دو برابر کردن سرعت بازی های کامپیوتر با ویندوز اورجینال

دو برابر کردن سرعت بازی های کامپیوتر با ویندوز اورجینال

سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر اهل بازی های کامپیوتری و گیمینگ هستید مطمئنا سرعت و کیفیت اجرای گیم بر روی PC برایتان موضوع بسیار مهمی خواهد بود. آیا می‌دانستید که فارغ از ویژگی های سخت افزاری کامپیوترتان، خود ویندوز چه نقش مهمی در سرعت و کیفیت اجرای بازی ها دارد؟ با استفاده از ویندوز اورجینال و دریافت آپدیت های رسمی مایکروسافت می‌توانید سرعت بازی های کامپیوتر خود را دو برابر کنید!

<!–

–>

تاثیر ویندوز اورجینال روی سرعت کامپیوتر

ویندوز به صورت کرک و اورجینال قابل استفاده است. نسخه های ویندوزی که از سایت های مختلف قابل دانلود هستند یا در قالب DVD در فروشگاه های مختلف عرضه شده‌اند همگی نسخه کرک شده (غیر اورجینال) هستند. مشکل اصلی نسخه های کرک ویندوز این است که به مرور کند می‌شوند و منجر افت بازده و کیفیت عملکرد کامپیوتر خواهند شد.

نصب و استفاده از ویندوز های کرک مشکلات دیگری مثل کاهش امنیت سیستم را هم به دنبال دارد. معمولا ویندوز های کرک آپدیت های مایکروسافت را دریافت نمی‌کنند و همین امر سبب می‌شود که به مرور کند شده و در عملکردشان باگ به وجود آید و این باگ ها روی سرعت و کیفیت عملکرد PC تاثیرگذار بوده و طبیعتا روی یک سیستم گیمینگ اثرات منفی نام برده شده بیشتر خود را نشان می‌دهند و منجر به افت سرعت و کیفیت عملکرد کامپیوتر در اجرای بازی می‌شوند. 

اما وقتی ویندوز اورجینال روی کامپیوتر نصب کنید، به دلیل اینکه سیستم عامل با لایسنس و به صورت قانونی فعال می‌شود، تمام آپدیت های مورد نیاز برای ارائه بهترین بازده و سرعت عمل را از سرور مایکروسافت دریافت خواهید کرد. این امر سبب می‌گردد که ویندوز کامپیوتر شما همیشه در بهترین حالت قرار بگیرد و بهترین بازده، سرعت و کیفیت را ارائه کند. ضمن اینکه تمام آپدیت های اختصاصی گیمینگ ویندوز ۱۰ و ۱۱ هم در این حالت از سرور رسمی مایکروسافت دریافت می‌شود.

دو برابر کردن سرعت بازی های کامپیوتر با ویندوز اورجینال - ویجیاتودو برابر کردن سرعت بازی های کامپیوتر با ویندوز اورجینال - ویجیاتو

به همین دلیل است که مدعی شدیم با ویندوز اورجینال قادر به دو برابر کردن سرعت بازی های کامپیوتر بر روی PC خود خواهید بود. اگر یک گیمر هستید و به کیفیت و سرعت بازی های کامپیوتر اهمیت می‌دهید تا حتی به عنوان یک کاربر معمولی از کامپیوتر یا لپ تاپ خود برای انجام کارهای روزمره استفاده می‌کنید، ویندوز اورجینال می‌تواند بازده بسیار بهتری در مقایسه با نسخه های کرک شده این سیستم عامل داشته باشد. با نصب و استفاده از ویندوز اورجینال بازده سیستم چندین برابر خواهد شد و شما می‌توانید از پتانسیل سخت افزاری کامل لپ تاپ یا کامپیوترتان استفاده به عمل آورید. اما این ویندوز اورجینال را از کجا تهیه کنیم؟

خرید ویندوز اورجینال از آی آر مایکروسافت استور

حتما این سوال در ذهنتان ایجاد شده که چطور می‌توانید ویندوز اورجینال بخرید؟ آی آر مایکروسافت استور با گارانتی اختصاصی و پشتیبانی برتر بزرگ ترین و با کیفیت ترین عرضه کننده لایسنس محصولات مایکروسافت در ایران است. با سرویس آی آر مایکروسافت استور قادر خواهید بود که نسخه اورجینال ویندوز، آفیس، ویندوز سرور و خیلی دیگر از محصولات شرکت مایکروسافت را با ارزان ترین قیمت و کمترین هزینه سفارش دهید.

