دو گوشی گلکسی A54 و A34 سامسونگ سرانجام معرفی شدند

پس از هفته‌ها خبر و شایعه، سامسونگ سرانچام از نسل جدید گوشی‌های میان‌رده جذاب سری A خود رونمایی کرد. گلکسی A54 و A34 دو عضو جدید این سری هستند که در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات آن‌ها.

Galaxy A34 012

مشخصات گوشی Galaxy A54 و A34 سامسونگ

به شکل جذابی گلکسی آ۵۴ گوشی کوچکتری است. این دستگاه دارای یک پنل ۶.۴ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و از Vision Booster پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای ابعاد ۱۵۸.۲×۷۶.۷×۸.۲ میلیمتر بوده و ۲۰۲ گرم وزن دارد.

 گوشی Galaxy A54
 گوشی Galaxy A54

A34 از نمایشگر بزرگتر ۶.۶ اینچی Super AMOLED بهره می‌برد، اما رزولوشن آن ۱۰۸۰p با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بوده و از Vision Booster پشتیبانی می‌کند. ابعاد این گوشی ۱۶۱.۳×۷۸.۱×۸.۲ میلیمتر است و ۱۹۹ گرم وزن دارد.

هر دو گوشی دارای گواهینامه IP67 بوده و در برابر آب و گرد و غبار مقاومند. باتری هر دو ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت است و از شارژرهای ۲۵ وات پشتیبانی می‌کنند. اما شباهت‌ها در همین نقطه به پایان می‌رسد.

Samsung Galaxy A54 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با f/1.8 است که یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو آن را همراه می‌کند. دوربین سلفی این گوشی هم ۳۲ مگاپیکسلی با f/2.2 است.

 گوشی Galaxy A54
 گوشی Galaxy A54

گوشی Galaxy A34 سامسونگ از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۵ مگاپیکسلی ماکرو آن را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی این دستگاه هم ۱۳ مگاپیکسلی است.

آ۵۴ سامسونگ از تراشه خانگی Exynos 1380 بهره می‌برد، در حالیکه برای گوشی A34 تراشه Dimensity 1080 مدیاتک در نظر گرفته شده است. هر دو گوشی با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه قابل افزایش در دسترس خواهند بود.

گوشی Galaxy A34 سامسونگ
گوشی Galaxy A34 سامسونگ

قیمت گوشی های جدید سری گلکسی A

Galaxy A34 در رنگ‌های لیمویی، گرافیتی، بنفش و نقره‌ای با قیمت ۳۹۰ یورو برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایت راهی بازار خواهد شد. نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایت آن هم با قیمت ۴۶۰ یورو به فروش خواهد رسید، اما در حراج اولیه ۴۰۹ یورو قیمت خواهد داشت.

Galaxy A54 در ۴ رنگ لیمویی، گرافیتی، بنفش و سفید و با قیمت ۴۹۰ یورو در نسخه پایه ۶/۱۲۸ راهی بازار می‌شود. نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایت آن هم در حراج اولیه ۴۹۰ یورو خواهد بود، اما پس از آن با قیمت ۵۴۰ یورو در بازار اروپا به فروش خواهد رسید. این گوشی‌ها از همین ماه راهی بازار آسیا و اروپا می‌شوند.  

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.