در رویداد Unpacked سامسونگ منتظر معرفی Galaxy Ring نباشید

در مراسم Unpacked سامسونگ که در ۱۷ ژانویه برگزار می‌شود، خبری از معرفی Galaxy Ring نخواهد بود و برای معرفی حلقه هوشمند سامسونگ باید بیشتر صبر کنیم.

رویداد بعدی Unpacked بسیار نزدیک است. سامسونگ دعوت نامه‌هایی را برای این رویداد ارسال کرده است که قرار است در ۱۷ ژانویه در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار شود و طرفداران در سراسر جهان مشتاقانه منتظر رونمایی از دستگاه‌های نسل بعدی گلکسی هستند. اما یکی از این دستگاه‌ها در فهرست موجود نخواهد بود.

ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حلقه هوشمند Galaxy Ring سامسونگ

ستاره نمایش در Unpacked بعدی، سری Galaxy S24 خواهد بود. در واقع، با قضاوت بر اساس اطلاعاتی که تاکنون به دست آمده است، سری گلکسی اس ۲۴ ممکن است تنها گجت‌های حاضر در این نمایشگاه باشند. و اگر امیدوارید که سامسونگ در این مراسم از گجت دیگری رونمایی کند، باید بگوییم که اینطور نیست.

در حال حاضر هیچ شواهدی مبنی بر معرفی و رونمایی گلکسی رینگ سامسونگ در مراسم آنپکد ۲۰۲۴ وجود ندارد. علیرغم شایعات اخیر، حلقه هوشمند سامسونگ هنوز از لحاظ فنی آماده نیست. بنابر این، فعلا باید برای معرفی این گجت هوشمند بیشتر صبر کنیم.

در مورد زمان عرضه Galaxy Ring، آخرین باری که در مورد آن شنیدیم، ناظران بازار روی عرضه اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ اتفاق نظر داشتند.

Galaxy Ring

Galaxy Ring

یکی از محصولات آینده سامسونگ که ممکن است در Unpacked درباره آن بیشتر بدانیم، Glass است که یک هدست جدید با واقعیت ترکیبی (XR) است. سامسونگ اولین بار در اولین رویداد Unpacked در سال ۲۰۲۳، زمانی که سری Galaxy S23 را معرفی کرد، در مورد پروژه XR خود صحبت کرد.

در آن زمان، سامسونگ تأیید کرد که با کوالکام و گوگل برای توسعه یک گجت پوشیدنی جدید XR (واقعیت ترکیبی) وارد همکاری مشترک شده است. این دستگاه جدید با هدست‌های متا و اپل ویژن پرو آینده رقابت خواهد کرد، که در مورد هدست اپل باید بگوییم، احتمالا در ۲۷ ژانویه فروش آن آغاز شود.

بعد از اعلام اولیه فوریه ۲۰۲۳، ما چیز زیادی در مورد هدست XR سامسونگ نشنیده‌ایم، اما رویداد Unpacked بعدی مکانی عالی برای سامسونگ خواهد بود تا از جایی که کارش را متوقف کرده است ادامه دهد و اطلاعات بیشتری درباره پیشرفت آن در سال گذشته به اشتراک بگذارد.

بنابراین، اگرچه احتمالاً در رویداد بعدی Unpacked چیز جدیدی در مورد حلقه گلکسی نخواهیم شنید، اما ممکن است بینش بیشتری در مورد نسل بعدی هدست XR و زمانی که بتوانیم آن را در بازار ببینیم، به دست آوریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد حلقه هوشمند Galaxy Ring سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.