود که وی اعلام کرد، با اشخاصی صحبت کرده است که بقایای بیولوژیک موجودات غیر انسانی را از صحنه تصادف UFO‌ها جمع آوری کرده اند. و این بقایا در اختیار دولت آمریکاست.

35454

دیوید گراش با بیان اینکه توصیف بیولوژیک این موجودات به صورت عمومی‌قابل بیان نیست اما چیزی که من و همسرم (از گزارش بقایای این موجودات) مشاهده کردیم، اصلا خوش آیند نبود.

وی با بیان اینکه علاوه بر خلبانان هواپیماهای جنگی، حتی خلبانان هواپیماهای مسافربری نیز شاهد پدیده هوایی ناشناس یا UAP بوده اند، به وجود گزارش‌هایی در این زمینه اعتراف کرد.

پیش از این دیوید گراش از وجود حداقل ۱۲ سفینه فضایی که یا به دلیل تصادف، و یا به دلیل رها شدن از طرف بیگانگان به دست ارتش آمریکا افتاده است خبر داد که حداقل در چهار مورد از آنها بقایای بیولوژیک از بیگانگان قابل جمع آوری بوده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.