دیدگاه رئیس پارک علم و فناوری استان یزد در رابطه با شعار سال

سید حبیب الله میر غفوری، رئیس پارک علم و فناوری یزد در گفتگو با روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، تلاش برای تحقق شعار سال را مهمترین محور کاری این سازمان در سال جدید دانست.

میرغفوری، مشارکت مؤثر و حضور پررنگ سرمایه‌های مردمی را لازمه جهش تولید در کشور دانست و افزود ارتقاء و افزایش تولید، به عنوان تنها مسیر برون رفت از مشکلاتی همچون رکود، تورم، اشتغال و… فقط و فقط با مشارکت مستقیم مردمی محقق خواهد شد.

وی توسعه فعالیت‌‎های شرکت‌های دانش بنیان و فناور را از مصادیق مشارکت مستقیم مردم در اقتصاد دانست و اظهار داشت، حوزه دانش بنیان که در گفتمان نوروزی امسال رهبری نیز برای سومین سال متوالی، مورد تأکید قرار گرفت، اساساً خصوصی و مردمی است و توسعه این مسیر تأثیر تعیین‌کننده‌ای در تحقق راهبردهای مشارکت مردم در اقتصاد خواهد داشت.

رئیس پارک علم و فناوری یزد توسعه زیرساخت‌های موجود در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و طراحی و تصویب ساختار سازمانی مناسب برای سرویس‌دهی بهتر به فعالان حوزه فناوری و اقتصاد دانش بنیان در استان یزد و همچنین توسعه شبکه‌های همکاری با نهادهای متقاضی فعالیت در این زمینه را به عنوان اولویت‌های اجرایی پارک علم و فناوری یزد در سال جاری معرفی نمود.

نوشته دیدگاه رئیس پارک علم و فناوری استان یزد در رابطه با شعار سال اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.