از آنجایی که برای بازی کردن و گیمینگ نسخه پرو (Pro) دو ادیشن ویندوز ۱۰ و ۱۱ بهترین انتخاب هستند، لینک سفارش این دو محصول با تخفیف ویژه از آی آر مایکروسافت استور را در بخش زیر ضمیمه کرده‌ایم. شما می‌توانید با وارد کردن کد تخفیف vigiato5gift در حین خرید این نسخه های ویندوز از فروشگاه آی آر مایکروسافت استور یک تخفیف ۵ درصدی ویژه دریافت نمایید:

خرید لایسنس ویندوز ۱۱ پرو

خرید لایسنس ویندوز ۱۰ پرو

دو برابر کردن سرعت بازی های کامپیوتر با ویندوز اورجینال - ویجیاتودو برابر کردن سرعت بازی های کامپیوتر با ویندوز اورجینال - ویجیاتو

نکته مهم اینکه خرید ویندوز اورجینال از آی آر مایکروسافت استور را می‌توانید در قالب پک فیزیکی هم انجام دهید تا دیگر لازم نباشد درگیر مسائلی مثل دانلود ISO ویندوز از سایت مایکروسافت و ریختن آن بر روی فلش و بوتیبل کردن (Bootable) شوید. برای سفارش پک های فیزیکی وقتی وارد صفحه ویندوز مد نظرتان شدید گزینه “نوع تحویل” را در حالت پک دی وی دی همراه لایسنس” یا “پک فلش مموری همراه لایسنس” قرار دهید و سفارشتان را ثبت کنید.

بدین ترتیب به جای اینکه صرفا یک لایسنس برایتان ایمیل شود، یک پک فیزیکی به آدرس پستی شما ارسال خواهد شد که هم شامل DVD یا فلش مموری بوتیبل (با توجه به انتخاب شما) برای نصب ویندوز بوده و یک لایسنس اورجینال را هم برای فعالسازی ارائه می‌کند. اگر هم خودتان قادر به دانلود ویندوز و بوتیبل کردن آن روی فلش یا DVD هستید، می‌توانید این کار را انجام دهید و صرفا لایسنس دیجیتال ویندوز مد نظرتان را از آی آر مایکروسافت استور بخرید و با وارد کردن آن در ویندوز شاهد فعال شدن قانونی و بدون محدودیت سیستم عامل PC باشید. معمولا در صورت ثبت سفارش لایسنس دیجیتال، تحویل از طریق ایمیل ظرف ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

اصالت لایسنس ها و شرایط گارانتی

تمام لایسنس هایی که در فروشگاه آی آر مایکروسافت استور عرضه شده‌اند از سمت این شرکت گارانتی مادام‌العمر اصالت و اورجینال بودن دارند و قابل استعلام از شرکت مایکروسافت هستند. پس حتی امکان استفاده بدون محدودیت و ریسک از این لایسنس ها در خارج از کشور هم وجود خواهد داشت. پس می‌توانید با خیال راحت در مورد اصالت و اورجینال بودن لایسنس ها از آی آر مایکروسافت استور خرید کنید.

برای اینکه هموطنان عزیز با هر بودجه‌ای قادر به خرید ویندوز اورجینال باشند، آی آر مایکروسافت استور دسته‌بندی های مختلفی را از نظر نوع لایسنس ارائه کرده که هر یک دارای شرایط خاص و قیمت مختص خود هستند. مثلا لایسنس های یک بار نصب با قیمت بسیار ارزان قابل خرید خواهند بود اما فقط یک مرتبه می‌توان از آن ها برای فعال کردن ویندوز استفاده کرد. در سمت دیگر لایسنس های OEM و Retail با قیمت های بیشتر قابل سفارش خواهند بود و شرایط خاصی دارند که در صفحه محصول در سایت مرجع قادر به مطالعه اطلاعات آن ها خواهید بود.

از نظر اورجینال بودن، اعتبار، اصالت و کیفیت عملکرد هیچ فرقی مابین لایسنس های یک بار نصب و حتی ریتیل عرضه شده در آی آر مایکروسافت استور وجود ندارد و صرفا تفاوت این نسخه های مختلف در نوع کارایی و تعداد دفعات و شرایط مجاز برای استفاده خلاصه می‌شود. پس با خرید لایسنس های ارزان قیمت و یک بار نصب ویندوز هم می‌‎توانید از تمام مزیت های ویندوز اورجینال بهره‌مند شوید و آپدیت های ویندوز را برای همیشه از سرور رسمی مایکروسافت دریافت کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.