در سال ۲۰۲۴ بازی جدیدی از رزیدنت اویل منتشر نمی‌شود

در سال ۲۰۲۴ بازی جدیدی از رزیدنت اویل منتشر نمی‌شود

کپکام در چند سال گذشته به صورت پیاپی یک بازی از رزیدنت اویل (Resident Evil) را به بازار منتشر کرده است، اما این شرکت برای سال ۲۰۲۴ نسخه جدیدی را آماده نکرده است.

<!–

–>

به نظر می‌رسد که کپکام روی یک بازی معرفی نشده کار می‌کند که در سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود و انتظار می‌رود فروش بسیار زیادی نیز داشته باشد. با این وجود یک منبع داخلی اعلام کرده که این بازی رزیدنت اویل نیست. شایعات به ساخت چند پروژه مختلف از Resident Evil اشاره دارند، اما به نظر می‌رسد که هیچکدام از ان‌ها برای سال ۲۰۲۴ اماده نمی‌شوند.


مطلب پیشنهادی:چگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟چالشی دشوار برای حرفه‌ای‌ها
چگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟چگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟

داسک گولم یک منبع معتبر بین طرفداران محسوب می‌شود که به عدم عرضه بازی جدیدی از رزیدنت اویل در سال اینده اشاره کرده است. اکنون این سوال به وجود می‌آید که بازی معرفی نشده کپکام پس چیست؟ احتمالا با نسخه جدیدی از مانستر هانتر طرف باشیم، ولی شانس احیای یک فرانچایز قدیمی مثل داینو کرایسیس نیز وجود دارد.

رزیدنت اویلرزیدنت اویل

شایعات به ساخت Resident Evil 9 اشاره دارند که احتمالا در سال ۲۰۲۵ عرصه می‌شود. با این وجود به نظر می‌رسید که این شرکت Resident Evil Revelations 3 را با حضور ربکا چمبرز را برای سال ۲۰۲۴ اماده عرضه کند، ولی شاید برنامه‌های ان‌ها تغییر کرده باشد. از طرف دیگر شایعات به ساخت ریمیک رزیدنت اویل ۵ نیز اشاره دارند که بدون شک در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ به زودی برگزار می‌شود و بهترین فرصت برای معرفی پروژه جدید کپکام است.


مطلب پیشنهادی:ریمستر، ریبوت و ریمیک بازی ها چه فرقی با هم دارن؟ [تماشا کنید]
ریمستر، ریبوت و ریمیک بازی ها چه فرقی با هم دارن؟ [تماشا کنید]ریمستر، ریبوت و ریمیک بازی ها چه فرقی با هم دارن؟ [تماشا کنید]


ویجی‌لاگ پلاس: جزئیات کالاف دیوتی بعدی و قصه ساخت جی تی ای های کلاسیک

در سال ۲۰۲۴ بازی جدیدی از رزیدنت اویل منتشر نمی‌شود - ویجیاتودر سال ۲۰۲۴ بازی جدیدی از رزیدنت اویل منتشر نمی‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.