درخواست یک طرفدار از مایکروسافت: بازی Brink 2 را بسازید!

یک طرفدار بازی شوتر Brink گفته است به خرید نسخه‌های کپی‌شده این بازی ادامه می‌دهد تا «مایکروسافت» (Microsoft) و «ایکس باکس» (Xbox) دنباله مستقیم آن را تولید کنند. بازی شوتر گروهی Brink در سال ۲۰۱۱ برای کنسول‌های «پلی استیشن ۳» (PlayStation 3)، «ایکس باکس ۳۶۰» (Xbox 360) و پلتفرم PC منتشر شد.

آیا بازی شوتر اول شخص Brink را در سال ۲۰۱۱ به خاطر می‌آورید؟ این بازی نسبتاً موفق توسط استودیو توسعه‌دهنده Splash Damage ساخته شده بود که بعدها عنوان Gears Tactics را تولید کرد. اکنون یکی از طرفداران مشتاق است تا عنوان Brink 2 را در آینده ببیند.

در طول دوره کریسمس، ما متوجه شدیم که یک کاربر «ردیت» با نام Brink_2_ کمپینی با نام Brinkmas را آغاز می‌کند که در آن سعی دارد هر روز یک کپی از بازی مذکور را به دست آورد. احتمالاً با ورود به سال ۲۰۲۴، سرعت آن کمی کاهش می‌یابد؛ اما او هنوز قصد ندارد تا زمانی که دنباله آن به طور رسمی معرفی شود، خرید بازی را متوقف کند!

بازی Brink 2

چالش خرید کپی‌های بازی Brink؛ آیا Brink 2 ساخته می‌شود؟

بنابر گفته‌های این کاربر Reddit، این کمپین در حال خرید نسخه‌های ۱ پوندی بازی Brink از فروشگاه خیریه محلی یا چیزی در همین راستا است. این اقدام چند ساله کمپین مذکور باعث شده است که توجه بسیاری را به خود جلب کنند. این کار برای سرگرمی این کار را انجام می‌دهد.

با وجود ادغام «مایکروسافت» و «بتسدا» (Bethesda)، امکان احیای فرانچایز Brink در صنعت گیم وجود دارد. از طرف دیگر، استودیو Splash Damage معمولاً همکاری نزدیکی با نیز مایکروسافت دارد. متاسفانه بازی Brink از طریق قابلیت Backward Compatibility روی کنسول‌های «ایکس باکس وان» (Xbox One) و «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) قابل دریافت نیست. کاربران تنها می‌توانند این بازی را از طریق کنسول‌های نسل هفتمی یا به صورت رایگان در پلتفرم PC تجربه کنند.

نظر شما چیست؟ آیا ایکس باکس بازی Brink 2 را می‌سازد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.