ده شخصیت محبوب انیمه‌ای

محبوب ترین شخصیت های انیمه حتی خارج از هواداران خود نیز شناخته شده هستند و حتی کسانی که اهل انیمه نیستند نیز آنها را میشناسند. شخصیت هایی مانند ایچیگو کوروساکی، سایتاما و ارن یگر به دلیل ظاهر منحصر به فرد، شخصیت های جذاب و قدرت های متمایزشان محبوب هستند. ویژگی هایی مانند وفاداری، شجاعت، قاطعیت، و ارتباط پذیری، کلید محبوبیت شخصیت هایی مانند لایت، ناروتو، لوفی، گوکو و…هستند.

<!–

–>

ده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتوده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتو

محبوبیت انفجاری انیمه در سال‌های اخیر باعث شده تا محبوب‌ترین شخصیت‌های انیمه مانند گوکو دراگون بال، حتی در خارج از ژاپن نیز به نام‌های معروفی تبدیل شوند. شخصیت‌های جالب و دوست‌ داشتنی به ساخت یک سریال به یاد ماندنی و سودآور کمک می‌کنند، بنابراین به نفع استودیوها است که جذاب‌ترین شخصیت‌های ممکن را خلق کنند. البته همه شخصیت‌های انیمه به آن نوار نمی‌رسند، اما بهترین‌ها فقط قهرمان‌هایی نیستند که طرفداران بتوانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند، بلکه شخصیت‌هایی کاملاً جعلی با ترس‌ها، امیدها و رویاها هستند. در حالی که داشتن یک لیست کاملاً عینی از محبوب ترین شخصیت ها غیرممکن است، یکی از اولین معیارهای اصلی این است که محبوب ترین شخصیت ها خارج از هواداران خودشان شناخته شده باشند. حتی کسانی که اهل انیمه نیستند نیز ممکن است بتوانند با یک نگاه این شخصیت ها را تشخیص دهند و هیچ انیمه ای بدون یک یا دو تا از آن ها کامل نمی شود.

ده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتوده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتو
فهرست محتوا
نمایش

«Light Yagami»

لایت یاگامی، شخصیت اصلی انیمه «Death Note»، علاوه بر اینکه یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمه است، یکی از بهترین ضدقهرمان های تاریخ است. هوش در سطح نابغه لایت او را برای تماشا کردن جذاب می کند. علیرغم اینکه سریال «Death Note» سال هاست تمام شده است، نمایش هایی مانند سریال «The Simpsons» و یا «Gintama» همچنان از شخصیت لایت به عنوان فردی معروف یادآوری و حتی تقلید میکنند. حتی قبل از اینکه لایت یادداشت مرگ را کشف کند، آرزوها و میل به بهبود جهان داشت. یادداشت مرگ فقط ابزاری برای انجام آن در اختیار او قرار داد. لایت به مرور زمان تبدیل به شخصیت کیرا می شود. شخصیت مرموزی که مجرمان را اعدام می کند. نیات لایت خوب است، که اغلب مورد حمایت طرفداران قرار می‌گیرد، اما شخصیت او دائماً به دلیل رسیدن به قدرت، درحال تغییر است و به مخاطب دائم اطمینان می‌دهد که شخصیت او همچنان مشاجره‌آمیز است. صرف نظر از این مورد طرفداران، لایت را به خاطر جذابیت و درخشش محضش تحسین می کنند.

ده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتوده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتو

«Sakura Kinomoto»

یکی از نمادین‌ترین دختران جادویی در تمام دوران، ساکورا کینوموتوی از انیمه «Cardcaptor Sakura» است. یک دختر جوان شیرین که به طور تصادفی کارت‌های کلو را منتشر کرده و جادوی باستانی را در جهان آزاد کرد. حال وظیفه بازپس گیری آنها و مهر و موم کردن جادوی آنها (حتی اگر او ترجیح می دهد فقط به زندگی عادی خود ادامه دهد) بر عهده اوست. ساکورا با برادرش رابطه خواهر و برادری قابل اعتمادی دارد، به طوری که این دو اغلب یکدیگر را به گونه‌ای مسخره می‌کنند که معمولاً در انیمه دیده نمی‌شود. ساکورا برخلاف بسیاری دیگر از شخصیت‌های انیمه نمادین، نترس نیست، اما این تمایل او برای ادامه دادن شجاعانه است که او را شایسته یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های انیمه می‌کند.

