در این بازی خلاقیت شما دیگران را به چالش می‌کشد

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ساخته شده در تاریخ قطعا Super Mario Maker است. چرا؟ چون در این بازی کاربران مرحله می‌سازند و تلاش می‌کنند تا آن‌ها را تجربه کنند. یکی از هوشمندانه‌ترین سیستم‌های بازی‌سازی که در آن تیم سازنده ابزارهایی که در دست داشتند را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا خودشان زحمت خلق مراحل را بکشند. حال بازی Meet Your Maker تلاش کرده تا با استفاده از این فرمول یک تجربه متفاوت برای شما خلق کند.

سیاره شما در حال از بین رفتن است و تنها راه حل برای نجات حمله به مقر انسان‌های باقی‌مانده و دزدی از آن‌هاست. همین خط تمام داستان Meet Your Maker را برای شما تشریح می‌کند. البته نیازی به داستان هم ندارد و قرار نیست شما بخاطر یک داستان متفاوت سراغ Meet Your Maker بروید. انسان‌های باقی‌مانده کاربران بازی هستند که هر کدام با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند اقدام به ساخت یک بیس (Base) می‌کنند.

در این بین یک یا چند مواد اولیه ارزشمند وجود دارد و هدف طراحی بیس نیز محافظت از آن است. مخلوطی از پارکور و تله‌های مرگبار و همچنین سربازانی فضایی به کار گرفته می‌شوند تا مسیر برای رسیدن به این مواد اولیه غیرممکن شود. حال مانند کلش آو کلنز یا بسیاری از بازی‌های دیگر بیس شما در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. می‌توانند به آن حمله کنند و برای دزدیدن مواد اولیه‌تان هر چقدر خواستند تلاش کنند.

اگر موفق به تمام کردن یک بیس شوید می‌توانید با ریسورس‌هایی که به دست آورده‌اید خودتان، سلاح‌هایتان و ابزاری که برای بیس ساختن استفاده می‌کنید را ارتقاء دهید. ساز و کار بازی فوق‌العاده ساده است و گیم‌پلی روان و مناسبی که برایش ساخته شده کاملا همراه آن است. در این بین برخی ایرادات و باگ‌های عجیب نیز هستند که ممکن است تجربه تلخی را برایتان رقم بزنند.

بازی‌هایی مثل Meet Your Maker روی جامعه خود حساب باز می‌کنند. جامعه‌ای که در آن کاربران باید انصاف و عدالت را رعایت کنند. ساختن بیس‌هایی که غیرقابل تمام کردن هستند یا استفاده از باگ‌هایی که خیلی از کاربران اطلاعی از آن‌ها ندارند عدالت را در بازی از بین می‌برد. طبیعتا به مرور زمان و با انتشار آپدیت‌های بیشتر این دسته مشکلات در Meet Your Maker برطرف می‌شود؛ اما در حال حاضر گریبان‌گیر کاربران شده‌اند.

اگر تلاش برای فتح بیس‌های مختلف و ایده‌پردازی برای ساخت بیسی که هیچوقت فتح نمی‌شود را دوست دارید، Meet Your Maker قطعا گزینه جذابی برای شما خواهد بود.

بازی Meet Your Maker با کدی نسخه PC که ناشر در اختیار ویجیاتو قرار داده بررسی شده است.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Total Football؛ یکی از بهترین عناوین فوتبالی موبایلوقتی یک استودیوی مستقل دست به تاریخ‌سازی می‌زند
معرفی بازی Total Football؛ یکی از بهترین عناوین فوتبالی موبایلمعرفی بازی Total Football؛ یکی از بهترین عناوین فوتبالی موبایل

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.