دلجویی بانجی از بازیکنانی که تصادفی در Destiny 2 بن شده بودند؛ ۴۰ پوند ارز درون بازی

دلجویی بانجی از بازیکنانی که تصادفی در Destiny 2 بن شده بودند؛ ۴۰ پوند ارز درون بازی

استودیو بانجی بازیکنان Destiny 2 را که به طور تصادفی بن شده بودند، unban کرده و به عنوان عذرخواهی به آن‌ها ارز درون بازی اعطا کرده است.

<!–

–>

«تعداد کمی» از بازیکنان به‌ دلیل فلگ شدن اکانت‌هایشان به‌ عنوان کسانی که در عملکرد کلاینت بازی دستکاری کردند، به‌ طور ناخواسته بن شده بودند. اکنون به این بازیکنان ۵۰۰۰ نقره هدیه داده می‌شود تا درون بازی از آن‌ها استفاده کنند که ارزش آن حدود ۴۰ پوند است.

این بر اساس پیامی است که به بازیکنان آسیب دیده ارسال شده که توسط تام وارن از The Verge مشاهده شده است. در این پیام آمده است:

ما صمیمانه به خاطر این تجربه ناامیدکننده عذرخواهی می‌کنیم. در حالی که اکثریت قریب به اتفاق این تشخیص‌ها دقیق انجام می‌شوند، متوجه شدیم که در موارد بسیار نادری ممکن است این تشخیص بدون تقصیر بازیکن انجام شود. این خطا به‌عنوان بخشی از فرآیند حسابرسی ما مشخص شد و در سریع‌ترین زمان ممکن برای تأیید اعتبار و لغو تعداد کمی از فلگ‌های سهوی اقدام کردیم.

Destiny 2Destiny 2

بازیکنان Destiny 2 اخیرا در پی حملات DDoS که سرورها را خاموش کردند، با مشکلات مختلفی از انواع خطاها و باگ‌ها روبرو شده‌اند. بسته الحاقی بعدی بازی، The Final Shape، قرار است در ۲۷ فوریه سال ۲۰۲۴ (۸ اسفند) منتشر شود.

هفته گذشته خبر رسید که مدیر سابق منابع انسانی بانجی از این استودیو شکایت کرده و ادعا می‌کند که او به اشتباه پس از طرح یک مورد بالقوه تبعیض نژادی اخراج شده است. بانجی نیز به این موضوع واکنش نشان داد و تمامی ادعاهای کارمند سابق خود را رد کرد، با این وجود جزئیات دیگری برای دفاع از خودش ارائه نداد. 


این فیلم‌ ها ادامشون توی بازیشونه!

مایکروسافت از باندل جدید و ۳۰۰ دلاری ایکس باکس سری اس رونمایی کرد - ویجیاتومایکروسافت از باندل جدید و ۳۰۰ دلاری ایکس باکس سری اس رونمایی کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.