ده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتوده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتو

«Ichigo Kurosaki»

ایچیگو کوروساکی در میان شیرین ترین قهرمانان شونن قرار می گیرد و مطمئناً در میان محبوب ترین شخصیت های انیمه است. با وجود اینکه انیمه «Bleach» بیش از ۲۲ سال است که وجود دارد، ایچیگو هنوز یک شخصیت محبوب در بین بینندگان انیمه است. این محبوبیت تنها با اولین نمایش اخیر «Bleach: The Thousand-Year Blood War» تقویت شده است. ایچیگو دارای قدرت‌های کوئینسی، هالو و سول ریپر است که به او طیف وسیعی از توانایی‌ها می‌دهد که مبارزات او را فوق‌العاده پر زرق و برق می‌کند. اما یکی از دلایل اصلی محبوبیت او ظاهر منحصر به‌ فرد و شخصیت دلسوزش است. در حالی که اکثر شخصیت‌های برجسته به تغییر شخصیت‌های اصلی در پایان سریال تکیه می‌کنند، شخصیت ایچیگو (حتی با رشد او) از ابتدا تا انتها بخشی ثابت از «Bleach» باقی می‌ماند.

ده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتوده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتو

«Saitama»

سایتما یک مرد معمولی و قابل ارتباط است که اتفاقاً قدرتی باورنکردنی دارد، ترکیبی که به راحتی او را به یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمه تبدیل می کند. سایتاما با رفتار بی‌دیده و بی‌خیال‌اش، همان «مرد نبرد» است (اگرچه هرگز در سریال چنین نامیده نمی‌شود) که قدرت شکست دادن هر شرور را با یک ضربه دارد. تنها مشکل این است که سایتما در عین بی‌حوصلگی، دائما با یک چالش جدید سر و کله میزند. سایتاما از آن دسته آدم هایی است که فقط برای سرگرمی قهرمان است و این خود به خود او را متمایز می کند. او هسته اخلاقی سریال خود است، و شخصیت‌ها را با زندگی بر اساس ایده‌آل‌هایش به طرز تفکر خود جذب می‌کند. سایتما با یک هوک منحصر به فرد و مجموعه قدرت بی‌رقیب، نه تنها یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه است، بلکه یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های انیمیشن است.

ده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتوده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتو

«Eren Yeager»

«Eren Yeager» به دلیل شخصیت و اخلاق متمایز خود به سرعت به یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمه تبدیل شد. اگرچه او در ابتدا به عنوان یک شخصیت قوی در انیمه «Attack on Titan» ظاهر نشد، اما پس از کشف قدرت های خود در تغییر تایتان، خیلی زود به یک ضد قهرمان قدرتمند تبدیل شد. بسیاری از بهترین نقل قول ها از انیمه «Attack on Titan» به او نسبت داده می شود، زیرا او به دلیل نترس بودن در جنگ شناخته شده است.
ارن هرگز از مبارزه عقب نشینی نمی کند و همیشه اولین کسی است که وارد عمل می شود و گروه خود را رهبری می کند. چیزی که ارن را در اوایل سریال تعریف می کند، وفاداری او به بهترین دوستانش میکاسا و آرمین است و دوستی آنها یکی از بهترین روابط در انیمه است. شخصیت ارن در پایان سریال دچار تغییر اساسی شد، اما به نظر نمی‌رسد که این موضوع به محبوبیت او لطمه زیادی وارد کند. در پایان انیمه «Attack on Titan»، ارن ممکن است به بهترین ضدقهرمان انیمه تبدیل شود، و این بیش از اندازه کافی است که او را نمادین کند.

ده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتوده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتو

«Monkey D. Luffy»

انیمه «One Piece» بیش از ۲۳ سال است که پخش می شود و آن را به یکی از طولانی ترین انیمیشن های تمام دوران تبدیل کرده است. قهرمان انیمه «One Piece» یعنی لوفی، تقریباً در تمام این مدت همواره جزو محبوب ترین شخصیت های انیمه بوده است. این مرد احمقانه و بی گناه به وفاداری، مظلومیت و لبخند بزرگش (علامت تجاری اش) معروف است. او برای محافظت از دوستانش و جاه طلبی هایشان، دست از سر هیچ چیز بر نمی دارد و آرزو دارد پادشاه دزدان دریایی شود. رویای واقعی لوفی در انیمه «One Piece» در واقع آزاد بودن و کشف زوایای پنهان جهان است. رویایی که شاید بسیاری به اشتراک گذاشته اند. صداقت و شجاعت او باعث نمی شود که از بودن در کنارش لذت نبرید و لوفی قهرمانی است که همیشه می توان روی او حساب کرد.

