دیوید کپ روی فیلمنامه جدیدی از Jurassic World کار می‌کند

دیوید کپ روی فیلمنامه جدیدی از Jurassic World کار می‌کند

طبق اخبار و گزارشات جدید، کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) آقای دیوید کپ (David Koepp)؛ نویسنده اصلی فیلم «پارک ژوراسیک» (Jurassic Park) را برای نوشتن فیلمنامه یک عنوان کاملا جدید از «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) استخدام کرده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنیدیک وحشت متفاوت
۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنید۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنید

این خبر ابتدا توسط هالیوود ریپورتر منتشر شد و این رسانه ادعا می‌کند که در حال حاضر فیلمنامه تا حد زیادی نوشته شده و مراحل توسعه این اثر در حال شکل‌گیری است. بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت مراحل تولید فیلم جدید Jurassic World در سال جاری آغاز شود و در مقطعی از سال ۲۰۲۵ میلادی در سینماها اکران شود.

البته فعلا هیچ کارگردانی برای هدایت و رهبری این پروژه در نظر گرفته نشده اما گفته می‌شود فرانک مارشال و پاتریک کراولی تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده گرفته و استیون اسپیلبرگ نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کند.

در این گزارش جدید همچنین آمده است که خط داستانی تازه‌ای برای فیلم جدید دنیای ژوراسیک در نظر گرفته شده و سازندگان قصد رقم زدن «عصر جدیدی» را در سر دارند. بنابراین می‌دانیم که کریس پرت و برایس دالاس در این اثر نقش‌آفرینی نمی‌کنند و بازیگران سری فیلم‌های کلاسیک «پارک ژوراسیک» نظیر سم نیل، لارا درن و جف گولدبلام نیز قرار نیست برای هنرنمایی در این فیلم بازگردند.

دیوید کپ روی فیلمنامه جدیدی از Jurassic World کار می‌کنددیوید کپ روی فیلمنامه جدیدی از Jurassic World کار می‌کند

لازم به ذکر است از آنجایی که این فیلم با عنوان «دنیای ژوراسیک» (نه پارک ژوراسیک) شناخته می‌شود، به‌نظر می‌رسد که با یک ریبوت طرف نباشیم و سازندگان قصد روایت داستانی فراتر از آنچه تابه‌حال از این فرنچایز دیده‌ایم را داشته باشند.

در طول سه دهه گذشته، شش فیلم از مجموعه «ژوراسیک» راهی سینما شده که در مجموع به فروش بیش از ۶ میلیارد دلار در سرتاسر جهان دست یافته‌اند.


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم که باعث می‌شود پدر و مادر خود را در آغوش بگیریدخانواده مهم‌ترین کانون یک اجتماع
۱۰ فیلم که باعث می‌شود پدر و مادر خود را در آغوش بگیرید۱۰ فیلم که باعث می‌شود پدر و مادر خود را در آغوش بگیرید


مورد انتظارترین بازی های اندروید ۲۰۲۴

استودیو ۳۴۳ اینداستریز چند پروژه جدید در دست ساخت دارد - ویجیاتواستودیو ۳۴۳ اینداستریز چند پروژه جدید در دست ساخت دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.