درگذشت کارگردان خلاق بازی Beyond Good and Evil 2

«امیل مورل» (Emile Morel)، کارگردان خلاق بازی‌های معروف شرکت «یوبی‌سافت» (Ubisoft) نظیر Rayman Legends و Beyond Good and Evil 2 در سن ۴۰ سالگی در گذشت. او در سال ۲۰۰۹ به شرکت Ubisoft ملحق شد.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، «امیل مورل»، طراح بازی شرکت Ubisoft در سن ۴۰ سالگی درگذشت. او از مدت‌ها پیش در شرکت «یوبی‌سافت» مشغول کار بود و اخیراً روی عنوان در حال ساخت Beyond Good and Evil 2 فعالیت می‌کرد. خبر فوت «امیل مورل» ابتدا توسط همکاران و دوستان منتشر و در رسانه IGN مخابره شد.

کارگردان خلاق بازی Beyond Good and Evil 2

مرگ کارگردان خلاق بازی Beyond Good and Evil 2؛ جدایی مدیر استودیو یوبی‌سافت مون‌پلیه

با استناد به پروفایل لینکدین «مورل»، او از سال ۲۰۰۹ در شرکت Ubisoft مشغول به کار بود و روی آثار متعددی از جمله Rayman Legends در مقام طراح ارشد و بازی Beyond Good and Evil 2 در مقام معاون مدیر نوآوری و سپس مدیر نوآوری فعالیت داشت. همان‌طور که می‌دانید، فرایند توسعه بازی Beyond Good and Evil 2 با مشکلاتی مواجه شده است. در اوایل سال جاری، گزارش‌هایی مبنی بر ترک Guillaume Carmona، مدیر استودیو «یوبی‌سافت مون‌پلیه» (Ubisoft Montpellier) به علت فرسودگی شغلی و اضطراب منتشر شد.

با این حال، شرکت Ubisoft به‌تازگی در ماه ژانویه اعلام کرد بازی Beyond Good and Evil 2 همچنان در دست توسعه قرار دارد. تیم سازنده با تمام قوا تلاش می‌کند تا به وعده‌ی بلندپروازانه‌ی خود عمل کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.