دو بسته‌ی الحاقی در کنار نسخه‌ی کامپیوتر فاینال فانتزی ۱۶ در دست توسعه است

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی یک به‌روزرسانی رایگان برای فاینال فانتزی ۱۶ منتشر کرده است که یک اسکین سلاح، سلاح Onion Sword و لباس‌های جدیدی برای شخصیت‌هایی نظیر کلایو، جیل، تورگال و غیره به همراه دارد. این کمپانی همچنین اعلام کرده است که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی در کنار دو بسته‌ی الحاقی پولی در دست توسعه است و اطلاعات بیشتری از آن‌ها تا پایان سال جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

فاینال فانتزی ۱۶ استاندارد بالایی را برای این سری تعیین کرد زیرا با استقبال گسترده‌ی منتقدان و بازیکنان روبرو شد و آن‌ها از مضامین بالغانه، باس‌های جذاب، مبارزات اکشن محور و بازگشت به ریشه‌های قرون وسطایی فاینال فانتزی به عنوان نکات مثبت اصلی یاد کردند. در این میان اسکوئر انیکس نیز از فروش بازی راضی است چرا که فاینال فانتزی ۱۶ به عنوان یکی از پرفروش‌ترین آثار در یک سال اخیر شناخته می‌شود. اگرچه نسخه‌ی رایانه‎‌های شخصی بازی عملا اجتناب‌ناپذیر بود، با این حال نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه‌کننده‌ی بازی، آن را به طور رسمی تایید کرده است.

از طرفی در جدیدترین ویدیوهای منتشر شده از بازی، یوشیدا اظهار داشت که طرفداران چیزهای بیشتری از دنیای والیستیا و شخصیت‌های آن می‌خواهند، بنابراین تیم سازنده در حال توسعه‌ی حداقل دو بسته‌ی الحاقی برای بازی است. در حال حاضر مشخص نیست که بسته‌های ذکر شده به چه محتوایی می‌پردازند اما بسیاری از بازیکنان امیدوارند که در یکی از آن‌ها با لوایتان روبرو شوند و همچنین اطلاعات بیشتری در مورد پس‌زمینه‌ی شخصیت سید داشته باشند.

فاینال فانتزی 16

علاوه بر بسته‌های الحاقی، بازی یک به‌روزرسانی رایگان نیز دریافت کرده  که به کلایو و همراهانش لباس‌های جدیدی داده و همچنین یک جدید برای سلاح‌ها معرفی می‌کند که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا قابلیت‌های یک سلاح را با ظاهر سلاح دیگری ترکیب کنند. البته این ویژگی پس از پیشروی به نقطه‌ی خاصی از داستان در دسترس قرار می‌گیرد و در شروع بازی به صورت نیو گیم پلاس تا رسیدن به همان نقطه نیز در دسترس نیست. از طرفی نحوه‌ی محاسبه‌ی امتیازات در حالت آرکید نیز دستخوش تغییراتی شده است. در نهایت گفتنی است که بازی بدون اشکالات مهمی منتشر شد اما این به‌روزرسانی تغییراتی جزئی نیز در بخش‌هایی نظیر گیم‌پلی و گرافیک اعمال می‌کند.

بازی فاینال فانتزی ۱۶ هم اکنون روی پلی‌استیشن ۵ در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 Digital Edition ظرفیت 825 گیگابایت ریجن 1200 آسیا

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.