ده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتوده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتو

«Naruto Uzumaki»

ناروتو بهترین انیمه شونن جامپ در تمام دوران توسط Ranker است. ناروتو همیشه هر زمان که در مورد محبوب ترین شخصیت های انیمه صحبت می شود، ظاهر می شود. طرفداران شخصیت اصلی سریال، ناروتو اوزوماکی را به خاطر انگیزه و جذابیت بی‌امانش می‌پرستند. ناروتو علیرغم اینکه خانواده ای نداشت و در کودکی توسط مردمش طرد می شد، به یک بزرگسال محترم و درست تبدیل شد و از افرادی که او را مورد آزار و اذیت قرار می دادند دفاع می کرد. او در ابتدا یک نینجا آماتور بود که سه بار امتحانات آکادمی را رد شد. شکست های اولیه ناروتو باعث شد که او نسبت به بسیاری دیگر از قهرمانان درخشنده در آن زمان قابل ارتباط تر باشد. او در نهایت با آموزش و قدرت اراده خالص به مقام هوکاگه، قوی ترین شینوبی پیش رفت. او باهوش، سرگرم کننده و دوستی فداکار است که همه اینها برای تبدیل شدن او به شخصیتی محبوب کلیدی هستند.

ده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتوده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتو

«Ash & Pikachu»

بدون شک یکی از شناخته‌ شده‌ ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های انیمه در تاریخ، «Ash Ketchum» است که به مدت ۲۵ سال قهرمان پوکمون بود، بنابراین نسل‌هایی از بچه‌ها در آن زمان در کنار «Ash» بزرگ شدند. غیرممکن است که در مورد «Ash» بدون اشاره به بهترین دوستش «Pikachu» صحبت کنیم. یک پوکمون وفادار که هرگز کنارش را ترک نمی‌کند و اغلب می‌توان به او تکیه کرد. عزم «Ash» شبیه هیچ قهرمان انیمه دیگری نیست، زیرا تلاش او برای تبدیل شدن به بزرگترین استاد پوکمون اغلب او را در برابر تهدیدهای پایانی جهان و حتی خدای واقعی پوکمون قرار میدهد. جدا از اراده و شجاعتش، او هرگز نمی ترسد برای آنچه درست است بایستد، حتی حاضر است برای اطمینان از پیروزی های خوب، از جاه طلبی های خود چشم بپوشد.

ده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتوده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتو

«Usagi Tsukino»

انیمه «Sailor Moon» یک سریال بسیار موفق است که تا حد زیادی مدیون شخصیت «Usagi»، یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمه ای است. اوساگی نماد هر دختری است که به دوست پسر و مد علاقه دارد و تکالیف مدرسه اش را به خوبی انجام نمی دهد. او اغلب یک قهرمان بی میل است، زیرا سرنوشت جادویی‌اش بدون اجازه او به او تحمیل شده است. «Usagi» تناسخ ملکه «Serenity»، حاکم پادشاهی ماه باستان است. بنابراین نقش «Sailor Moon» (که وظیفه دارد از زمین در برابر نیروهای شیطانی محافظت کند) به او داده می شود. اوساگی همچنین دوست خوبی است و با دیگر پیشاهنگان ملوان در زمانی که تراشه ها از کار افتاده است به خوبی کار می کند.

ده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتوده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتو

«Goku»

گوکو بدون شک معروف ترین شخصیت انیمه ای است که تا به حال دیده شده است. او به مدت ۳۲ سال به عنوان قهرمان اصلی سریال «Dragon Ball» خدمت کرده است و نمایش را با شوخ طبعی، جذابیت، معصومیت و قدرت خود حفظ کرده است. در طی آن زمان، گوکو از یک پسر جوان کمی بداخلاق به بزرگترین مدافع زمین تبدیل شد و بارها و بارها سیاره را از تهدیدات جادویی و فرازمینی نجات داد. یکی از بزرگترین دارایی های گوکو توانایی او در تبدیل دشمنان به دوستان است، از جمله دوستی او با همکار Saiyan Vegeta که به دلیل نفوذ گوکو از یک قاتل پشیمان نشده به یک مرد خانواده تبدیل شد. قلب پاک، از خودگذشتگی، وفاداری و فداکاری گوکو بهترین ویژگی‌های او هستند و عامل اصلی این است که چرا او محبوب‌ترین شخصیت انیمه تمام دوران است.

ده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتوده شخصیت محبوب انیمه‌ای - ویجیاتو

ده‌ها شخصیت نمادین دیگر را می‌توان به این فهرست اضافه کرد، مخصوصاً اگر بخواهیم بیشتر به تاریخ انیمه بپیوندیم. اما این ده شخصیت نمونه خوبی از محبوب‌ترین شخصیت‌های انیمه هستند. آنها این موقعیت ها را با سال ها توسعه شخصیت های مرتبط و با اثبات خود در زمینه های انتخابی خود به دست آوردند. بسیاری از این فرنچایزها برای دهه ها اجرا شده اند، و با شخصیت های محبوب انیمه هایی مانند این ها، به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. شخصیت محبوب انیمه‌ای شما کدام است؟

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.