دموی تکن ۸ در دسترس قرار گرفت؛ تریلر داستانی بازی را تماشا کنید

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی در کنار انتشار نسخه‌ی دموی تکن ۸، از تریلر داستانی جدید این بازی مبارزه‌ی رونمایی کرده است.

در داستان این بازی مورد انتظار آمده است که درگیری مداوم بین جین کازاما که مصمم به تغییر سرنوشت خود است، و پدرش، کازویا میشیما که با او مخالفت می‌کند، به تدریج به یک درگیری بزرگ تبدیل شده که تمام جهان را درگیر می‌کند. با ناپدید شدن هیهاچی میشیما، جنگ همه‌جانبه بین سازمان میشیما زایباتسو و شرکت جی کورپ به رهبری کازویا میشیما به پایان رسید، زیرا جی به دلیل افزایش نفوذ خود پیروز شد. با این حال، جی‌کورپ به جنگ در سراسر جهان ادامه داد. رهبران مختلف جهان به دستور سازمان ملل متحد گرد هم آمدند و در آنجا متعهد شدند که تحریم‌ها را علیه این شرکت تا زمانی که خلع سلاح کند، اجرا کنند. سپس، کازویا به عنوان نماینده‌ی این شرکت ظاهر شد و اعلام کرد که شرایط آن‌ها را رد خواهد کرد و بلافاصله نیروهایش به سالن اجتماعات یورش بردند و آن را به همراه بقیه‌ی نیویورک به دریایی از شعله‌های آتش تبدیل کردند.

در همین حین، ارتشی شورشی به رهبری لارس الکساندرسون ماموریتی که برای سرنگونی کازویا طراحی شده بود را آغاز کرد. جین کازاما کلید این عملیات خواهد بود، زیرا آموخته که قدرت شیطانی خود را به میل خود کنترل کند. بنابراین در حالی که خود دنیا در تعادل است، نبرد بین شیاطین پدر و پسری در شرف آغاز است.

تکن 8

گفتنی است که نسخه‌ی دموی بازی نیز به تازگی در دسترس قرار گرفته است. این دمو فرصتی را برای افرادی که هرگز سری تکن را بازی نکرده‌اند فراهم می‌کند تا دنیای هشتمین نسخه را تجربه کنند و از طریق برخی از حالت‌های نسخه‌ی کامل در نبردهاییی حماسی شرکت کنند. حالت‌های داستانی مانند Story و Arcade Quest و همچنین حالت‌هایی مانند Super Ghost Battle و Versus در این دمو گنجانده شده است.

بهتر است بدانید که فایل‌های ذخیره‌ی شما در این نسخه قابل انتقال به نسخه‌ی اصلی نیست. در نهایت از شخصیت‌های قابل بازی نسخه‌ی دمو می‌توان به جین، کازویا، نینا و پال فینیکس اشاره کرد. استیج‌های مبارزه نیز شامل Sanctum ،Urban Square و یاکوشیما می‌شود.

بازی تکن ۸ در ۲۶ ژانویه‌ی ۲۰۲۴ (۶ بهمن ۱۴۰۲) برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس‌/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.