دیسکو الیسیوم یک حالت عکاسی بزرگ دریافت می‌کند

اگر شما در متاکریتیک (Metacritic) بهترین بازی کامپیوتر را جست و جو کنید، بازی دیسکو الیسیوم (Disco Elysium) را برای شما می‌آورد. این بازی با نمرات بسیار بالا و گیم‌پلی به شدت با کیفیت توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. بازی دیسکو الیسیوم در سبک نقش آفرینی و ماجراجویی بوده و در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. سپس شرکت سازنده یک نسخه بهتر از آن به نام Final Cut را عرضه کرده که در آن تمامی مکالمات یک سخنگو داشتند.

دیسکو الیسیوم برای عمیق بودن و شخصیت‌پردازی بسیار زیبای خود شناخته شده بود. شما وارد دنیای یک کارآگاه شده و با روند زندگی و مشکلات او آشنا می‌شوید. دیالوگ‌های این بازی بسیار گسترده و زیبا بوده از طرفی در جزئی اصلی از گیم‌پلی بازی است. نکته اینجاست که شما باید در این بازی بسیار هوشمندانه عمل می‌کردید تا آن را پیش ببرید.

بیشتر بخوانید: دیسکو الیسیوم چگونه دیالوگ را به گیم‌پلی تبدیل می‌کند؟

دنیا و طراحی بازی نیز بسیار زیباست. به این حالت که اگر شما از داستان پیچیده بازی خسته شدید، می‌توانید به گوشه‌ای رفته و از مناظر لذت ببرید. حال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا یک قابلیت جدید نیز به بازی اضافه کند. این به روزرسانی به طور کامل رایگان بوده و حالت کلاژ (Collage Mode) را به دیسکو می‌افزاید.

دیسکو الیسیوم به روزرسانی

با استفاده از حالت تصویربرداری جدید شما می‌توانید صحنه‌های بسیار جالبی را خلق کنید.

حالت کلاژ در اصل نسخه ارتقاء یافته حالت فوتو مود (Photo Mode) است. این حالت دسترسی کامل به کاراکترها، محیط و وسایل موجود در بازی دارید. همه این موارد می‌توانند تغییر کنند، جابجا شوند و حتی اندازه‌شان کوچک یا بزرگ شود. شما می‌توانید روی عکس‌ها متن بنویسید و تصاویر مخصوص خود را خلق کنید. از طرفی قابلیت کنترل آب و هوا و فیلترهای مختلف نیز در این حالت وجود داشته و کاربران توانایی شخصی‌سازی بسیار زیادی در بازی داشته باشند.

در کنار این مورد، شرکت سازنده بازی اعلام کرده که در این به روزرسانی موارد دیگری هم به بازی اضافه شده است. از اسرار جدید در شهر مارتینیز (Martinaise) گرفته تا صداگذاری‌های جدید و حضور بیشتر راوی دوست داشتنی دیسکو الیسیوم همگی باعث شدند تا این به روزرسانی جدید، جانی تازه به بازی ببخشد.

منبع: PCgamer.com


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۶۶۵,۰۰۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۲,۷۴۰,۰۰۰

تومان

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.