دنباله بازی Valiant Hearts به کنسول‌ها خواهد آمد

دنباله بازی Valiant Hearts به کنسول‌ها خواهد آمد

بازی Valiant Hearts: Coming Home که پیش‌تر به صورت انحصاری روی نتفلیکس عرضه شده بود، قرار است برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شود.

<!–

–>

طبق گزارش VGC، هیئت رده‌بندی بازی‌ها در کشور برزیل پورت کنسولی این بازی لیست کرده است. عنوان مذکور که یک بازی ماجراجویی/پازل محسوب می‌شود، قبلا فقط روی گوشی‌های موبایل قابل‌تجربه بود، آن‌ هم از طریق اشتراک نتفلیکس. با این حال رده‌بندی جدید نشان می‌دهد به‌زودی مخاطبان بیشتری خواهد به تجربه این بازی خواهند بود.

بازی Valiant Hearts: Coming Home به عنوان بخشی از یک قرارداد انحصاری (مشتمل بر سه بازی) بین نتفلیکس و یوبیسافت در فوریه ۲۰۲۳ عرضه شد؛ یعنی حدود ۱۰ سال پس از انتشار نسخه اول به نام Valiant Hearts: The Great War. که با نقدها و نظرات فوق‌العاده مثبتی در استیم مواجه گردید.

Valiant Hearts: Coming HomeValiant Hearts: Coming Home

The Great War بیشتر از همه به‌خاطر مضامین، طراحی هنری، موسیقی و همچنین آموزش مفاهیم مرتبط با جنگ جهانی اول مورد تحسین قرار گرفت. حال Coming Home پس از وقایع بازی اول جریان دارد، جایی که «چهار داستان درهم تنیده از رفاقت، بقا و از خودگذشتگی در میان تراژدی و آشوب جنگ» روایت می‌شود.

استودیو Ubisoft Montpellier که هردو بازی Valiant Hearts را توسعه داده، چندی پیش بازی موفق و جذاب Prince of Persia: The Lost Crown را روانه بازار کرد.


مطلب پیشنهادی:بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید [تماشا کنید]کوچک اما به یادماندنی!
بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید [تماشا کنید]بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید [تماشا کنید]


ده شکایت عجیب مردم از شرکت‌های بازی‌سازی!

کراس‌اوور احتمالی بازی Fortnite با پاور رنجرز در راه است - ویجیاتوکراس‌اوور احتمالی بازی Fortnite با پاور رنجرز در راه است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.