درایور GeForce Hotfix انویدیا مشکلات میکرو-استاترینگ را حل می‌کند

مشکل micro-stuttering یکی از مشکلات رایج در گرافیک کامپیوتر است (Micro-stutter یک مفهوم در عملکرد بازی‌های کامپیوتری است که به توقف‌های کوچک و موقت در حرکت بازی اشاره دارد) این مشکل می‌تواند تجربه بازیکنان را در طول نبردهای رقابتی تحت تأثیر قرار دهد یا حتی ممکن است هنگام مرور وب رخ دهد. موضوع میکرو-استاترینگ یک موضوع بسیار پیچیده است که ممکن است همیشه ناشی از نقص در معماری کارت گرافیک نباشد. این مشکل گاهی اوقات با پردازنده/حافظه مرتبط است و گاهی فقط کافی است برای برطرف شدن آن یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید صورت گیرد.
به نظر می‌رسد که شرکت انویدیا با انتشار درایور جدید خود یعنی hotfix GeForce، یکی از عواملی که ممکن است باعث مشکل میکرو استاترینگ شود را حل کرده یا بهبود داده است. طبق لیست تغییرات، این درایور به خصوص بر روی کاربرانی که از هماهنگ‌سازی عمودی (V-Sync) استفاده می‌کنند تمرکز دارد. به علاوه، این شرکت یک راه‌حل برای مشکل میکرو-استاترینگ برای کاربرانی که فقط در حال مرور وب هستند و بازی نمی‌کنند، ارائه کرده است. به نظر می‌رسد تمام مشکلاتی که برای کاربران پیش آمده، ممکن است از یک نقص مشترک ناشی شده باشند، اما شرکت انویدیا توضیحی در این زمینه نداده است.

درایور GeForce Hotfix انویدیا مشکلات میکرو-استاترینگ را حل می‌کند
درایور GeForce Hotfix انویدیا مشکلات میکرو-استاترینگ را حل می‌کند

درایو GeForce Hotfix مشکلات میکرو-استاترینگ را در موارد زیر برطرف می‌کند:

  • هنگامی که همگام سازی عمودی فعال است برخی از کاربران ممکن است لکنت میکرو-استاترینگ را در بازی‌ها تجربه کنند [۴۴۴۵۹۴۰]
  • ممکن است این لکنت احتمالی هنگام پیمایش در مرورگرهای وب روی پیکربندی‌های سیستمی خاص مشاهده شود [۴۳۶۲۳۰۷]
  • در بازی Red Dead Redemption 2 که از فناوری Vulkan استفاده می‌کند Stutter روی برخی از نوت‌بوک‌های پیشرفته Optimus مشاهده شد [۴۴۲۵۹۸۷]
  • در بازی Immortals of Aveum به مشکلات پایداری در گیم پلی طولانی می‌پردازد [۴۴۱۵۲۷۷]

بهبود عملکرد بازی‌های Red Dead Redemption 2 و Immortals of Aveum

درایور hotfix 551.46 بر اساس آخرین نسخه Game Ready 551.23 طراحی شده است. همچنین این درایو مشکلات لکنت در Red Dead Redemption 2 و برخی نگرانی‌های مربوط به ثبات را برای کسانی که Immortals of Aveum بازی می‌کنند را حل می‌کند.
مانند همیشه، نصب درایور Hotfix برای گیمرهایی که در حال حاضر مشکلی با نسخه پایدار رسمی فعلی ندارند، توصیه نمی‌شود. اگر شرکت انویدیا نسخه جدیدی از درایور Game Ready را در زمان نزدیک منتشر نکند، احتمالا به جای آن بسته‌های رفع مشکلات (hotfixes) را در دسترس کاربران قرار می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان مشکلات آن‌ها را حل کنند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.