دسکتاپ گیمینگ لنوو Legion Blade 7000K معرفی شد

دسکتاپ گیمینگ لنوو Legion Blade 7000K با جدیدترین پردازنده‌های دسکتاپ اینتل به‌روز شده است. در حالی که نسخه ۲۰۲۳ با پردازنده‌های نسل سیزدهم عرضه شد، مدل ۲۰۲۴ با تراشه‌های نسل چهاردهم Raptor Lake Refresh روانه بازار می‌شود. به‌طور خاص، پیکربندی پایه پردازنده Intel Core i5-14400F را در خود جای داده و با انویدیا RTX 4060 ، رم ۱۶ گیگابایت و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی جفت شده است. قیمت اولیه آن نیز ۷۲۹۹ یوان (حدود ۱۰۱۴ دلار) است.

سپس، نوبت به پیکربندی متوسط Legion Blade 7000K 2024 می‌رسد. این نسخه از دسکتاپ گیمینگ لنوو با پردازنده قدرتمندتر اینتل Core i7-14700KF ارائه می‌شود و دارای انویدیا RTX 4070 سوپر، ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی است. قیمت اولیه این پیکربندی ۱۱۹۹۹ یوان (حدود ۱۶۶۷ دلار) است.

دسکتاپ گیمینگ لنوو Legion Blade 7000K معرفی شد

برای پیکربندی رده‌بالا، لنوو همان پردازنده را به‌عنوان گزینه میانی حفظ کرد، اما پردازنده گرافیکی را به انویدیا RTX 4070 Ti سوپر ارتقا داد و آن را به سیستم بازی توانمندتری نسبت به بقیه تبدیل کرد. . قیمت اولیه آن ۱۳۹۹۹ یوان (حدود ۱۹۴۴ دلار) است.

مشخصات نسخه‌های مختلف دسکتاپ گیمینگ لنوو Legion Blade 7000K

در تمام پیکربندی‌ها، یک شاسی وجود دارد که با فن‌های ARGB مجهز شده است. این فن‌ها دارای تیغه‌های بهینه‌سازی شده هستند که خنک‌کنندگی مناسبی را ارائه می‌دهند. لنوو همچنین ادعا می‌کند که Legion Blade 7000K سال ۲۰۲۴ دارای یک داکت هوای کارآمد است و اطمینان حاصل می‌کند که جریان هوا مناسب است.

در مورد تاریخ عرضه و قیمت جهانی دسکتاپ Legion Blade 7000K، لنوو هنوز هیچ جزئیاتی در مورد آنها به اشتراک نگذاشته است. با این حال، دسکتاپ گیمینگ Blade 7000K 2023 به Legion Tower 5i Gen 8 تغییر نام داد (در آمازون موجود است). اگر همان تغییر نام تجاری با Blade 7000K 2024 اتفاق بیفتد، احتمالاً این دستگاه در بازارهای بین‌المللی Tower 5i Gen 9 نامیده می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.