دل مانیتور ۴۰ اینچ ۱۲۰ هرتز ۵K رونمایی کرد؛ رؤیای گیمرها

dell 40 ultrasharp curved thunderbolt monitor 65965d71494c1ffd7082c9b6

درحالی‌که فقط چند روز تا آغاز رسمی رویداد CES 2024 باقی مانده است، شاهد معرفی محصولات شرکت‌های مختلف هستیم. اکنون دل با معرفی مانیتور جدیدش موسوم‌به UltraSharp 40 Curved Thunderbolt Hub قصد دارد آن را به فهرست بهترین مانیتور بازار اضافه کند. دل اولین مانیتور ۴۰ اینچ ۵K را رونمایی کرده است که گواهی پنج‌ستاره برای جلوگیری از خستگی چشم (Five-Star Eye Comfort) دارد.

Five-Star Eye Comfort استاندارد رده‌بالایی است که ازطرف TUV Rheinland صادر می‌شود. هدف از استاندارد مذکور، متمایز کردن مانیتورهایی است که به کاهش علائم خستگی چشم کمک می‌کنند.

دل در بیانیه‌ای می‌گوید برای کسب گواهی Five-Star Eye Comfort سه اقدام مختلف انجام داده است؛ اولین اقدام این شرکت، ارتقاء دوبرابری نرخ نوسازی و رساندن آن به ۱۲۰ هرتز بود تا تصاویر را روان‌تر نمایش دهد.

مانیتور جدید دل از حسگر نور محیطی بهره می‌برد و بدین‌ترتیب می‌تواند سطح روشنایی را به‌طور خودکار براساس نوع و دمای رنگ محیط تنظیم کند. طبق ادعای دل، ویژگی مذکور تا ۱۷ درصد به کاهش علائم خستگی چشم کمک می‌کند.

درنهایت دل فناوری ComfortView Plus را با کمک نور زمینه‌ی LED پیشرفته بهبود داده است تا سطح نور آبی را از ۵۰ درصد به زیر ۳۵ درصد کاهش دهد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.