در مسابقه شب یلدا سخت افزارمگ و گیگابایت شرکت کنید و برنده SSD شوید!

به رسم هر سال، امسال نیز با مسابقه شب یلدا سخت افزارمگ که با همکاری شرکت گیگابایت در ایران برگزار می‌شود در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

اگر از قدیم عضو خانواده بزرگ سخت افزار باشید، به یاد دارید که در سال‌های گذشته به مناسبت فرا رسیدن بلندترین شب سال، یعنی «شب یلدا» مسابقه‌ای ویژه برگزار کرده‌ایم. امسال هم این افتخار را داریم که با یک مسابقه دیگر در مجموعه سخت‌افزار همراه شما باشیم. پس همراه ما باشید با این مسابقه.

مسابقه حدس تصاویر

در مسابقه شب یلدای امسال تصاویری تار و تا حدی تغییر داده‌شده از محصولات دنیای سخت‌افزار با شما به اشتراک گذاشته می‌شود و شما باید حدس بزنید که این تصویر متعلق به چه محصولی است. در پایان مسابقه از بین کسانیکه پاسخ درست داده باشند به قید قرعه جایزه‌ای تعلق خواهد گرفت.

نمایندگی رسمی برند آئوروس گیگابایت در ایران اسپانسر مسابقه ما شده است و جوایز این مسابقه از سمت این شرکت تقدیم عزیزان خواهد شد. برندگان این مسابقه ۵ حافظه SSD (دو عدد SSD ساتا با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت، دو عدد SSD ساتا با ظرفیت ۴۸۰ گیگابایت و یک عدد SSD NVMe با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت همگی از برند Gigabyte) دریافت خواهند کرد.

توجه داشته باشید که قرعه‌کشی  شب یلدای سخت افزارمگ هم در وبسایت و هم در حساب اینستاگرام ما برقرار است و شما می‌توانید با شرکت در مسابقه هم در وبسایت و هم در اینستاگرام شانس برنده‌شدن خود را دو برابر کنید.

البته برندگان وبسایت تنها از میان کاربران سایت (و نه مهمانان) و فقط کسانی که پاسخ درست داده باشند انتخاب می‌شوند. برندگان اینستاگرام نیز از میان افرادی که هر دو صفحه سخت‌افزارمگ و آئوروس پرشین را فالو داشته و به مسابقه پاسخ درست داده باشند.

اما برویم سراغ مسابقه شب یلدا …

به ما بگویید که تصاویر تارشده زیر متعلق به چه محصولاتی هستند. پاسخ شما باید شامل نام برند، سری محصول و مدل دقیق آن باشد. توجه داشته باشید که شما تنها یک بار فرصت حدس زدن دارید، پس با دقت به تصویر و نشانه‌های موجود در آن نگاه کنید و سپس پاسخ دهید.

راهنمایی: این تصاویر متعلق به محصولاتی از گیگابایت هستند که در یک سال اخیر در وبسایت سخت‌افزارمگ در خصوص آن‌ها نوشته‌ایم. پس اگر نام آن‌ها را به خاطر نمی‌آورید، کافیست تا نگاهی به مطالب اخیر ما در خصوص این برند بیندازید;)

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.