دومین جایزه سالانه هوش مصنوعی برگزار می‌شود

دومین جایزه سالانه هوش مصنوعی با همکاری پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، مهندس سید مهران مهدوی مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز با اشاره به اینکه معرفی جایزه سالانه‌ی هوش مصنوعی ایران(iAAA) در این رویداد صورت می گیرد، اظهار داشت: این جایزه ذیل طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان و با همکاری ستاد علوم شناختی و مرکز ملی نقشه برداری مغز صورت می گیرد.

مهندس مهدوی در ادامه با اشاره به اهمیت هوش مصنوعی و کاربرد آن در بخش های مختلف دولتی و بخش خصوصی به ویژه صنایع، تصریح کرد: فناوران و پژوهشگران در بخش های مختلف می توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی با اشاره به این که این رویداد یک رویداد ملی در حوزه هوش مصنوعی است ، افزود: برندگان این جایزه می توانند از جوایز مادی و معنوی ویزه بنیاد ملی نخبگان کشور بهره مند شوند.

مهدوی تصریح کرد: جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران (iAAA)، یک مسابقه از سری مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان (در قالب طرح شهید بابایی) است، که با هدف آموزش علاقمندان به این فناوری و پرورش این افراد درکشور، در نظر دارد طی یک فرایند مشخص حضوری و غیر حضوری، آموزش‌های لازم را به علاقمندان ارائه دهد و در نهایت با طرح موضوعات جدی صنعت در حوزه هوش مصنوعی، علاوه بر پیشبرد اهداف مسابقه، مسائل واقعی را رفع نماید. تیم‌ها در پایان مسابقه، فارغ از جوایز نقدی و غیر نقدی، می‌­توانند از ظرفیت‌­های جانبی فراهم شده نیز استفاده نمایند. وی افزود: تمام فناوران استان البرز در دو بخش دوره آموزشی و مسابقه ، با تخفیف ۲۵ درصد می‌توانند در این رویداد شرکت نمایند،

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ و اطلاعات تماس ارائه می گرددو علاقمندان می توانند برای ثبت نام به سایت https://iaaa.ai/ مراجعه نمایند.

نوشته دومین جایزه سالانه هوش مصنوعی برگزار می‌شود اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.