دستیابی میزبان فا به ۵ برابر سرعت بیشتر هاست

دستیابی میزبان فا به 5 برابر سرعت بیشتر هاست

سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سرعت یک سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین و زیرساختی ترین آنها، هاست است. در واقع اگر سرعت هاست مناسب نباشد دیگر کارها برای افزایش سرعت سایت، تاثیر زیادی نخواهد داشت. با توجه به همین اصل مهم شرکت میزبان فا در حرکتی جسورانه، اقدام به ایجاد تحول عظیم در زیرساخت های سخت افزاری خود کرده است. به این صورت که تمامی سرورهای قدیمی نشل ۸ و ۹ را از مدار خارج کرده و سرورهای نسل ۱۰ را جایگزین آنها کرده است.

<!–

–>

این کار برای میزبان فا، هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان را به همراه داشته است که برای خرید هر سرور به تنهایی در حدود ۴۰۰ میلیون تومان صرف شده است! این در صورتی است که سرورهای نسل ۸ و ۹ قیمتی در حدود ۲۰ الی نهایتا ۳۰ میلیون تومان دارند. صرف این هزینه سنگین توسط میزبان فا تنها با یک هدف انجام شده است؛ تامین بهترین و باکیفیت ترین سرویس هاست برای کاربران میزبان فا حتی در سطحی بالاتر از کلاس جهانی! چون می دانیم کاربران میزبان فا، شایسته از این بهترها نیز هستند.

ترکیب سرورهای نسل ۱۰ و حافظه های NVMe مخصوص سرور

یکی از بارزترین شاخصه های سرورهای نسل ۱۰ قدرت فوق العاده بالای پردازشی آن است. پردازنده های فوق سریع با رم های قدرتمند، توان پردازشی بسیار فوق العاده ای را ایجاد می کنند اما یک باگ بزرگ وجود دارد و آن هم اینکه حتی حافظه های SSD و NVMe نیز نمی توانند پا به پای این سخت افزار، عملیات I/O (خواندن و نوشتن) را انجام دهند و باید منتظر بمانند تا پردازش های انجام شده روی حافظه ثبت شود. تنها راهکار موجود این است که از حافظه های فوق سریع و گرانقیمت NVMe مخصوص سرور استفاده شود که دارای سرعت و پایداری بسیار بالایی هستند و فقط این نوع می تواند پا به پای پردازنده های فوق سریع نسل ۱۰ کار کند. در تصویر زیر، نمونه ای از این نوع حافظه ها را مشاهده می کنید:

دستیابی میزبان فا به 5 برابر سرعت بیشتر هاست - ویجیاتودستیابی میزبان فا به 5 برابر سرعت بیشتر هاست - ویجیاتو

خرید هاست پرسرعت از میزبان فا

اگر شما نیز می خواهید از نهایت سرعت و پایداری بهره مند شوید کافیست یک هاست نسل ۱۰ از میزبان فا تهیه کرده و سایت خود را روی آن بیاورید. تفاوتی ندارد می خواهید سایت راه اندازی کنید تا سایت فعال خود را منتقل کنید! امکان راه اندازی رایگان سایت و همچنین انتقال رایگان سایت شما از شرکت های هاستینگ دیگر وجود دارد. فقط باید در مرحله ثبت سفارش، گزینه های مورد نیاز را تعیین کنید که راه اندازی سایت برای شما انجام شود یا انتقال و یا اینکه هیچ کاری انجام نشود!

سرویس های مورد ارائه میزبان فا به شرح زیر هستند:

و همچنین هاست اشتراکی که مناسب راه اندازی سایت و میزبانی سایت های کم بازدید و بازدید متوسط است.

اگر چنانچه در هر مرحله از کار، نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید می توانید از طریق سیستم چت آنلاین که بصورت ۲۴ ساعته فعال و آماده پاسخگویی به شماست با ما در ارتباط باشید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.